برندینگ در وافلین سوئیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در وافلین سوئیس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  دوره غیرحضوری و حرفه‌ای پرسونال برندینگ ( برند سازی شخصی )   برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید.

احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ولی نیاز است که مخاطبین فعالیت‌تان با شما آشنا شوند.

  نکته‌ای که اینجا بسیار اهمیت دارد این است که افرادی باید با شما آشنا شوند که مناسب و مخاطب واقعی شما هستند.

اگر فقط بخواهید مشهور شوید، فایده‌ی چندانی ندارد و در کل درآمدزائی هم به همراه نخواهد داشت و جزء زحمت و دردسر چیز دیگری ندارد.

افرادی در برند سازی موفق خواهند بود که جامعه هدف آن‌ها او را بشناسند و از او به نیکی یاد کنند.

می‌توان به جرأت چنین ادعا کرد که بزرگترین ابزار موجود در بازاریابی «اعتماد» است.

در صورت داشتن هرگونه تجارتی در دنیای امروز که پر از تبلیغات گوناگون و برندهای رنگارنگ است، برای جلب اعتماد مشتریان بیش از هر چیزی به برند شخصی نیاز دارید.

شما باید با استفاده از شخصیت خود در جهت برقراری ارتباط با دیگران تلاش کنید تا ‌آن‌ها بتوانند با تکیه بر برند شخصی شما، به کسب و کار و خدمات شما اعتماد کنند.

توضیحات دکتر محمدمهدی ربانی درباره دوره برند سازی شخصی ( پرسونال برندینگ )       چرا برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ مهم است؟ اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشد، باید برند سازی شخصی قوی داشته باشید.

برند سازی به شما کمک می‌کند تا از هر کس دیگری شبیه خودتان متمایز شوید.

شما می‌توانید از نام شاخص خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌های خود در صنف کسب و کار خودتان استفاده کنید.

در بسیاری از موارد، پرسونال‌برند شما باعث می‌شود در خاطر افراد بمایند.

اگر برای پستی هزار نفر نامزد باشند این شما خواهید بود که از میان آن هزار نفر انتخاب می‌شوید.

بر اساس یک تحقیق، ۸۴ درصد از آدم‌ها در قرن ۲۱ به تبلیغات و برندهایی که تبلیغات گسترده دارند اعتماد ندارند.

با این حال، آنها به اشخاصی که فکر می‌کنند می‌شناسند اعتماد دارند.

این واقعیت باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود به سراغ افراد برند شده بروند.

در کشور خودمان ایران هم می‌بینید که چقدر کسب‌وکارها از افراد مشهور به عنوان سفیر برند در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند.

    اطلاعات دوره غیرحضوری برند سازی شخصی ( پرسونال برندینگ ) : ✅ مدرس : دکتر محمدمهدی ربانی ✅ مدت زمان دوره : بیش از 500 دقیقه ✅ فرمت : فیلم  ✅ نحوه برگزاری : غیرحضوری و در اپلیکیشن یا وبسایت ویدان ✅ قیمت : ۳.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان  با تخفیف ویژه ۱.

۶۹۰.

۰۰۰ هزار تومان (برای مدت محدود)     ثبت نام در دوره غیرحضوری و حرفه‌ای پرسونال برندینگ     در دوره برند سازی شخصی (پرسونال برندینگ) چه چیزی می‌آموزید؟ چگونه برند شخصی خود را بصورت مستحکم و تاثیرگذار بسازید؟ چگونه برندی بسازید که برای شما موفقیت به‌همراه داشته باشد و شما را بزرگ کند؟ چگونه جامعه هدف خود را بشناسید؟ چگونه یک پروفایل برای برند شخصی خود بسازید؟ چگونه یک داستان برای برند شخصی خود بسازید؟ چگونه با انواع رسانه‌ها ارتباط برقرار کنیم و از آن‌ها برای برندسازی استفاده کنیم؟ رمز و راز برندسازی در شبکه‌های اجتماعی و دنیای دیجیتال چیست؟ چگونه برای داشتن یک برند قوی برنامه‌ریزی کنیم؟ چگونه از ظاهر برای برند سازی شخصی خود استفاده کنید؟ چگونه در ذهن مخاطب خود یک فکر مناسب ایجاد کنید؟ چگونه از شبکه‌سازی برای داشتن یک برند شخصی قوی استفاده کنید؟ چگونه از روابط عمومی برای برند سازی استفاده کنید؟ چگونه در صنف کسب و کار خود تبدیل به یک فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) شوید؟ چه اقدامات و فعالیت‌هائی باعث می‌شود برند شما تخریب شود؟       هدف دوره برند سازی شخصی چیست؟  هدف دوره برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ این است که بعد از گذراندن این دوره بتوانید یک برند شخصی قوی، جذاب، تاثیرگذار، کارآمد و ثروت‌ساز را به راحتی بسازید.

  این دوره برای چه کسانی مورد نیاز و مفید است؟ مدیران سازمان‌ها، کارآفرینان، کارشناسان فروش (مثل کارشناس فروش بیمه)، اساتید دانشگاه و مدرسین حوزه آموزش، شخص عکاس و فیلمبردار، دیجیتال مارکتر، برنامه‌نویس، آرایشگران و در کل هر کسی که حرفه و تخصصی دارد و می‌خواهد جایگاه مناسبی در ذهن مخاطب خود داشته باشد.

  یکی از مزیت‌های داشتن پرسونال برندینگ یکی از مزیت‌های داشتن برند شخصی این است که تمام آنچه شما از ابتدای شروع کار خود تا به حال انجام داده‌اید یک جا جمع شده و باعث افزایش ارزش‌های شما از دید مشتریان خواهد شد.

به این ترتیب با دریافت ارزش ببیشتر از جانب مشتریان، رفتار و نظر بازدیدکنندگان در بازار، با شما نسبت به سایرین متفاوت خواهد شد.

    برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) همانند برندسازی تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد.

در برندسازی شخصی شما روی خودتان، نقاط قوت، وجه تمایزها و ارتقای شخصیت‌تان کار می‌کنید و تلاش می‌کنید با افزایش دائمی اعتبار خود مخاطبان بیشتری جذب کنید.

جذب مخاطبان بیشتر باعث می‌شود فرصت‌های بیشتری پیش‌روی شما قرار بگیرد و درآمدزایی بیشتری داشته باشید.

  ثبت نام در دوره غیرحضوری پرسونال برندینگ     با مدرس دوره بیشتر آشنا شوید محمدمهدی ربانی دارای PHD  مدیریتاستاد ارشد EABW  دانشگاه اشتاین بایس برلیندارای گواهینامه تدریس از wifi   اتریش ، معتبرترین نهاد آموزشی بازرگانان اتریشهمكار علمی پرفسور لوهمولر در دانشگاه كرنفیلد انگلستانموسس پلتفرم آموزشی ویدانمدیرم سئو ل مجله خلاقیتموسس شرکت داروسازی دیموند مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین استاد آكادمی صادرات آلماننماینده علمی دانشگاه SSHE سوییس در ایرانموسس چندین استارتاپ موفق در ایران،  سوییس و اماراتکارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران   قیمت اصلی دوره غیرحضوری پرسونال برندینگ : ۳.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان قیمت با تخفیف ویژه : ۱.

۶۹۰.

۰۰۰ هزار تومان ---------برای مدت محدود---------  در دوره غیرحضوری پرسونال‌برندینگ‌ثبت‌نام می‌کنم  ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲۰۲۱-۸۶۰۲۳۷۱۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map