بهترین تبلیغات کلیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بهترین  تبلیغات کلیکی شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب درآمد و همکاری در فروش فایل http://centralfile.

ir امروزه تمام کسب و کار ها و برند ها برای بهتر دیده شدن خودشان و خدماتشان نیاز به تبلیغات هدفمند دارند تا در کوتاه ترین زمان به مقصد خود برسند.

انتخاب کردن سایت های آژانس تبلیغاتی هم برای تبلیغ دهندگان کمی مشکل شده چون بین این همه سایت آژانس تبلغاتی قصد داره که بهترینشو انتخاب کنه.

ما امروز در این تاپیک قصد داریم 10 تا از برترین سایت های تبلیغات کلیکی را بر اساس محبوبیت برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

فراموش نکنید که ما نقد و برسی را انجام نمیدهیم و صرفا قصد معرفی بهترین هارا به شما داریم.

تبلیغات کلیکی (پرداخت به ازای کلیک یا PPC) نام مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند.

تبلیغات این روش در زمان خود نوآوری در صنعت تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شد و به مرور جایگزین متدهای سنتی تبلیغات بنری (مدت‌دار) و پرداخت به ازای تعداد نمایش شد.

مدل‌های پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری از پرداخت به ازای کلیک نیز هم‌اکنون در حال بهره‌برداری هستند که به عنوان مثال می‌توان به پرداخت به ازای منجر شدن به خرید اشاره کرد.

امیدواریم که مورد توجه و رضایت شما دوستان قرار گیرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

یک پلتفرم یا بستر برای تبلیغات آنلاین و با طیف وسیعی از رسانه‌ها و تبلیغ‌کنندگان مختلف در ایران همکاری می‌کند.

کار با پلتفرم یکتانت بسیار ساده است.

اگر تبلیغ‌کننده هستید به راحتی می‌توانید در پلتفرم تبلیغات‌تان را ایجاد کنید.

بعد از نهایی کردن تنظیمات مورد نظرتان، تبلیغات شما در رسانه‌های مورد تاییدتان نمایش داده می‌شوند.

روزانه میلیون‌ها کاربر تحت تاثیر تبلیغات آنلاین صباویژن تصمیمات روزمره بهتری می‌گیرند.

صدها برند و کسب و کار در خاورمیانه از راهکارهای تبلیغاتی ما استفاده می کنند تا به مشتریان هدف خود بهتر و موثرتر نزدیک شوند.

تا پیام تبلیغاتی خود را گسترده‌تر انتشار دهند.

اعتقاد ما این است که صداقت و شفافیتی که سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم وجه تمایز ماست.

ما باور داریم که ارتباط بر پایه اعتماد و صداقت بین کسب و کارها و کاربران برای همه ما مفیدتر خواهد بود.

اگر قصد تبلیغ کسب‌وکار خود در سراسر وبسایت های ایرانی را دارید، شبکه تبلیغات دیجیتال مدیا اد به شما کمک می‌کند تا ترافیک باکیفیتی از متنوع ترین وبسایت ها را تجربه کرده و با هدفمندی تبلیغات اینترنتی خود، مخاطب خود را به صفحه مورد نظر خود جلب کنید.

به کمک پنل سیماگر و مشاوره با مدیرکمپین تبلیغاتی شما میتوانیم رفتار کاربران آنلاین کمپین را به خوبی تحلیل کرده و کمپین را بهینه کنیم.

در تبلیغات کلیکی کاپریلا، بالاترین درصد کلیک‌های واقعی را به همراه بازدهی مطلوب با مناسب‌ترین قیمت تجربه خواهید کرد.

تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سوی و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند.

سیماگر با در اختیار داشتن شبکه تبلیغاتی گسترده‌ و ارائه انواع تبلیغات آنلاین بر روی این رسانه‌ها قادر است نیازهای تبلیغات آنلاین بزرگترین برندها را برآورده کند.

تبلیغات نصب اپلیکیشن (CPI) از جمله محبوب ترین نوع تبلیغات دیجیتال در سیماگر است.

تبلیغات CPA یا عضویت کاربر نیز از جمله خدمات سیماگر می باشد.

تبلیغات بنری و ویدیویی از انواع روش های تبلیغات موبایلی سیماگر می باشد.

سیماگر با ارائه هوشمند تبلیغات درون برنامه ای به کاربران، کسب درآمدی پایدار و قابل‌توجهی را بدون آسیب به تجربه کاربری برای صاحبان رسانه فراهم می‌کند و تبلیغات را در فضای دیجیتال به گونه ای موثر و بهینه نمایش میدهد.

اکنون در سال ۹۷، ای‌نتورک به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مجموعه‌ی کاملی از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ را در جهت رشد کسب‌وکارها ارایه می‌دهد.

ای‌نتورک با تکیه بر دانش فنی و مشتری‌مداری خود توانسته است افتخار همراهی با بیش از ۳۵۰۰ کسب‌وکار مختلف را داشته باشد و مجموعه‌ای از بهترین سرویس‌های آنلاین را برای مشتریان خود ارایه بدهد.

کلیک یاب (شرکت اطلس پرتو آسیا) در اردیبهشت سال ۱۳۹۳ پایه گذاری شد، کلیک یاب کسب و کاری جوان و با سرعت رشد بالاست که بیش از ۳ میلیارد آگهی تبلیغاتی را در هر ماه نمایش می دهد.

ما راه کارهای نوآورانه و خلاق را برای تبلیغات دهندگان و ناشران در بستر وب و موبایل را فراهم آورده ایم.

براساس حجم بازار آگهی، کلیک یاب یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری در حوزه تبلیغات دیجیتال در ایران است.

برتینا به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغات اینترنتی ایران و تنها نماینده (PremierPartner) رسمی گوگل، فعال در کشور و با دارا بودن حدود 50,000 (پنجاه هزار کاربر) و حدود 15 سال تجربه بهترین کیفیت و مشاوره را در تبلیغ اینترنتی و گوگلی در اختیار مجموعه گسترده ای از مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک فروشگاهی قرارداده است.

هر وب سایت و یا مجموعه ای با هر بودجه ای می توانند از یکی از پلن های تبلیغاتی پر بازده برتینا بهره مند گردند.

با بیش از چهار سال فعالیت تخصصی در حوزه‌ی تبلیغات اینترنتی شامل وب، اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال، ادنگاه اکنون یک تیم در حال رشد است که دانش و تجربه‌ی بسیاری را در همکاری با بهترین کسب و کارهای آنلاین ایرانی به دست آورده و به یک همراه معتمد، متخصص و پیشرو برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

ادنگاه که در ابتدا به عنوان یک پلتفرم تبلیغات کلیکی کار خود را آغاز کرد، اکنون یک آژانس ۳۶۰ درجه‌ی دیجیتال ‌مارکتینگ است که کلیه‌ی خدمات ضروری برای کسب و کارهای آنلاین را در سبد خدمات خود ارائه می‌دهد.

شرکت پالیز در سال 1390 در زمینه امور برنامه نویسی و امور فناوری آی تی ثبت شد.

این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه کار در زمینه فناوری اطلاعات در ایران همینک سایت افراک را راه اندازی نموده است که سعی دارد بهترین راهکار های تبلیغات آنلاین و بهینه سازی وبسایت را به شما ارائه دهد.

نقد و برسی برترین سایت های… کسب درآمد و همکاری در فروش فایل http://centralfile.

ir نقد و برسی برترین سایت های ایران که در زمینه های تخصصی خود نیز فعالیت دارند.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map