برندینگ در مینای شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مینای شمالی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، فرشاد به‌آفرین روز شنبه ۲۲ شهریورماه ۹۹، ضمن اعلام این خبر گفت: «در دنیای رقابتی امروز برند یا نام و نشان تجاری ابزاری است برای ارزش بخشیدن به محصولات و یکی از ارزشمندترین دارایی‌های سازمان‌ها محسوب می‌شود که اهمیت این امر همواره در بازاریابی محصولات صنایع‌دستی و توسعه صنعت گردشگری مورد تأکید قرار می‌گیرد.

» او در ادامه عنوان کرد: «برندسازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور و یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود.

در واقع یک برند، ذهنیتی مثبت را در مشتری به‌وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا می‌کند.

برندینگ تنها به انتخاب یک نام زیبا و یا یک لوگوی شاخص محدود نمی‌شود، بلکه این مفهوم نشانه اعتبار، اصالت و کیفیت کالاهای تحت یک برند است.

» معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه داشتن برند یا نام تجاری موجب جلب اعتماد مشتریان می‌شود، گفت: «داشتن برند فرصت بسیار خوبی برای گسترش تجارت از طریق آشنایی مشتریان با محصولات و خدمات تولیدکننده فراهم می‌کند، به همین منظور اداره‌کل استان به‌منظور نهادینه‌سازی دانش این موضوع دوره‌ آموزشی‌ با عنوان مبانی برند و برندسازی برای مدیران و کارشناسان صنایع‌دستی و گردشگری طی روزهای پنج‌شنبه و شنبه ۲۰ و ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار کرد.

» او اظهار دکرد: «طی این دوره آموزشی، مباحثی چون مهندسی ارزش برند، سبک‌های برندسازی، تفکر خلاق در ایجاد برند و مهارت‌های برندداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

» آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود.

بخش‌های الزامی مشخص شده اند.

* دیدگاه نام * ایمیل خبرگزاری میراث آریا به عنوان مرجع رسمی در خصوص انتشار اخبار وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سال ۱۳۸۵ تأسیس شد.

این خبرگزاری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری به صورت تخصصی به دو زبان فعالیت می‌کند و مرجع بسیاری از متخصصان و کاربران در حوزه‌های یاد شده می‌‌باشد.

بخش های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، بین الملل، فرهنگ و هنر، کتاب و صفحات ویژه از جمله بخش شنیداری مجموعهٔ فعالیت‌های فعلی خبرگزاری را تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری میراث آریا در سال ۱۳۹۰ به عنوان خبرگزاری برگزیده در برند گردشگری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

خبرگزاری میراث آریا - ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map