برندینگ و هویت سازمانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ و هویت سازمانی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برندینگ هیچوقت در طول دوران بازاریابی و تبلیغات به این گستردگی، این قدر ماجراجویانه و به شدت امروز چابک و قابل اندازه گیری نبوده است.

مهمترین بخش هر کسب و کار در هر ابعادی نوع تعامل و تاثیری است که آن کسب و کار بر مخاطبان خود می گذارد برندسازی و ایجاد هویت درست است.

تمام تلاش و توانایی های خودمان را در این بخش که حاصل چندین سال مطالعه، فعالیت عملی و کسب تجربیات موفق و ناموفق بوده است را برای شروع و یا بهبود کسب و کار شما به کار می گیریم.

برداشت اول مهمترین تاثیر خود را بر مخاطب بر جای می گذارد.

جنبه های بصری که تشکیل دهنده فرم کلی  برند هستند قادر به ایجاد تاثیر بسیار قوی در برداشت اول می باشند.

ما گام با گام برای ایجاد هویت بصری برند، طراحی لوگو، تصویر برند و رفتار و گفتار سازمانی همراه با شما هستیم.

ایجاد برنامه بلند مدت و مشخص کردن نقشه راه، برای دستیابی به اهداف اصلی کسب و کار شما، جزو خدمات ما در بخش استراتژی برند می باشند.

در این مسیر که با توجه به پیچیدگی های شرایط موجود می بایست انعطاف پذیر و هوشمندانه باشد، پس از ایجاد هویت بصری قدرتمند و قابل اطمینان، ایجاد نحوه گفتار برند، نوع واکنش برند به مسائل و رفتار سازمان می بایست ایجاد و به طور مرتب بهبود داده شود.

همانند رفتار مشخص برند، تمامی عکس ها، تصاویر گرافیکی، اوراق اداری، تبلیغات آنلاین، چاپی و ویدئویی، طراحی وبسایت، اپلیکیشن و حتی لباس فرم پرسنل سازمان، می بایست در برگیرنده هویت و اصول اولیه برند باشد.

برای همین امر تیم آدورا در راستای خدمات برند سازی خود، همفکر و همراستا با کسب و کار شما، باید و نباید ها و خط مش برند شما را مشخص می کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map