برندینگ در Alpes-Maritimes فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در Alpes-Maritimes فرانسه در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایرنا نوشت: گورستان ' كاروس ' (Carros ) متعلق به مسلمانان فرانسه در ' آلپ ماریتیم ' (Alpes-Maritimes ) در جنوب شرق فرانسه مورد تعرض قرار گرفت .

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه فرانسوی 'لو فیگارو' روز سه شنبه با نقل این خبر، به نقل از فرمانداری منطقه اعلام كرد: قبور مسلمانان در این گورستان تخریب و شعارهای نژاد پرستانه و سیاسی بر آنها نوشته شده است .

براساساین گزارش، روی شماری از قبور عبارات نژاد پرستانه ای چون 'زنده باد لو پن' (رییس حزب راست افراطی فرانسه) نوشته شده است.

دادستانی منطقه، این اقدام را بی سابقه اعلام كرده است.

'آنتویین دامیانی' شهردار سوسیالیست این منطقه نیز خشم و انزجار خود را از این اقدام اعلام كرد.

وی همچنین با بیان اینكه گروهی از هواداران حزب 'جبهه ملی' نژاد پرست و دیگر ستیز هستند، افزود: این افراد نمی توانند برای مشكل خود راه حل دیگری بیابند.

این گزارش به نقل از بیانیه ژاندارمری كاروس افزود: عامل یا عاملان این تعرض به 5 سال حبس و پرداخت جریمه نقدی 75 هزار یورویی محكوم خواهند شد .

پایگاه پایگاه اطلاع رسانی عربی زبان 'الیوم السابع' نیز امروز این خبر را به نقل از سازمان مركزی اسلامی در فرانسه اعلام كرد.

این گزارش با بیان اینكه شورای مسلمانان فرانسه نیز با محكوم كردن این عمل، توهین به قبور مسلمانان را اقدامی بزدلانه خواند و افزود : مساله انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بار دیگر به كشمكش ها با موضوع مسلمانان دامن زده است.

پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبری فرانسه 'ت.

اف 1' نیز اعلام كرد: نیكلا ساركوزی رییس جمهوری و نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ضمن ابراز همدردی با خانواده سربازان مسلمان فرانسوی، هتك حرمت این قبور را محكوم كرد.

رییس جمهوری فرانسه در این بیانیه به نام همه مردم فرانسه توهین به كشته شدگان را محكوم كرد.

وی همچنین با صدور یك دستور،از م سئو لان خواست عاملا این اقدام را شناسایی و مجازات كنند.

301301 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرکت مدیران خودرو در سال1399 به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و این سال از طرف مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام :سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری گردیده است.

بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آینده ای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید.

لازم به ذکر است ارتقاء انجام شده در تعدادی از نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ 15 ساله این شرکت می باشد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map