بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن موبایل از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه بازی » رپورتاژ آگهی سلب م سئو لیت: سیماگر صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغات ی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه، گسترش روز افزون سرعت و دسترسی به اینترنت، بستر مناسبی را برای تجارت الکترونیک و طراحی اپلیکیشن فراهم آورده و بسیاری از کسب و کارها، حداقل بخشی از فعالیت های خودشان را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

یکی از مهم ترین حوزه ها در بحث تجارت الکترونیک، راه اندازی و مدیریت یک افروشگاه اینترنتی و یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.

در حالی که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، بر بستر وب هستند و برای استفاده از آن ها باید از مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنید، بعضی از کسب و کارهای اینترنتی یک گام فراتر رفته و یک اپلیکیشن برای فروشگاه آنلاین خود طراحی و منتشر کرده اند که کار خریداران را بسیار راحت کرده و فعالیت آن ها در فروشگاه را افزایش می دهد.

ایراکد به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در کمترین زمان و هزینه میتواند اپ هایی با کیفیت بالا طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

شرکت ایراکد بدون دلیل به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ، معرفی نشده‌است؛ بلکه به واسطه برخورداری از ملاک‌هایی چون سابقه درخشان، استراتژی مناسب، خدمات با‌کیفیت و بی‌نظیر و … موفق به تحصیل این عنوان گشته‌است .

این شرکت از همان ابتدا تا به امروز همزمان با پیشرفت تکنولوژی، زبان‌های مطرح طراحی اپلیکیشن موبایل را در سطح جهان آنالیز می‌نموده و خدمات خود را با زبان‌های به‌روز ارائه می‌کرده‌است.

حضور تجربه در کنار تخصص، عامل موثر در برتری ایراکد نسبت به سایر شرکت‌ها می‌باشد.

افزون براین، در کارنامه شرکت ایراکد تاییدیه‌هایی به چشم می‌خورد که گواه بر این است که ایراکد، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن کشور می‌باشد.

نمونه کارهای ایراکد در زمینه اپلیکیشن موبایل بسیار زیاد بوده از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن سازمانی گرفته تا خدماتی و شرکتی.

تمام این نمونه کارها با به روزترین زبان های برنامه نویسی موبایل طراحی و توسعه پیدا کرده اند.

از نمونه کارهای موفق این شرکت برای طراحی اپلیکیشن میتوان به اپلیکیشن خدماتی همیار هلال جمعیت هلال احمر نام برد که در سال 1398 توسط ه طراحی و پیاده سازی شده است.

اپلیکیشن همیار بهزیستی، اپلیکیشن صنایع فولاد، اپلیکیشن مسیریاب خدماتی آنلاین و بسیاری موارد دیگر از جمله نمونه کارهای موفق ایراکد در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل میباشد.

هر کسی برای طراحی اپلیکیشن خود استراتژی خاص خودش را دارد ولی ایراکد یک استراتژی موفق را پیش روی شما قرار میدهد  تا گام های اصلی ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را به شما معرفی کند: ۱- تحلیل بازار اپلیکیشن ۲- ایجاد لیستی از ۲ تا ۵ رقیب اصلی ۳- تعیین نکات قوت و نقاط ضعیف اپلیکیشن های فروشگاهی رقبا ۴- تعیین ریسک سرمایه گذاری برای ساخت اپلیکیشن با تعیین میزان بازگشت سرمایه در مقابل ریسک سرمایه گذاری با عرضه پر ریسک ترین محصول (MVP) ۵- اختصاص بودجه برای توسعه اپلیکیشن ۶- اضافه کردن گزینه های پیشرفته تر به اپلیکیشن در صورت موجود بودن بودجه 7- با تیم طراحی اپلیکیشن جلسات منظم داشته باشید تا آن چیزی را که در نظر دارید، به آن ها بگویید تا برایتان پیاده سازی کنند.

8- اپلیکیشن را منتشر کنید.

9- اپلیکیشن فروشگاهی خود را به مرور زمان ارتقاء دهید شما هر زمان که با بهترین شرکت طراح اپلیکیشن ارتباط برقرار نمایید، در وهله نخست از خدمات مشاوره‌ای ایراکد بهره‌مند می‌شوید.

به عنوان مثال، هدف شما از طراحی اپلیکیشن یا مخاطبان شما مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ چرا که مقصود شما از طراحی اپ بر چیدمان آن موثر است.

ممکن است که شما به منظور ایجاد برند یا پر‌رنگ‌سازی برند خود، ثبت سفارشات و فروش محصولات، ارائه خدمات بیمه یا مسافرتی، عرضه فیلم و موسیقی، ایجاد یک خبر‌گزاری و … به دنبال طراحی اپلیکیشن با قالب اختصاصی باشید.

پس از آنالیز احتیاجات شما، نوبت به طراحی اولیه می‌رسد که تیم‌های حاذق بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن، طرح‌های مناسب و متفاوتی را که شامل چیدمان تب‌های متفاوت، بخش قرار‌گیری خبرها، بخش معرفی محصولات یا خدمات، معرفی شرکت خودتان و … می‌باشد را بر روی برگه ترسیم و به شما ارائه می‌نمایند تا چینش مورد‌پسندتان را انتخاب کنید.

در صورت لزوم شما می‌توانید ایده‌های خودتان را با طراحان ایراکد در میان بگذارید تا اصلاحات مورد‌نظر شما را منظور نمایند.

این مرحله به مانند یک چرخه، آنقدر تکرار می‌شود تا در نهایت بهترین چیدمان ممکن حاصل گردد.

سپس طرح نهایی به گرافیست شرکت ایراکد سپرده می‌شود تا آن را به صورت دقیق در فتوشاپ پیاده نماید.

در این مرحله تم رنگی اپ،  فونت نگارش مورد استفاده، لوگو شرکت و … در طرح گرافیکی کاملا مشخص می‌گردد و مشابه گام قبلی به تایید شما می‌رسد.

پس از انجام مراحل فوق، کد اپلیکیشن مطابق صفحات طراحی‌شده، نوشته می‌شود.

برای ساخت اپلیکیشن اندروید می تواند از دو روش کلی استفاده کنید: ۱) از زبان های برنامه نویسی اندروید استفاده کنید ۲) از اپلیکیشن های اپ ساز بهره ببرید.

ساخت اپلیکیشن با استفاده از زبان های برنامه نویسی کار ساده ای نیست و برای اینکه اپلیکیشنی که می سازید، کیفیت بالایی داشته و حرفه ای باشد، باید توسط یک برنامه نویس یا تیمی از برنامه نویسان حرفه ای و توسعه دهندگان اپلیکیشن، ساخته شود.

ایراکد به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن این امکان را به کاربران و مشتریان خود میدهد که با بهترین زبان های برنامه نویسی شروع به نوشتن برنامه شما کرده و با موفقیت این مهم را به نتیجه برسانند.

سیستم عامل iOS  هم که مخصوص گوشی های آیفون شرکت اپل است، پس از سیستم عامل اندروید، پرکاربردترین سیستم عامل در دنیا است.

زبان های برنامه نویسی Objective-C و Swift بهترین زبان ها برای ساخت اپلیکیشن iOS هستند.

با وجود اینکه Objective-C سابقه بیشتری دارد، ولی Swift یک زبان جدیدتر، سریع تر و راحت تر است.

البته اپلیکیشن های اپ ساز نیز برای ساخت اپلیکیشن های iOS موجود می باشند، ولی دقت داشته باشید که اپ استور اپل، برخلاف پلی استور گوگل، روی کیفیت اپلیکیشن هایی که منتشر می کند بسیار حساس است و هر اپلیکیشن بی کیفیتی که با یک اپ ساز بسازید، نمی تواند در اپ استور اپل منتشر شود.

ایراکد خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید و ios خود را بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار میدهد.

قیمت های اپلیکیشن موبایل بر اساس نیاز کاربر و نوع اپلیکیشن سنجیده شده و بر اساس آن قیمت ها تعیین میگردد.

ایراکد بر اساس پنل کاربری و نوع اپلیکیشن قیمت ها را اعلام کرده و در هر صورت به فکر نیاز مشتریان و کاربران اپلیکیشن میباشد.

برای اطلاع از قیمت های اپلیکیشن موبایل میتوانید با کارشناسان مجموعه ایراکد تماس گرفته و از مشاوره رایگان عوامل مجموعه بهره مند شوید.

 شماره تماس مشاوره و طراحی اپلیکیشن 09121442355 ۷ راه سریع و آسان آماده نبرد، درون کالبدی طلایی رنگ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map