بستن تبلیغات گوگل پلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بستن  تبلیغات گوگل پلی شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

روش غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید گوگل برای نمایش آگهی ها و تبلیغات هدفمند خود، از تاریخ مرورگر گوشی یا تبلت شما بهره می برد.

با این کار در می یابد که به چه چیز هایی بیشتر علاقه دارید، از این رو آگهی و تبلیغات خود را بر پایه همین علاقه مندی ها برای شما نمایش می دهد.

ولی این آگهی ها و تبلیغات برای بسیاری از کاربران موبایل های اندروید، آزار دهنده می باشد، بویژه اگر کاربر گوشی خود را دست کسی بدهد و در آن هنگام آگهی و تبلیغات شخصی روی نمایشگر گوشی پدیدار شود.

خوشبختانه راهی برای حذف  و رد کردن این آگهی ها  و تبلیغات مبتنی بر علاقه مندی ها پیش روی شما می باشد.

با انجام این کار، گوگل دیگر از فعالیت های شما برای نمایش آگهی هایش، بهره نخواهد برد.

شما می توانید ویژگی نمایش آگهی و تبلیغ گوگل در اندروید را تنها با چندین تپ ساده غیر فعال نمائید.

گوشزد: این مسر بسته به برند موبایل یا تبلت شما و نسخه اندروید آن می تواند کمی متفاوت باشد.

نَک (حالا) دیگر گوگل از ID تبلیغاتی شما برای اهداف تبلیغاتی خود بهره نخواهد برد.

درسته که شما همچنان زیر نظر گوگل خواهید بود ولی دستکم دیگر آگهی های نمایشی برای شما مربوط به تاریخ مرورگر شما و جستجو های شما نخواهد بود.

البته شما برای ندیدن آگهی ها و تبلیغات مبتنی بر علایق خود، می توانید یک گام هم فراتر بروید! پس همراه ما باشید تا آن را به شما نشان بدهیم.

توجه کنید، با ریست کردن شناسه آگهی یا  ID تبلیغات گوگل ، همه داده های گردآوری شده پیشین از سوی اپلیکیشن های دستگاه شما و کارکرد های اینترنتی شما پاک خواهد شد.

با این کار پایگاه داده یا database دستگاه شما بطور کلی پاک خواهد شد و داده های تازه زیر یک شناسه آگهی تازه، گرداوری خواهند شد.

پس برای کاهش داده های تبلیغی ، می توانید ID تبلیغات گوشی یا تبلت خود را دستکم هفته ای یکبار، ریست نمائید.

برای اینکار بسنده است که با دنبال کردن مسیر پیشین و رفتن به بخش تبلیغات گوگل، گزینه “بازنشانی شناسه تبلیغاتی” یا “Reset advertising ID”  را بتپید.

نکته: گوگل به شما پروانه داده تا آگهی ها و تبلیغات را گزارش یا report کنید اما دلیل گزارش و report آگهی را هم باید برای آنها نوشته یا ااز میان گزینه های ارائه شده انتخاب کنید.

منبع: androidguys.

com روش غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید روش غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید بالاخره بعد دو سال این مطلب واقعا تونست منو از شر تبلیغات رها کنه دمتون گرم شیر مادر حلالتون مرسی، الان انجام دادم تنظیمات رو.

امیدوارم دیگه آگهی نبینم.

ممنونم.

یعنی تو فوق العاده ای راحت شدم از شر پیاماش راحت شدم💃💃 خیلی عالی بود باسلام زنده باشید.

خیلی بدردم خورد خواهشا منو هم از تبلیغات الکی و پوچ گوگل نجات بدید یکبار نشد باآرامش تو برنامه برم من گوشیم سامسونگه و از مرورگر گوشیم استفاده میکنم همه این کارا رو هم که داخل وب سایت ها نوشته انجام دادم حتی کارهایی که پشتیبان گوگل برای یه نفر ارسال کرده بود رو انجام ولی باز هم تبلیغ میاد دیگه پدرم در اومده سلام، وقت بخیر تبلیغات ممکنه به علت نصب اپلیکیشن های ویروسی باشد، اپلیکیشن های خود را بررسی کنید.

بازگشت به داده های کارخانه مشکل رو حل میکنه؟ در بیشتر موارد به دلیل اینکه کلیه فایل ها پاک می گردد تنها اپلیکیشن های پیش فرض کارخانه باقی می ماند، بله سلام توراخدایه کاری انجام بدید که پیام تبلیغاتی نمی خواهم تشکر میخوام اگهی تو گوشیم نیاد بابا خیته شدیم از بس آگهی تبلیغاتی برامون اومد خدایی دیگه دارم روانی میشم اگه میتونستم یه گوسی بگیرم این گوشی تو دیوار خورد میکردم مردشور اون گوگل ببره با این تبلیغات و آگهی ها لطفا من بلد نیستم حذفش کنم شما برام حذف کنید.

یه آگهی تبلیغی برام اومد صدی بلندی دشت تاشنیدم گوزیدم.

سلام من این مشکلو داشتم کروم را بردم روی سطل آشغال.

کروم حذف نشد ولی دیگه تبلیغ نیومد.

اگه نتیجه گرفتید خبر بدید.

ooooooooooooooooooooooooh my god همین پیامای گوگل منو سرویس کرده.

.

همه اینکارا رو کردم باز هر دقیقه یه بار این ads ها میاد رو صفحه کلا گوشیمو مختل کرده .

.

به نظر شما من چکار کنم درود دوست گرامی آموزش این پست درباره تبلیغات هدفمند هست و تنها جلوی تبلیغات هدفمند را می گیرد.

اما نکته اینکه این آگهی ها می تونه بخاطر نصب یک اپلیکیشن و یا استفاده از مرورگر کروم باشه.

1.

برای غیرفعال کردن آگهی های pop up کروم این مسیر رو دنبال کنید: chrome>Settings>General>disable Block Popups 2.

شاید بهتر باشه بجای استفاده از مرورگر کروم از مرورگر opera استفاده کنید.

3.

البته پخش پی در پی آگهی های pop up می تونه ناشی از ویروس یا بدافزار باشه.

اپلیکیشن های خود را تنها از play store دانلود کنید با سپاس از حضور شما در وبسایت سیماگر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map