برندینگ در فردوسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در فردوسیه شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با برندینگ، بیشتر آشنا شوید ⇓ برندینگ چیست؟ (Branding) برندینگ یا همان برندسازی، فرایند مدیریت کردن شهرت کسب و کار است که در آن، از میان همه خصوصیت های مربوط به یک برند، به دنبال انتخاب تاثیرگذار ترین عوامل بوده تا آن را برای مشتریان پررنگ تر و شفاف تر کند.

با برندسازی (برندینگ) آنگونه که خودتان می‌خواهید، به مشتریان معرفی می‌شوید، نه آنطور که آنها می‌خواهند.

بسیاری از کسب و کارها نگران اجرای پروژه برندینگ در سازمانشان هستند، زیرا آن را فعالیتی خارج از مجموعه و جدید می دانند، در صورتی که برندینگ، در حقیقت آب میان سنگ هاست و فعالیتی است که نه تنها مدیران شرکت، بلکه تک تک کارکنان آن در حال اجرایش هستند، البته اجرای غیر اصولی آن.

در حقیقت، برند شما قولی است که شما به مشتری می‌دهید.

پس به یاد داشته باشید، فارغ از اینکه کسب‌وکار شما کوچک است یا بزرگ، مهم‌ترین جنبه هر کسب‌وکاری، اجرای صحیح برندینگ یا همان برند سازی است.

در حقیقت، شما نمی‌توانید همه‌چیز برای همه‌کس باشید! پس اینگونه سعی نکنید! شما باید جامعه ای با مشخصاتی خاص را در نظر بگیرید و به‌صورت تخصصی در صنعتتان فعالیت کنید تا بتوانید فعالیت های برندینگ را به خوبی راهبری نمایید.

حضور یک مشاور برندینگ (مشاور برندسازی) در کنار سازمان، می تواند تا حد قابل توجهی در میزان تاثیر پذیری مشتریان موثر باشد.

از طرفی این روزها، حجم بسیار زیادی از برندهای غیر تولیدی و خدماتی، به سمت و سوی برندسازی فردی کشیده شده اند.

اجرای برندینگ شخصی بسیار ارزشمند است.

بسیاری از صاحبان کسب وکارها و افرادی که قصد ساخت برند فردی دارند، به سمت طراحی وب سایت های شخصی و البته همراستا با خدماتشان پیش رفته اند.

این عملکرد اشتباه یا قدیمی نیست، دلیل آن،احساس نیاز برای به جای گذاشتن یک ردپای آنلاین از برند فردی در دنیای مجازی است.

در تحقیقات انجام شده، ۵۲% از فروشندگان اعلام می کنند به دلیل نداشتن هیچ نشانی در اینترنت است که نمی توانند مشتریانشان را برای خرید دوباره ترغیب کنند.

از طرفی، ۹۵%یک جامعه نمونه متخصص، ادعا کردند ساخت برند فردی برای آنها یک متمایز کننده جدی محسوب می شود.

درباره برندینگ بیشتر بخوانید ↓ مشاوره برندسازی شخصی مشاوره بازاریابی مشاوره فروش

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map