برندینگ در مسجدسلیمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مسجدسلیمان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما اینجا هستید :: خانه » بلاگ » ثبت برند در مسجد سلیمان ثبت برند در مسجدسلیمان : مراحل ثبت برند مسجد سلیمان شرایط ثبت برند در مسجد سلیمان ثبت علامت تجاری در مسجد سلیمان مسجدسلیمان شهری تاریخی در میان کوه‌های زاگرس و از شهرهای بختیاری‌نشین استان خوزستان در کشور ایران است.

عملیات استخراج نفت، برای نخستین بار در خاورمیانه در سال ۱۹۰۸ میلادی توسط کنسرسیوم دارسی از این شهر و با چاه شماره یک، در میدان نفتی مسجد سلیمان آغاز گردیدیکی از عوامل ایجاد و گسترش شهر مسجدسلیمان، اکتشاف نفت در این منطقه بود.

مسجدسلیمان را در قدیم سرمسجد می‌نامیدند و علت آن وجود آتشکدهٔ باستانی در این منطقه بود.

در زمان حمله اعراب تازی‌ها می‌خواستند که آنرا از بین ببرند اما ایرانیان به دروغ به آنها گفتند که این معبد ساخت سلیمان نبی می‌باشد و چون سلیمان بسیار مورد احترام اعراب بود آنها از این عمل سر باز زدند.

در سال ۱۳۰۳ هجری شمسی هنگام بازدید رضاخان از سرمسجد وقتی که او این ماجرا را شنید دستور به تغییرنام سرمسجد به مسجدسلیمان داد مزایای ثبت برند در مسجدسلیمان به ثبت رساندن برند گرچه پروسه طولانی مدتی دارد اما مزایایی که در ثبت برند در مسجدسلیمان وجود دارد در جهت پیشبرد اهداف کسب و کار بسیار مفید فایده می باشد .

از جمله اینکه در میزان موفقیت یک کالا یا خدمات تاثیر بسزایی دارد و همچنین تضمین می کند که ایا آن نام در ان بازار مربوطه فعال می باشد یا خیر.

ثبت برند یا علامت تجاری در مسجدسلیمان تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.

ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند.

اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.

جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی هستند.

ممکن است دارایی ازرشمند کسب و کار باشند.

شرکت‌ها را تشویق می‌کنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند.

ثبت برند یا علامت تجاری در مسجدسلیمان ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

مراحل ثبت برند در مسجد سلیمان مراحل ثبت برند در مسجد سلیمان توسط متقاضی : نخست به سامانه اداره مالکیت صنعتی ورود کنید  و گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی را انتخاب کنید اگر اطلاعی در خصوص تکمیل این اظهارنامه ندارید حتما از اشخاص مجرب در این زمینه راهنمایی بگیرید زیرا اظهارنامه ای که درست پرنشده باشد با اخطار رع نقص مواجه می شود.

ابتدا می بایست مشخص کنید برند خود را به صورت حقیقی یا حقوقی قصد به ثبت رساندنش را دارید و با انتخاب هرکدام مراحل به صورت مجزا پیش میرود .

شما متقاضیان محترم باید کالاهای خود را برای ثبت  با توجه به مجوز خود انتخاب نمایید چنانچه از طبقات کالاهای خود اطلاعی ندارید از کارشناسان ثبت برند موسسه فرداد رسا راهنمایی بگیرید بعد از تکمیل اظهارنامه مدارک مورد نیاز ثبت برند در مسجد سلیمان را در همین سایت  بارگذاری کرده و ارسال  نمایید و وجه ثبت برند و علامت تجاری را که در سامانه  مشخص شده به صورت اینترنتی واریز کرده و منتظر بررسی کارشناس اداره مالکیت صنعتی می مانید.

در صورتی که همه اطلاعات وارده صحیح باشد و نقصی در پرونده وجود نداشته باشد بعد از گذشت دو الی سه ماه آگهی تقاضای  ثبت برند در مسجد سلیمان صادر میگردد.

لازم است پیش از هرنوع اقدام برای ثبت برند از سامانه استعلام برند و علامت و نام تجاری به آدرس iripo.

ssaa.

ir   استفاده نمایید.

مراحل ثبت برند در مسجد سلیمان توسط موسسه فرداد رسا : در اولین گام  مشاوره ای تخصصی در زمینه ثبت برند در مسجد سلیمان لازم می باشد کارشناسان موسسه فرداد رسا کلیه اطلاعاتی که شما در زمینه ثبت برند در مسجد سلیمان میخوهید را  با شما  در میان میگذارند و مدارک لازم را به شما اعلام میکنند و لازم است که شما  این مدارک را در مدت زمان اعلام  شده در اختیار کارشناس ما بگذارید.

مابقی مراحل از طریق کارشناس موسسه فرداد رسا پیگیری میشود که شمسجد سلیمان تنظیم تخصصی اظهارنامه ثبت برند در مسجد سلیمان ، تعیین طبقات کالاهای درخواستی با بررسی جواز شما و نیاز متقاضی ثبت نام سامانه ای و ارسال مدارک لازم به اداره مالکیت صنعتی می باشد.

چنانچه پرونده شما دچار نقص باشد رفع نقص میگردد و در آخر پرداخت مبالغ دولتی به ادره مالکیت صنعتی با گذارندن مدت زمان مقرر و انتشار آگهی ثبت علامت تجاری وکیل پرونده ثبت علامت شما به اداره رفته و تشکیل پرونده می دهد و آگهی تقاضای ثبت برند در مسجد سلیمان را تحویل می گیرد.

بعد از دریافت آگهی در روزنامه رسمی ثبت نام به عمل می آیدو برای آگهی ۱۰ ساله برند اقدام می شود.

شما میتوانید برای کسب  اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نشان تجاری و ثبت شرکت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

در صورتی که کار خود را به موسسه فرداد رسا بسپارید کلیه مراحل فوق الذکر توسط وکیل ثبت برند در مسجد سلیمان و ثبت علامت تجاری در مسجد سلیمان برای شما به انجام خواهد رسید ثبت علامت تجاری در مسجد سلیمان برای بسیاری از افراد برند در ظاهر شاید فقط یک نام باشد .

بسیاری از مردم تصور می کنند که این واژه یک معنی کلی دارد اما بد نیست بدانید مفهوم کلمه ی برند متغیر است و با توجه به زمینه ی فعالیتش تعیین می گردد .

همان طور که قبلا ذکر کردم برند و برندسازی از ضروریات اساسی هر کسب و کاری  محسوب می شود .

مردم تنها چیزی که از شما و مجموعه ی شما به خاطر می سپرند برند شماست .

برند بر حسب محصول و خدماتی که برایش در نظر گرفته می شود طبقه بندی می گردد .

هر گروه از محصولات و خدماتی که  قرار است یک برند برای آن در نظر گرفته شود ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که از نظر استراتژی های بازاریابی و تکنیک های برندسازی باهم تفاوت دارند .

در حقیقت برندسازی مقوله ای کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است که با توجه به شرایط هر کسب و کار جداگانه طراحی می شود .

برای مثال برنامه ی برندینگی که برای برندینگ یک محصول مصرفی خانگی در نظر گرفته شده است را نمی توان برای برندینگ محصولات صنعتی در نظر گرفت .

در حال حاضر ۲۱ نوع برند متداول و رایج است و شما باید برندی را برگزینید که بالاترین هماهنگی و همخوانی را با استراتژی های برندینگ و مارکتینگ کسب و کار شما داشته باشد .

در تعریف واژه برند می توان گفت که برند یا علامت تجاری عبارت از هر قسم علامتی است اعم از نقش، تصویر ، رقم ، حرف ، عبارت ، مهر ، لفاف و غیر آن که برای امتیاز و تشخیص محصول صنعتی ، تجاری یا فلاحتی اختیار می شود.

ممکن است یک علامت تجاری برای تشخیص محصول جماعتی از زارعین یا ارباب صنعتی یا تجار و یا محصول یک شهر و یا یک ناحیه از مملکت اختیار شود”.

از خدمات ما در شهرستان مسجد سلیمان بیشتر بدانید   استعلام ثبت برند   انتخاب نام شرکت مشاوره ثبت برند در مسجدسلیمان برای ثبت برند در مسجد سلیمان از هر نوع و آشنایی با چند و چون کار، بهترین روش مشاوره گرفتن از موسسه ها و شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند.

.

یکی از شرکت‌های مشاوره برای ثبت برند و شرکت، ” موسسه حقوقی فرداد” است.

با مراجعه به این موسسه ‌و مشاوره با نیروهای متخصص آن، می‌توانید با خیالی آسوده کارهای ثبت برند و یا شرکت خود را انجام دهید.

کارشناسان و مشاوران ثبت برند ما در موسسه حقوقی فرداد رسا برای جلوگیری از اتلاف وقت و وجود مانع برای ثبت برند یا نام و علامت تجاری شما به صورت تخصصی اقدام به استعلام برند شما می نمایند .

و پیگیری های لازم در مسیر ثبت برند در مسجدسلیمان را بخوبی برایتان انجام می دهند.

مدت زمان ثبت برند در مسجدسلیمان با توجه به روند ادارات دولتی زمان ثبت برند در مسجد سلیمان ممکن است متغیر باشد.

لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی فرداد رسا در ارتباط باشید.

ولی طبق عرف زمان ثبت برند و علائم تجاری در مسجدسلیمان بین ۲ الی ۳ ماه می باشد.

مدارک ثبت علامت تجاری در مسجدسلیمان مدارک مورد نیاز برای ثبت علامت تجاری در مسجدسلیمان به قرار ذیل است : ۱- تسلیم اظهارنامه از طریق اینترنتی ۲- مدارک مثبت هویت متقاضی ثبت برند در مسجدسلیمان الف) اشخاص حقیقی:کپی شناسنامه و کپی کارت ملی ب) اشخاص حقوقی:آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء ۳- مدارک نماینده قانونی:چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ….

) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.

۴-۱۰ نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر ۵- در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

۶- ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط ۷- استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت برند در مسجدسلیمان   بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم(حداکثر ۶ ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف ۱۵ روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

۸- نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار ثبت برند خشکبار در مسجدسلیمان برای صاحبان مشاغل و کسب و کاری که در صنعت مواد غذایی فعالیت دارند و البته کسانی که در صنایع خشکبار و بسته بندی خشکبار فعال هستند ثبت برند خشکبار در مسجدسلیمان خیلی می تواند به آنها و فروش برند شان کمک کند.

ثبت برند مواد غذایی الالخصوص  طبقه های ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ طبقات بین المللی ثبت علائم تجاری کانون توجه شرکتها و موسسات برند سازی می باشد.

توجه داشته باشید که این پیام را از ما دریافت بدارید که ثبت برند خشکبار در مسجدسلیمان تنها با مشاوره کارشناسان در موسسه حقوقی فرداد قابل انتخاب علامت تجاری می باشد.

برند خشکبار شامل زیر مجموعه هایی می باشد که بعضی از آنها شامل ثبت برند پسته، برند کشمش، برند گردو، برند فندق، برند بادام زمینی، برند بادام درختی، برند نخودچی و غیره می باشد.

شما عزیزان اگر بازرگان هستید یا تولیدکننده یا باغدار یا در امر بسته بندی می باشید بایستی با مشورت شروع به برند سازی در یک زمینه که به ثبت برند خشکبار در مسجدسلیمان مرتبط می شود گام بردارید.

لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرداد رسا می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map