برندینگ در ویزاهای غربی فیلیپین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ویزاهای غربی فیلیپین در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اخذ ویزای فیلیپین مستقیم و بدون واسطه با ارزانترین قیمت در قاره پیما اطلاعات زیر تنها جهت راهنمایی می باشد و در حال حاضر امکان اخذ ویزای فیلیپین توسط قاره پیما وجود ندارد جهت دریافت مشاوره در خصوص ویزای فوری فیلیپین با شماره های قاره پیما در تماس باشید 09121931613 - 021-88476799     فیلیپین کشوری است آسیایی که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین قرارگرفته و پایتخت آن شهر مانیل می باشد.

زبان رسمی مردم و ساکنین این کشور فیلیپینی و انگلیسی و واحد رسمی پول آنها پزو می باشد.

اکثریت ساکنین این کشور را مسیحیان کاتولیک و مابقی د درصد کمی را دیگر ادیان مختلف تشکیل می دهند.

فیلیپین با کشورهای مالزی، تایوان، اندونزی، تایلند و سنگاپور همسایه و هم مرز می باشد.

آب و هوای کشور فیلیپین گرم و با رطوبت زیاد است و در طول سال همواره با طوفان و باران‌های موسمی روبرو می باشد.

توجه داشته باشید قبل از سفر و حدود یک ماه پیش از سفر می بایست نسبت به ارائه مدارک و اخذ ویزای خود اقدامات لازم را انجام دهید.

در ادامه مطلب به انواع ویزا هایی که به شما اجازه ورود به خاک کشور فیلیپین را می دهد اشاره خواهیم کرد.

این نوع از ویزا برای افرادی صادر می گردد که قصدشان از سفر به کشور فیلیپین گردشگری و تفریحی می باشد.

متقاضیانی که این ویزا را دریافت می نمایند می بایست در طی مدت زمان تایید و اجازه داده شده سفر نمایند و پس ار اتکام مدت زمات اجازه داده شده خاک کشور فیلیپین را ترک نمایند و به کشور مبدا و محل زندگی خود بازگردند.

این نوع از ویزا در سفارت کشور فیلیپین در تهران صادر می گردد.

این نوع از ویزا برای افرادی صادر می گردد که قصد اقامت در کشور فیلیپین را نداشته و فقط به خاطر پرواز و سفر به کشور و مقصد سفری دیگری نیاز به توقف یک روزه و یا چندین ساعته در خاک کشور فیلین را دارند.

متقاضی باید بلیط سفر بعدی خود برای بررسی های لازم به مامورین مربوطه ارائه دهد تا اجازه مخصوص برای وی صادر و اخذ گردد.

این نوع ویزا برای افرادی که دارای تجارت خاص و سرمایه ای برای شروع کاری جدید هستند مورد نیاز و استفاده می باشد.

اگر فردی قصد کار در کشور فیلیپین را دارد می بایست قبل از اقدام به ارائه مدارک تاییدیه کتبی و استخدامی و یا شراکت از یکی از موسسات و شرکت های کشور فیلیپین را داشته باشد و به همراه دیگر مدارک به سفارت کشور مربوطه جهت بررسی های لازو ارائه دهند.

این نوع ازویزا برای افرادی صادر می گردد که قصد ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه و مد نظرشان را دارند.

بیشتر متقاضیان اقامت به کشور فیلیپین ابتدا از طریق ویزای تحصیلی اقدام به اخذ ویزا می نمایند و سپس پس از گذشت مدت زمانی می توانند نسبت به اخذ تابعیت این کشور نیز اقدام نمایند.

در بین دانشگاه های آسیایی تحصیل در کشور فیلیپین پیشنهاد می گردد و طی سالهای اخیر این کشور پذیرای دانشجویان خارجی بسیاری بوده است.

در این کشور دانشجویان می توانند با صرف هزینه ای کم به آموزش زبان انگلیسی نیز بنمایند.

برای تحصیل در فیلیپین نیاز به ارائه مدرک زبان مانند آیلتس و تافل نمی باشد و در صورتی که در زبان انگلیسی ضعف داشته باشید می توانید همزمان با دوره تحصیلی خود در دوره آموزش زبان انگلیسی نیز شرکت کنید.

در ادامه مطلب به برخی از دانشگاه هایی که از طرف وزارت علوم فیلیپین مورد تایید می باشند اشاره خواهیم کرد: Ateneo de Manila University, Quezon City De la sale University, Manila University of the Philippines, Manila University of the Philippines, Diliman-Quezon City University of the Philippines, Los Banos International Rice Research Institute (IRRI( متقاضیان می بایست توجه نمایند برای اخذ ویزای تحصیلی می بایست تاییدیه کتبی یکی از دانشگاه های فیلیپین را نیز داشته باشند و به همراه مدارک خود به سفارت کشور مربوطه ارائه دهند.

بالاتر از پارک وی - خیابان خیام - پلاک 9 تلفن : 22668774-021 در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به فیلیپین وجود ندارد بهترین مسیر های پروازی به فیلیپین از ایران به وسیله هواپیمایی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و روزها و ساعات پرواز و مدت زمان پرواز و .

.

.

به قسمت بلیط هواپیما فیلیپین سایت مراجعه نمائید .

وب سایت قاره پیما کارگزار رسمی اخذ ویزا فیلیپین می باشد ( مستقیم و بدوم واسطه ) - بلیط هواپیما فیلیپین - هتل و تور فیلیپین می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا - بلیط هواپیما فیلیپین - هتل و تور فیلیپین توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید برنامه پروازهای خارجی ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines برنامه پروازهای خارجی ماهان ایر Mahan Air Airlines بلیط سوتو SOTO رزرو هتل در تمام کشورهای جهان آژانس مسافرتی - آژانس هواپیمایی در کرج هواپیمایی آرمنیا - بلیط ارزان - اخذ بلیط تمام کشورهای جهان HOW TO GET AN IRANIAN E VISA مشهد قاره پیما اطلاعات مفید برای سفر : مبلغ و شماره حساب عوارض خروج از کشور سال 99 کشورهایی که با پاسپورت ایرانی بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی مقررات ورود و خروج کالا و طلا و ارز درباره ما لیست کالاها و اشیا ممنوعه جهت ورود و خروج به کشور راهنمای مدارک و قوانین جدید دریافت ارز مسافرتی مجله گردشگری قاره پیما قاره پیما www.

GharePeyma.

com تماس با ما : 021-88476799  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map