برندینگ در نیک‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نیک‌شهر کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان اورژانس کشور و سرپرست تیم اعزامی تخصصی انتقال دکتر قربانی به تهران، گفت: با دستور وزیر بهداشت برای انتقال "دکتر قربانی"، پزشک سانحه دیده شاغل در شبکه بهداشت و درمان نیک شهر روز گذشته به همراه جمعی از مجرب ترین متخصصان کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کردیم.

پیرحسین کولیوند از دکتر قربانی به عنوان یکی از سرمایه‌های جامعه پزشکی یاد کرد که در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کرده و برای گذراندن طرح نیروی انسانی خود به ایرانشهر اعزام شده بود.

وی ادامه داد: دکتر قربانی طرح نیروی انسانی خود را به پایان رسانده بود و در راه بازگشت به تهران برای انجام کارهای پایان طرح خود در محور ایرانشهر-بم دچار سانحه می‌شود که در این حادثه، مشکلاتی برای مهره‌های گردن وی ایجاد می‌شود و بلافاصله اورژانس پیش بیمارستانی وی را به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل می‌کند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر، تمام اقدامات درمانی لازم برای دکتر قربانی انجام شده است، گفت: پس از سی تی اسکن و ام آر آی، مشخص می‌شود که به مهره‌های گردن وی آسیب وارد شده است و با دستور وزیر بهداشت، با یک پرواز اختصاصی و به همراه یک جراح مغز و اعصاب و تیم تخصصی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردیم اما چون در ایرانشهر امکان فرود هواپیما در شب وجود نداشت، به ناچار به فرودگاه چابهار رفته و از آنجا پس از طی مسافت زمینی 350 کیلومتری، در ساعات ابتدایی صبح امروز به ایرانشهر رسیدیم.

کولیوند ادامه داد: وقتی به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر رسیدم تیم تخصصی وزارت بهداشت، دکتر قربانی را ویزیت کردند و مشخص شد که مهره 5 گردن دچار شکستگی شده و نخاع در قسمت مهره‌های 3 تا 7 گردن، آسیب دیده بود و وی دچار بی‌حسی دست و پا شده بود.

وی گفت: هواپیما برای انتقال دکتر قربانی از چابهار به ایرانشهر آمد و پس از هماهنگی با رییس بیمارستان حضرت رسول(ص) تهران، دکتر قربانی با رعایت استانداردهای بالای پزشکی، به این بیمارستان منتقل شد تا ادامه درمان وی در تهران انجام شود.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: بر خودم لازم می‌دانم که از تیم تخصصی که برای انتقال دکتر قربانی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند، تشکر کنم زیرا ایثارگرانه و جهادی کار کردند و بدون هیچ مشکلی، دکتر قربانی به بیمارستان حضرت رسول(ص) تحویل داده شد و امیدواریم که زودتر بهبود پیدا کند کولیوند گفت: تمام هماهنگی‌های لازم برای انتقال دکتر قربانی به تهران از قبل به دقت و با سرعت انجام شده بود و اورژانس پیش بیمارستانی و همکارانمان در بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر کار خود را به خوبی انجام داده اند و وقت از دست رفته ای نداشتیم و دکتر قربانی، برادر و عموی وی نیز از وزیر بهداشت و تیم تخصصی اعزامی تشکر کردند.

47238 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود.

در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map