برندینگ شرکت های ساختمانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ شرکت های ساختمانی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کافه MBA ، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، برندینگ و بازاریابی ویژه کسب‌وکارها و برندهای داخلی و خارجی موضوع برندینگ از مسایل مهم جهانی می‌باشد که در حوزه صنعت ساختمان و حوزه شرکت‌های ساختمانی کمتر به آن توجه شده است در صورتی که برندینگ شرکت‌های ساختمانی به شدت می‌تواند برروی افزایش ارزش پروژه‌های ساختمانی به ویژه ساختمان‌های لوکس موثر باشد.

علم اقتصاد و بازاریابی در راستای ایجاد و توسعه برند و افزایش ارزش ویژه برندینگ شرکت‌های ساختمانی با به کارگیری هنر معماری می‌تواند موفقیت خود را در این زمینه تضمین کند.

صنعت ساختمان یکی از صنایع رو به رشد کشور است و طی سال‌های گذشته که بینش مصرف‌کنندگان در کشور رشد داشته، در زمینه برندینگ در صنعت ساختمان نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته است.

باوجود اینکه برندینگ در این صنعت رواج یافته است، لیکن در ایران، جدید به نظر می‌رسد چرا که اگر شما از یک فرد معمولی در ایران بخواهید چند برند لوازم صوتی، پوشاک و حتی متریال ساختمان را نام ببرد نام‌های زیادی را مطرح خواهد کرد اما برای یافتن نام چند برند ساختمانی (شرکت یا اشخاص معمار یا سازنده) باید مدت زمان بیشتری را صرف کنید.

اين در حاليست كه امروزه خريداران املاك و مستغلات در ميان انبوه سازندگان به دنبال كسانی هستند كه صرفا “حقيقت را در مورد محصولات خود ارائه نمايند، آن‌ها به دنبال تخصص و هويت در ساختمان اند، در زماني كه خريداران اطلاعات خود را در اين زمينه گسترش مي‌دهند ديگر سازندگان نمي‌توانند با ارائه اطلاعات جزئی از محصول خود و يا چاپ چند عكس خيره‌كننده درمجلات آنها را به فروش برسانند، زمان تغيير كرده است و مساله اصلي در بازاريابی ساختمان، بناي پايگاهی است كه در آن، در جايگاه نخست باشيد.

ایجاد برند معتبر و پيشگام، هميشه در هر زمينه‌ای، نخستين نام تجاری است كه در ذهن مشتری جا مي‌گيرد، بنابراین قدرت بازار در دست صاحبان برندهاست.

گروه مشاوران فراسو (کافه MBA)، با بهره گیری از تیمی متخصص در حوزه برندسازی و توسعه کسب‌وکار و با سوابق درخشان اجرایی در زمینه برندسازی ساختمان آماده همکاری با پیمانکاران و سازندگان ساختمان در هر مرحله از پروژه می‌باشد.

فائزه اکبری – کارشناس ارشد مدیریت اجرایی EMBA دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D) گروه مشاوران توسعه کسب‌وکار فراسو (کافه MBA) کافه MBA ، با هدف ارتقاء و توسعه تجارت سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات معظم تجاری و با بهره‌گیری از تجارب و سابقه مفید فعالیت چندین ساله مؤسس خود در حوزه‌های مدیریت و توسعه کسب‌وکار، در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه راهکارهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات به صورت رسمی آغاز نمود.

ادامه…

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map