برندینگ در لیزن اتریش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در لیزن اتریش یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر به اتریش سفر کرده باشین چه در فرودگاه و چه در مغازه ها و سطح شهر حتما بیسکوئیت های ویفری منر Manner به چشمتون خورده و شاید خریداری هم کرده باشین.

اگر هم به اتریش سفر نکردین باید به شما بگیم که این بیسکوئیت های خوشمزه یکی از معروفترین و پرطرفدارترین سوغات کشور اتریش هستن.

اما ایده تولید این ویفرهای خوشمزه چطور به ذهن آقای منر رسیده را باهم میخونیم! به اتریش سفر کنید به اروپا ارزان سفر کنید! در سال 1890 Josef Manner، یک مغازه کوچک در قلب وین افتتاح کرد، که تنها فاصله کمی از کلیسای جامع سنت استفان داشت و بطور عمده شکلات و قهوه انجیر میفروخت.

ژوزف از همون اول قصد داشت تا محصولات شکلاتی با کیفیت بهتر و قیمت پایین تر عرضه کنه.

ژوزف منر میگفت: “هر بچه ای که Kreuzer برای خرید محصول من خرج کنه نباید فقط اون رو به عنوان اسنک (میان وعده) بخوره، بلکه باید ارزش غذایی هم داشته باشه” ژوزف در سن 25 سالگی تصمیم گرفت خودش شکلات تولید کنه، چراکه از کیفیت محصولاتی که از دیگر تولید کننده ها خریداری میکرد راضی نبود.

به همین علت اقدام به گرفتن license، مجوز و وسایل لازم برای راه اندازی یک کارگاه کوچک تولید شکلات در منطقه 5 وین کرد.

از اول مارس سال 1890 او مالک جدید “Chocoladenfabrik Josef Manner” بود.

شکلات برای همه شعاری بود که از همان ابتدا برای این شرکت انتخاب شد.

از اوایل سال 1890، این شرکت به دلیل موفقیت بزرگش مجبور به گسترش شد.

فروشگاه tephansplatz و ساختمان کارخانه موجود در Wildenmanngasse به سرعت خیلی کوچک شد و فروخته شد.

تا سال 1897، فروشنده سابق شیرینی فروشی با تولید شکلات های خالص و واقعی و داشتن بیش از 100 کارمند در دفتر مرکزی این شرکت در هرنسالر کالمگاسسه (Hernalser Kulmgasse) به یک تولیدکننده اصلی شکلات تبدیل شد.

راهنمای سفر به اتریش به شما کمک میکنه تا راحت تر سفر کنید ویفر Manner که حتی به لطف تایید آرنولد شوارتزنگر، در هالیوود نیز به وضعیت نمادین رسید، در سال 1898 در فهرست کاتالوگ Manner با نام نسبتاً کاربردی “ویفر ناپولیتن شماره 239” ثبت شد.

فندقی که برای پخش بین پنج لایه ویفر استفاده میشد، از ناحیه اطراف ناپل سرچشمه گرفته است.

Josef Manner & Comp AG نمونه ای نادر از یک شرکت اتریشی موفق است که از زمان تأسیس تاکنون عمدتاً متعلق به خانواده بوده است.

موفقیت سریع این شرکت، ژوزف منر را متقاعد کرد که زودتر شریک تجاری پیدا کند.

وی آلفرد تلر، حسابدار فعال و باپشتکار خود را که در سومین سال مالی خود به این شرکت پیوست و نیمی از سهام را در اختیار داشت، انتخاب کرد.

اما در تاریخ 16 اکتبر 1900، دو سال پس از ایجاد ویفر منر، تلر سهم خود را به برادرزاده خود یوهان رودل فروخت.

این پایه و اساس همکاری موفق بین خانواده های منر و ریدل بود که تا امروز ادامه دارد.

پس از اینکه ساختمان کارخانه که از سال 1895 وجود داشت، گسترش یافت و خانه قدیمی والدین منر با یک ساختمان جدید جدید جایگزین شد، کمپانی Manner سرانجام موفق شد در امپراطوری اتریش-مجارستان به یک تولیدکننده شیرینی شماره یک تبدیل شود.

با توجه به چنین داستان موفقیت آمیزی، طبیعی بود که مانند هر شرکت پررونق دیگری به عموم مردم فکر کند.

23 اکتبر سال 1913 سرانجام شرکت Josef Manner & Co.

با نام Josef Manner & Comp AG به یک شرکت سهامداری تبدیل شد.

این شرکت که در آن 3000 نفر مشغول به کار بودند، صاحب 60 اسب حمل و نقل بود و دارای پیشرفته ترین امکانات برای تولید محصولات خود بود که توسط ژوزف منر و یوهان رودل که توسط چهار پسر و داماد او پشتیبانی میشد، اداره می شد.

در سال 1960 سرانجام شرکت منر جهشی را به عصر فناوری تحمیل کرد.

عامل تعیین کننده برای این جهش یک نوآوری بود که هنوز هم از نظر تاریخ طراحی صنعتی مورد توجه است.

بسته بندی فویل دوتایی آلومینیومی ویفرهای Manner، با نوار پارگی قرمز معمولی برای حفظ طعم و عطر ویفر طراحی شد.

بسته بندی جدید نه تنها ماندگاری بیشتری را تضمین می کند، بلکه باعث می شود که باز کردن بسته بندی آسان تر شود و از آن زمان تاکنون یک طراحی کلاسیک اتریشی بوده است.

در سال 1970 این شرکت با دومین شرکت بزرگ شیرینی سازی اتریشی، Napoli ، Ragendorfer & Co.

ادغام شد و با افزودن مارک های Casali و ناپولی، منر توانست به سرعت دامنه خود را گسترش دهد و چندین محصول شیرین محبوب دیگر مانند موزهای شکلاتی Casali و Napoli Dragee Keksi تولید کند.

گردش مالی Josef Manner & Comp AG برای سال مالی 2018 بالغ بر 209.

9 میلیون یورو بوده است.

در سال 2000  شركت Victor Schmidt & Söhne GmbH به عنوان عضو خانواده Manner شركتهایی با نام های “Ildefonso” و “Victor Schmidt Austria Mozartkugeln” تاسیس كرد.

منبع: https://www.

manner.

com/en-us/about-manner#event-227 نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انتخاب کن، سفر کن، لذت ببر © 2020 ژیوار.

کلیه حقوق محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map