برندینگ در گاوبندی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در گاوبندی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از ورود این کمیسیون به بحث برندینگ در بنزین خبر داد.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با بیان اینکه اخیراً حاشیه‌هایی در بحث برندینگ در حوزه بنزین ایجاد شده، گفت: در همین راستا از وزیر نفت دعوت شده تا با حضور در کمیسیون توضیحاتی در این زمینه به نمایندگان ارائه کند.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که نمایندگان و بیژن نامدار زنگنه خواهند داشت، نمایندگان جایگاه‌داران به ویژه از استان‌هایی که مشکلات بیشتری دارند، حضور خواهند داشت، ادامه داد: طی نامه‌ای از مرکز پژوهش‌های مجلس خواسته‌ایم تا درباره تبعات مثبت و منفی برندینگ‌سازی در جایگاه‌های سوخت اعلام نظر کند، زیرا اظهارات تخصصی و نگرانی‌های مختلفی از جمله بیکار شدن پرسنل و از رونق افتادن این جایگاه‌ها مطرح  است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون بحث‌های مختلفی درباره برندینگ در کشور مطرح شده که یکی از این موارد احتمال واگذاری برند به افراد خاص است، گفت: در جلسه‌ای که با وزیر نفت خواهیم داشت، برخی از مواردی که تاکنون مطرح شده را بررسی می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس از برگزاری نشست اعضای کمیسیون انرژی با وزیر نفت پس از تعطیلات مجلس و اربعین حسینی خبر داد.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ما را دنبال کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map