برندینگ در Alvsborgs Lan سوئد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در Alvsborgs Lan سوئد و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در Alvsborgs Lan سوئد و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سوئد هم‌رسانی این مطلب: آیا حاضرید زندگی شهری را ترک کرده و به کلبه‌ای جنگلی پناه ببرید؟ کاله فلودین، شهروند سوئد دست به چنین کاری زده؛ کانال او در یوتیوب پس از انتشار ویدئوهایی از سبک زندگی جدیدش حالا مملو از بازدید کننده شده است.

او در سال ۲۰۱۸ میلادی زندگی در جنگلی دور افتاده را آغاز کرد و اکنون روزهایش را در کنار حیوانات خانگی‌اش سپری می‌کند و داستانهای سبک جدید زندگیش را با دوربین ثبت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

Une publication partagée par Kalle Flodin - Storyteller (@kalleflodin) le 20 Mai 2020 à 10 :53 PDT او درباره این شکل از «فاصله‌گیری از اجتماع» می‌گوید: «در ۲۹ سالگی احساس ناامیدی می‌کردم.

من در یک آپارتمان در استکهلم زندگی و از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر کار می‌کردم.

بنابراین همه آنچه را که قرار بود "داشته باشم" در اختیار داشتم.

اما هنوز یک چیزی کم بود؛ یعنی احساس و هدف.

» کاله فلودین سپس شروع به تهیۀ فهرستی از نکات مثبت و منفی زندگیش می‌کند؛ همه چیز درباره خودش و مکانی که در آنجا زندگی می‌کرد.

سپس به این نتیجه می‌رسد که نکات منفی این سبک از زندگی بسیار بیشتر از جنبه‌های مثبت آن است.

به این ترتیب حذف نکات منفی از زندگیش را آغاز می‌کند.

می‌گوید: «همیشه آرزو داشتم كه طبیعت نزدیکترین همسایه‌ام باشد.

یعنی نه اینکه در داخل یک جنگل زندگی کنم، بلکه بخشی از آن باشم و فصل‌ها را دنبال کنم.

» به این ترتیب او کلبه‌ای چوبی را در شمال سوئد، نزدیک دهکده‌ای کوچک که تنها هشت نفر ساکن آن بودند، خریداری می‌کند.

او می‌گوید: «به این ترتیب از هر کسی که می‌شناختم به فاصله ۶ ساعت دور شدم.

» سپس یک هاسکی سیبری به عنوان سگ دوست داشتنی‌اش وارد زندگیش می‌شود.

حالا این دو با هم زندگی پر جنب و جوشی دارند.

با هم می‌دوند و سورتمه را می‌کشند.

Une publication partagée par Kalle Flodin - Storyteller (@kalleflodin) le 13 Août 2020 à 12 :18 PDT با این وجود کاله فلودین اعتراف می‌کند که زندگی در طبیعت آنهم بدون آب و برق آسان نیست.

او می‌گوید: «در اولین زمستان باید دمای منهای ۲۵ درجه سانتیگراد را در اتاق خوابم تحمل می‌کردم؛ یعنی در دمایی که از روغن زیتون گرفته تا عطری که داشتم، همه چیز یخ می‌زد.

» هم‌رسانی این مطلب:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map