برندینگ در چیتگر جنوبی (شهرک ۲۲ بهمن)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در چیتگر جنوبی (شهرک ۲۲ بهمن) در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جلسه بررسی مشکلات مردم که از سوی کمیته نظارت شورای شهر تهران برگزار می‌شود این هفته به بررسی مشکلات محله چیتگر جنوبی با حضور جمعی از اهالی، شورایاران و م سئو لان محلی مدیریت شهری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محله چیتگر جنوبی یکی از محلات منطقه 21 تهران است که در حاشیه بوستان بزرگ چیتگر ایسجاد شده است.

یکی از مهمترین مشکلات اهالی محله چیتگر جنوبی که توسط شورایاران این محله در جلسه بررسی مشکلات عنوان شد، کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی در این محله بود.

واقعیت این است شهرک 22 بهمن که در ضلع شرقی محله واقع شده است فاقد درمانگاه، مرکز پزشکی و حتی داروخانه است و با توجه به وجود کارخانجات در این محدوده و حضور گسترده نیروی کارگری علاوه بر ساکنان محله، فقدان امکانات درمانی در این محدوده یکی از کمبودهای مشهود در این محله است.

اهالی و شورایاران یکی دیگر از مشکلات محله را ترافیک سنگین معابر محله ناشی از تردد وسائط نقلیه سنگین کارخانجات موجود در محدوده به ویژه در خیابان ایران خودرو عنوان کردند.

با توجه به تعداد زیاد نیروی کار در کارخانجات محدوده بویژه کارخانجات ایران خودرو، مکانی جهت سوار و پیاده شدن نیروی کار این شرکت پیش بینی نشده و این مسئله موجب توقف اتومبیل ها در عرض معبر و ترافیک سنگین در خیابان ایران خودرو می شود.

همچنین انتشار بوی نامساعد ناشی از پسماندهای تصفیه خانه شرکت بهنوش در ساعات شب به عنوان یکی از گلایه های ساکنان شهرک 22 بهمن تهران بود.

طبق بررسی و پیگیری شورایاری محله از شرکت مذکور، هماهنگی لازم جهت احداث تصفیه خانه مناسب و رفع مشکل در حال انجام است ولی باید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، نظارت ویژه ای در خصوص اجرایی شدن این امر و رفع آلودگی پیش آمده داشته باشد.

دیگر مشکل محله مذکور عدم دسترسی مناسب به سیستم حمل و نقل عمومی برای ساکنان شهرک 22 بهمن است.

شهرک مذکور، فاقد ایستگاه اتوبوس و تاکسی است و اهالی خواستار اصلاح شبکه تردد اتوبوس های محدوده هستند.

همچنین فقدان روشنایی کافی در معابر محله از مشکلات این محله است.

نبود روشنایی کافی در برخی از معابر محله از جمله خیابان چیتگر جنوبی موجب مستعد شدن این معابر جهت حضور بزهکاران شده است.

در همین رابطه اهالی محله خواستار استقرار کانکس پلیس و حضور پررنگ تر نیروی انتظامی جهت ارتقاء سطح امنیت محله هستند .

مشکلات دیگر این محله از جمله فقدان ساختمان مناسب به عنوان سرای محله، فشار کم آب مصرفی، فقدان کتابخانه، کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی، استفاده از واحد های مسکونی به عنوان کارگاه و امور تجاری در شهرک 22 بهمن و اصلاح هندسی ورودی بلوار ایران خودرو به خیابان بعثت از دیگر بیانات اهالی بود.

مقرر شد کلیه مشکلات و خواسته های اهالی طی مکاتباتی از طریق شورایاری دریافت و پس از جلسات کارشناسی، مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه، سازمان ها و ارگان های ذی ربط انجام شود.

  46231   شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرکت مدیران خودرو در سال1399 به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و این سال از طرف مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام :سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری گردیده است.

بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آینده ای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید.

لازم به ذکر است ارتقاء انجام شده در تعدادی از نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ 15 ساله این شرکت می باشد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map