برندینگ در نینگشیا هوی چین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در نینگشیا هوی چین و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در نینگشیا هوی چین و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

باستان شناسان چینی می گویند مطالعات آنها به روی آثار حک شده بر دیواره های سنگی حاکی است که خط چینی هزاران سال کهن تر از آن است که تاکنون تصور می شد.

چنانکه این حروف ۸۶۰۰ ساله نشان … باستان شناسان چینی می گویند مطالعات آنها به روی آثار حک شده بر دیواره های سنگی حاکی است که خط چینی هزاران سال کهن تر از آن است که تاکنون تصور می شد.

چنانکه این حروف ۸۶۰۰ ساله نشان می دهد فن نگارش در چین سابقه ای طولانی دارد رسانه های دولتی چین می گویند محققان بیش از دو هزار نماد تصویری به قدمت بیش از ۸ هزار سال را بر سطح دیواره های سنگی در شمال غربی این کشور شناسایی کرده اند.

به گفته آنها بسیاری از این نمادها شباهت خیلی زیادی به اشکال تازه تر حروف کهن چینی دارند.

دانشمندان تصور می کردند که استفاده از نمادهای چینی در حدود ۴۵۰۰ سال قبل آغاز شد.

سنگ نوشته های دامایدی که ابتدا در دهه ۱۹۸۰ کشف شده بود ناحیه ای به وسعت ۱۵ کیلومتر مربع را می پوشاند و حاوی بیش از ۸ هزار نقش منفرد از جمله خورشید، ماه، ستارگان، خدایان و صحنه های شکار یا چرای حیوانات است.

لی شیانگشی متخصص سنگ نوشته های کهن در دانشگاه شمالی ملیت ها در منطقه خودمختار نینگشیا هوی به خبرگزاری شین هوا گفت: ما سمبل هایی که هم به شکل تصاویر و هم حروف درآورده شده بود پیدا کردیم.

این گراف-تصویرها شبیه به هیروگلیف های کهن حروف چینی هستند و بسیاری از آنها به عنوان حروف کهن قابل شناسایی هستند.

تا پیش از این اکتشاف، قدیمی ترین حروف کشف شده چینی شامل دست نوشته های ۴۵۰۰ ساله بر ظروف سفالی از استان هنان در مرکز چین بود.

نظر خود را بیان نمایید نظری ثبت نشده است جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱ - ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ تلگرام آفتاب اینستاگرام آفتاب +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳ ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳ پشتیبانی آفتاب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map