برندینگ در واستربوتن سوئد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در واستربوتن سوئد شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هنر برندینگ ( برند سازی ) را با بهترین کتاب های در این زمینه، به طور حرفه ای بیاموزید ! دلیلی خوب وجود دارد که بهترین کتاب­ های برندینگ همچنان بر انتشار طرح مسلط هستند؛ طراحان و مشتریان آن­ ها هر دو قبول دارند که عرضه کردن و نحوه ارائه یک شرکت می­ تواند به اندازه خدمات دهی آن مهم واقع شود و این موضوع فقط یک حدس و گمان نیست.

محبوبیت دانش برندینگ به این علت می ­باشد که مدارک و اثبات ملموسی از قدرت طرح ارائه می­ دهد.

قدرت برندینگ به هوشیاری و فهم بیشتری از مشتری ورود کرده و تغییر نام­های تجاری بحث برانگیز اغلب جرقه منازعات متلاطم را می زنند، مثل زمانی که Slack نام تجاری خود را تغییر داد؛ و یا بدبینی و بدگمانی را تحریک می کند مثل ظاهر شرکتی فیس بوک در سال 2019.

صرف نظر از پروژه­ ها، هرکسی برای خودش نظری دارد.

بسیاری از بهترین کتاب های برندینگ نیز در این صفحه به عنوان اشیاء فیزیکی مایه ی خوشحالی می شوند.

تندخوانی یک کتاب که طراحی زیبایی دارد می تواند خلاقیت شما را القا کند.

امیدواریم که از بهترین کتاب های برندینگ موجود، نهایت استفاده را ببرید.

  راهنمای اصطلاحات معروف بهترین برندینگ های جهانی ناشر: Thames & Hudson | مولف و نویسنده: Michael Johnson | تعداد صفحات: 320 | شابک – 10: 0500518963 | شابک -13: 978-0500518960   نقاط قوت : بینش های کارشناسانه دامنه جامع دارای نوشتاری زیبا   نقاط ضعف : کمی مبهم بودن عنوان کتاب   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   این کتاب که توسط افسانه­ ی امروزی طراحی یعنی Michael Johnson تالیف شده تحلیلی روشنگر و آموزنده از بهترین برندینگ ها در سراسر جهان را در دل خود جای داده است.

در برندینگ Michael Johnson : یعنی برندینگ در پنج مرحله و نیم، او مرکز و قلب آرم ها و لوگوهای نمادین، تبلیغات ها، کمپین ها و تغییر نام تجاری را پشت سر می گذارد تا ایده، اجرا و تأثیر آن با دقت بالینی توضیح دهد.

حکایات پر ارزش و نفیس از فعالیت های منسجم وی – از جمله پناهگاه انگلستان و موزه علوم – هم جنبه تئوری تئوری و هم هنر کیمیاگری تفکر خلاق را آشکار می کند.

جانسون نویسنده ای شگفت انگیز می باشد که شور و اشتیاقیش به دیگران سرایت کرده و کتابش روایتی بسیار قابل توجه و قابل تحسین دارد.

هر صفحه به وفور با نمونه هایی که با دقت انتخاب شده اند پر شده، و در ژانر تخصصی مستعد به شبه علوم و مبالغه، جانسون با اطمینان خاطر بر هنر داستان پردازی و همدلی تأکید می کند که زیربنای ساخت یک برندینگ عالی می باشد.

اصطلاحات بدون گزافه گویی و بینش های تخصصی، این کتاب را برای تازه واردان و همینطور متخصصان به خریدی اجباری تبدیل می کند و باید آن را داشته باشند.

    بررسی همه جانبه و گام به گام در 16 پروژه الهام بخش ناشر: The Quarto Group | مولف و نویسنده: David Airey| تعداد صفحات: 288 | شابک – 10: 1631595946| شابک -13: 978-1631595943   نقاط قوت : پروژه های عالی بینش عالی و کامل طراحی زیبا   نقاط ضعف : تعداد ورودی های کم   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   علی رغم اینکه David Airey خود یک طراح برندینگ موفق می باشد، قدم به عقب بر میدارد تا به خلاقان جهانی اجازه دهد در مورد پروژه هایش در این کتاب جدید صحبت کنند یعنی همان کتاب طرح هویت : راهنمای کامل برندینگ بصری اثر David Airey.

کتاب ها یا به عبارتی کتاب های برندینگ کیفیت پروژه های به نمایش درآمده و صراحت استعدادهای مربوطه را می میرانند یا زنده می کنند و Airey با سال ها تجربه صنعت پشت سرش، یک قضاوت عالی در مورد فعالیت های منسجم طاقت فرسا و استعدادهای حرفه ای ارائه می دهد.

شانزده پروژه الهام بخش توسط آژانس های مشهوری مانند Freytag Anderson و Together Design طیف گسترده ای از حل خلاقانه مشکلات و مسائل، به همراه بررسی هر مرحله از فرآیند طراح / مشتری، را آشکار می کند.

این پروژه ها به طرز مجللی در کتاب هایی پر تصویر و بزرگ و پر جلایی که (در اتاق مهمانخانه) روی میز پیش دستی قرار می دهند ارائه می گردند، این کتاب موردی ضروری برای قفسه کتاب یک طراح برند با اراده و مسمم می باشد.

    یک راهنمای دقیق برای راه اندازی استودیوی برندینگ خودتان ناشر: Brand Nu Ltd | مولف و نویسنده: Radim Malinic| تعداد صفحات: 256 | شابک – 10: 0993540031 | شابک -13: 978-0993540035   نقاط قوت : مشاوره علمی و پر جزئیات تصویر سازی های عالی   نقاط ضعف : نیاز به معکوس کردن متن برای خواندن دامنه باریک مطالعات موردی   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   علاوه بر اداره آژانس کوچک مستقر در لندن، یعنی Brand Nu، نویسنده Radim Malinic موفق شده کار حرفه ای دوم خود را به عنوان نویسنده ایجاد کند، کتاب ایده های او یعنی 2: مجله جهت گیری و هدایت خلاق و طراحی گرافیکی جلد 2 و (جلد 1 قبل از آن) به طور یکپارچه ای هر دو سبک گرافیکی مشخص و بصیرت جدی او در صنعت خلاقیت را ترکیب می کند.

روحیه کارآفرینی پویایی که او را قادر به ایجاد جایگاهی منحصر به فرد در صنعت کرده ، وی را به یک راهنمای کامل برای طراحی برند تبدیل می کند.

هضم و درک سبک نوشتاری غیررسمی و صریح وی آسان می باشد و علی رغم اینکه در مطالعات موردی فقط کارهای خودش را به نمایش می گذارد، ذوق و اشتیاق او این اطمینان را حاصل می کند که این یک کتاب بسیار مفصل و قابل دسترسی برای هر کسی می باشد که مایل به راه او باشد و می خواهد نمایندگی خود را راه اندازی کند و خواندن آن برایش ضروری می باشد.

Malinic از قوانین کپی رایت و استراتژی های ارائه مشتری گرفته تا اصلاح و بهبود قراردادها و مقابله با ناامیدی ها، در جزئیات مهم و پیوندی سخت در پس استودیو برندینگ بسیار عالی می باشد.

    مقدمه ای کامل برای برندسازی برای دانشجویان ناشر: Laurence King Publishing| مولف و نویسنده: Catharine Slade-Brooking | تعداد صفحات: 160 | شابک – 10: 1780675623| شابک -13: 978-1780675626   نقاط قوت : مملو از حقایق ایده آل برای دانش آموزان تمرینات مفید   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   کمی با Catharine Slade-Brooking مملو شده که مقدمه ای به شدت غنی و آموزنده در مورد هر چیزی که دانشجوی جدید طراحی باید درباره ایجاد هویت برند، از روانشناسی مصرف کنندگان گرفته تا اجرا و تحویل کمپین های تمام شده، بداند.

نویسنده Slade Brooking یک مدرس ارشد ارتباطات گرافیکی BA در دانشگاه Creative Arts می باشد بنابراین توجه به جزئیات در این کتاب فوق العاده و با تمرینات و نکات مملو گردیده است.

این کتاب از ابتدایی ترین چیز (چرا برند ایجاد می کنیم؟) تا مشاوره پیچیده در مورد تجزیه و تحلیل بازارهای رقبا را شامل می باشد و برای مبتدیان و حرفه ای ها بسیار ارزشمند خواهد بود و همانطور که در مورد طراحی، کتابی شایسته و مناسب می باشد، جهتِ هنری هویت برند نیز ، با وجود فراوانی ارجاعات بصری و مثالهای کاملاً برگزیده، فرهیخته و هوشمندانه است.

    راهنمای اساسی برندینگ ناشر: John Wiley & Sons | مولف و نویسنده: Alina Wheeler | تعداد صفحات: 336 | شابک – 10: 1118980824| شابک -13: 978-1118980828   نقاط قوت : فرمت بزرگش بسیار عالی است مطالعات موردی عالی و کامل بینش های عمیق   نقاط ضعف : ابتدای کتاب طاقت فرساست   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   کتابی که توسط Paula Scher تایید شده است و اکنون در چاپ پنجم می باشد، این کتاب عظیم احتمالاً جامع ترین کتاب برندینگ موجود است.

توضیحی عمیق و حیرت انگیز در مورد اصول، نظریه ها و کاربردهای برندینگ – از ساختار برند گرفته تا مدیریت دارایی ها -با جزئیات کامل و گام به گام ارائه شده است.

این کتاب برای هر خواننده ای که هنوز به قدرت نام تجاری به عنوان ابزاری برای بازاریابی شک داشته باشد، 40 مطالعه موردی ، از کوکا کولا گرفته تا موزیلا، را نشان می دهد که شواهد غیرقابل انکاری از قدرت طراحی هوشمند ارائه می دهند.

هر صفحه آن دارای یک بینش جذاب یا نقل قولی قابل تأمل می باشد، همچنین هنر و صنعت برندینگ به وضوح به عنوان ترکیبی یکپارچه از علم و خلاقیت آشکار می شود.

    کتابی کلاسیک در مورد فلسفه فروش ناشر: Thames and Hudson| مولف و نویسنده: Wally Olins | تعداد صفحات: 200 | شابک – 10: 050029139X| شابک -13: 978-0500291399   نقاط قوت : بینشی منحصر به فرد از نگاه یک متخصص طراحان چالش گر و مبارزه طلب پیش بینی های جذاب   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   آخرین کتاب افسانه ای این صنعت که توسط Wally Olins نوشته شده، تحلیلی هیجان انگیز از چگونگی شکل گیری برندینگ و جهانی شدن می باشد و اینکه چگونه تکامل سریع فن آوری (و مصرف کنندگان) فروش و برندینگ را به طور فزاینده ای پیچیده تر کرده است.

Olins با خرد و دانایی حاصل از معامله با برخی از بزرگترین شرکت ها و برندهای جهان در دفاع از معیارهای عالی مَنِشی و راه حل های اخلاقی خودش بی تردید و تغییر ناپذیر می باشد.

از فصل آغازین کتاب، ندایی هیجان انگیز در مورد “اصالت جدید” که در دهه گذشته بر بازاریابی مسلط شده، تا درک حساسیت های روحیه فکری دوره و زیر سوال بردن مسئولیت های یک “برند بزرگ”، Olins یک راهنمای استثنایی می باشد و در به شرم آوردن کسانی که قادر به مطابقت با آرمان های عالی او نیستند، نترس است.

اما زیر این فراخوانی برای یک صنعت مهربان تر آرمان گرایی مشتاق یک تبلیغ عاشق زیبایی و طراحی معنی دار نهفته است.

این یک مطالعه ضروری برای درک زیرشاخه های عمیق استراتژی برندینگ می باشد.

    ناشر: HarperCollins| مولف و نویسنده: Donald Miller| تعداد صفحات: 240 | شابک – 10: 0718033329| شابک -13: 978-0718033323   نقاط قوت : بینش موثر درک بازاریابی منسجم سبک نوشتاری خوب   مشاهده و خرید کتاب در آمازون   نویسنده این کتاب یعنی Donald Miller در زمینه موفقیت برندینگ از طریق روایت یا داستان سوابق زیادی دارد.

به عنوان مدیر عامل StoryBrand، Miller و همچنین همین پادکست ها و کنفرانس های آنلاین، معتقد است که رویکرد وی در درک برند ها از طریق منشور داستان، کلیدی و اساسی می باشد و این کتاب پرفروش مطمئناً از روش وی برای تمرکز بر اهمیت صحبت واضح و موثر مورد نام تجاری شما پشتیبانی می کند.

هدف این کتاب کمک به شما برای تغییر روش صحبت کردن در مورد خودتان به عنوان یک برند، اینکه دقیقاً چه کاری انجام می دهید و چرا انجام داده اید و مهمتر این که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند، می باشد.

او رویکردی با هفت نکته را به ارمغان می آورد که “نکات داستانی” اصلی را که مردم بیشتر به آن ها واکنش نشان می دهند و همچنین روانشناسی اینکه چرا مردم چیزهایی را می خرند و نحوه انتقال موثر پیام تیم را پوشش می دهد.

موارد جالب بسیاری وجود دارد و گرچه Miller آن را به عنوان پله ترقی و سکوی پرتابی برای دوره های آنلاین خود می داند اما در اینجا چیزهای زیادی برای لذت بردن و یادگیری وجود دارد حتی اگر ترجیح دادید که آن مسیر را طی نکنید.

    این مونوگرافی کار برندینگ در سطح جهانی را در محیطی زیبا ارائه می دهد ناشر: Rose Design| مولف و نویسنده: Rose Design| قیمت: 20 دلار   نقاط قوت : نمونه هایی از برندینگ در سطح جهانی کتاب دارای فیزیکی زیباست بخش اولیه کتاب نصف قیمت فروخته شد(20 دلار)   نقاط ضعف : تعداد محدود   مشاور طراحی Rose، مستقر در جنوب شرقی لندن، برای دو دهه کاری عالی را ارائه می دهد.

این طول عمر ممکن است برخی را متعجب کند، زیرا استودیو، که فقط شش کارمند تمام وقت دارد، تا به امروز از مشخصات نسبتاً محرمانه ای تا به امروز برخوردار بوده است.

اما در بیستمین سالگرد یک استثنا ایجاد شده یعنی راه اندازی Rose: دو دهه.

این یک تک نگاری (مونوگرافی) خیره کننده در 352 صفحه است که نشان می دهد چرا بیش از 150 جایزه بین المللی خلاقانه کسب کرده است.

در حالی که برخی از استودیوها سعی می کنند با چیدمان و طراحی تک نگاری خود مرزها را از بین ببرند، Rose رویکرد آرامتر و سنجیده تری داشته است و این اجازه را به اثر می دهد تا اثر از طریق تصاویر کامل در صفحه و متن کم، صحبت کند (یک نقل قول از Bob Dylan، پیشگفتار یک صفحه ای و تهیه کندگان در آخر کار و پشت).

و این کار چه کار بزرگیست.

به نمایش گذاشتن بهترین هویت برند Rose، کمپین های بازاریابی، برند نمایشگاه و طراحی انتشار برای بیش از 90 مشتری انتخاب شده، هم درمانی برای چشم و هم الهام بخشی برای روح می باشد.

به عنوان یک ویژگی اضافه شده، هر نسخه همراه با یک طراحی فویل کوب، جلد محفظه ای، با مجوزی از برند در تصویر زمینه ی لوکس Sanderson می باشد.

این یک شیوه الهام گرفته و اصیل است که احساسی شخصی به این نشریه ی مطمئن و زیبا می بخشد.

    منبع مطلب : The best branding books: Brand books to inspire نوشته شده توسط Mark Wynne ترجمه شده توسط آموزش روشا یک کسب و کار کوچک بدون استراتژی تبلیغات دیجیتال همانند یک کشتی بدون کاپیتان می ماند.

به نظر شما این صحبت اغراق آمیز است ؟ ما در این مطلب قصد.

.

.

برندسازی، در مبحث استارت آپ موضوع مهمی است.

همانطور که هر کارآفرین موفقی به شما خواهد گفت، یک محصول عالی، که ترکیبی از تولید، توزیع و فروش مؤثر باشد، شما.

.

.

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، زمان آن رسیده است که انواع مشاغل، به ویژه شرکت های نوپا شروع به ایجاد یک برنامه جامع برای تبلیغ برند خود کنند.

.

.

.

هویت بصری : تمام چیزی که نیاز است درباره ی این جنبه ی ضروری از برندسازی بدانید.

زمانی که بحث برندینگ ( برندسازی ) پیش می آید، چیزی که مشتری.

.

.

لوگو تصویری است که سمبول کسب و کار شماست، اما می دانستید 7 نوع مختلف لوگو وجود دارد؟   این مطلب مناسب افرادی است که می خواهند سفارش لوگویی دهند.

.

.

چرا برندسازی مهم است ؟ برندسازی یک هنر ظریف در شکل دادن فعالیت برند شما است.

با استفاده از خلاقیت، مهارت و استراتژی، یک برند می تواند هویتی برای خود.

.

.

منشور هویت برند یک مدل شناخته شده درباره ی هویت سازی برای یک برند است، که با نام "Kapferer’s Brand identity Prism” نیز شناخته می شود.

این مدل یک منشور.

.

.

در این مطلب قصد داریم تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی را به شما بگوییم و نتیجه گیری کنیم که بهتر است از کدام مورد استفاده کنید.

انتخاب یک روش.

.

.

اگر در شرکتی مشغول به کار هستید و به فکر این هستید که آنجا را ترک کنید و برند و کسب و کار خود را شروع کنید، یا اگر به.

.

.

هنگامی که شما در حال ایجاد یک کسب و کار هستید، اصطلاحات رایج ( واژه هایی که به نظر مهم به نظر می رسند ولی در اصل معنی خاصی نداشته.

.

.

در طول این مطلب با هم دیگر پالت های رنگی مختلفی را میبینیم و روانشناسی رنگ های آن را در نظر میگیریم.

تاثیر رنگ ها، در موفقیت برند ها همیشه.

.

.

یک برند تجاری خوب، مهمترین چیز در موفقیت کسب و کار شماست.

ما در این مطلب تعدادی از نقل قول های ارزشمند در رابطه با برندینگ را که توسط موفق.

.

.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس : تهران، بلوار فردوس غرب، نبش سازمان برنامه مرکزی، ساختمان لاله تلفن : 44941632 همراه : 09125307424 – 09335307424 ایمیل : info@roshaprint.

com از مطالب جدید ما زودتر از دیگران با خبر شوید.

© کليه حقوق محتوای اين سایت متعلق به چاپ و تبلیغات روشا می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map