برندینگ در پیمونت ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در پیمونت ایتالیا شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تاریخچه نوتلا یک حکایت الهام بخش از تلفیق عشق و علاقه با انتخاب بسیار دقیق و پردازش بهترین مواد خام برای خلق یک محصول منحصر به فرد است.

به همین دلیل است که در حال حاضر خانواده‌های زیادی در سرتاسر جهان روز خود را با لبخند و مالیدن نوتلا روی نان صبحانه شروع می‌کنند.

پیترو فررو، یک کلوچه پز اهل پیمونت در ایتالیا، ماهرانه یک خمیر شیرین خلق کرد که از فندق، شکر و فقط مقدار کمی کاکائوی خام درست شده بود.

او آن خمیر را به شکل یک قرص نان درآورد که بتوان آن را تکه تکه و با نان مصرف کرد و نام آن را 'گیندوجا' ، کاراکتر کارناوال مشهور محلی در آن زمان، گذاشت.

در 14 ام ماه می سال 1946 شرکت فررو رسما تاسیس شد.

خمیر خوشمزه ‘گیندوجا’ به یک محصول جدید تبدیل شد که به راحتی روی نان مالیده می‌شد؛ به آن سوپرکرما گفته می‌شد.

( ماده پایه تشکیل دهنده نوتلا) میکله، پسر پیترو فررو نبوغ نوآورانه خود را به کار بست و با سعی و خطا دستورالعمل تهیه را بهبود داد و اولین شیشه کرم فندق و کاکائوی جدید را خلق کرد، هرچند که هنوز اسمی نداشت.

بنابراین او دوباره خلاقیت خود را به کار بست و محبوبترین صبحانه جهان را ابداع کرد: نوتلا نوتلا به آلمان راه یافت و آلمانی‌ها به سرعت عاشق این محصول خوشمزه شدند.

شیشه‌های تازه با طراحی بدون نقص و تحسین شده نویدبخش یک پیروزی بزرگ شدند.

نوتلا در اروپا بیشتر توسعه می‌یابد و با موفقیت بزرگ روانه بازار فرانسه می‌شود.

نوتلا بعد از تسخیر اروپا عازم استرالیا شد و اولین کارخانه تولید نوتلا بیرون از اروپا در لیتگو نزیک به سیدنی افتتاح شد.

نوتلا رویداد بزرگ "نسل نوتلا" را در پاریس در مرکز فروش کاروسل لوور سازمان داد: یک نمایشگاه از کارهای خلق شده بین 1966 و 1996 توسط هنرمندانی در دهه چهارم زندگی خود بودند و با خوردن صبحانه با نان و نوتلا خاطره داشتند، در این میان نام‌های بزرگی در هنر مانند دکوفله، پاکو رابان و والینسکی به چشم می‌خورد.

در 29 ام ماه می ، 27854 نفر در گلزن کرشن در آلمان جمع شدند تا با نوتلا در بزرگترین ضیافت صبحانه که تا کنون برگزار شده شرکت کنند.

این اتفاق به قدری بزرگ بود که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

سارا روسو، وبلاگ نویس ایتالیایی آمریکایی و طرفدار نوتلا، تصمیم گرفت که یک روز سال را به صبحانه مورد علاقه خود اختصاص دهد.

بنابراین در پنجم فوریه سال 2007 علاقمندان نوتلا برای متحد شدن فراخوانده شدند.

از آن زمان، روز جهانی نوتلا " روزی برای جشن و تجلیل از نوتلا و همچنین معرفی نوتلا به افراد زیادی شده است تا نوتلا را برای اولین بار تست کنند" (سارا روسو).

عصر شبکه‌های اجتماعی فرا رسید و اینترنت به مکانی برای اشتراک علایق و صحبت در مورد آن‌ها تبدیل شد.

صفحه فیسبوک نوتلا بعد از یک سال مدیریت رسمی Ferrero به 10 میلیون طرفدار دست یافت.

برای پنجاهمین جشن تولد نوتلا nutellastories.

com را ایجاد کردیم.

جایی که طرفداران نوتلا 76400 داستان را به اشتراک گذاشتند؛ خاطراتی شاد و لحظاتی فراموش نشدنی به همراه این شیشه دوست‌داشتنی.

اما سزاوار بود این تولد به سبکی تاثیر گذارجشن گرفته شود بنابراین یک رویداد جهانی را در 10 کشور و از نیویورک تا دبی، ناپل و پاریس سازمان دادیم.

این رویداد یک جشن بسیار خاص بود که حتی در ایتالیا یک تمبر یادگاری برای آن چاپ شد.

نوتلا همواره صبحی خوب را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آرزو می‌کند، هم از طریق میز صبحانه و هم از طریق نمایشگرهای دیجیتال.

شروع هر روز صبح، فیسبوک لبخند را برای اجتماعی بین‌المللی متشکل از 30 میلیون طرفدار به ارمغان می آورد؛ یک اتفاق بسیار هیجان انگیز.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map