بهینه سازی ساختار سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی ساختار سایت در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهینه سازی ساختار سایت بسیار حائز اهمیت است.

فرض کنید هر روز برای سایتتان تولید محتوا می کنید , بعد از مدتی وبسایتتان صفحات بسیار زیادی خواهد داشت که ممکن است کاربرانتان را برای پیداکردن محتوای مورد نظرشان دچار مشکل کند.

  ساختار سایت و ارتباط صفحات با همدیگر می تواند روی سئوی وب سایتتان تاثیر مثبتی داشته باشد و به همین خاطر باید به فکر بهینه سازی ساختار سایت برای موتورهای جستجو باشید.

  اگر می خواهید در نتایج serp رتبه های بهتری بگیرید و هنگام سرچ کلمات کلیدی , وب سایتتان بیشتر به کاربران نمایش داده شود ، موتورهای جستجو باید چگونگی ارتباط بین صفحات وب سایت تان با همدیگر را بدانند.

برای اینکه موتورهای جستجو ارتباط بین صفحات مختلف سایتتان را بهتر درک کنند باید بهینه سازی ساختار سایت را در دستور کارتان قرار دهید.

  بیشتر بخوانید : سئو چیست؟ چه اهمیتی برای کسب و کارتان دارد؟   اجازه دهید برای رسیدن به پاسخ سوال اول(بهینه سازی ساختار سایت چیست؟) مثالی خدمتتان عرض کنم.

زمانی را به خاطر بیاورید , که می خواستید اولین سفرتان با مترو را انجام دهید.

  شما به دنبال مسیر درست رسیدن به مقصد هستید اما از آنجایی که اولین سفرتان با مترو را انجام می دهید نمی توانید به سرعت مسیر رسیدن به مقصد را پیدا کنید.

  اولین کاری که انجام دادید چه بود ؟ شما به دنبال یک راهنمایی برای انتخاب درست مسیر تان هستید.

خوشبختانه یک نقشه از تمامی خطوط مترو وجود دارد که به شما کمک می کند تا مسیر رسیدن به مقصد را پیدا کنید.

    حالا که چندین سال از مترو برای جابجایی استفاده می‌کنید ، تمامی خطوط مختلف مترو را می شناسید و می توانید بهترین و نزدیکترین مسیر برای رسیدن به مقصد تان را انتخاب کنید.

این پروسه توسط موتورهای جستجو در وب سایت تان انجام می شود.

آنها وظیفه دارند تا به بخش های مختلف وب سایتتان بخزند و اطلاعات وبسایتتان را سازماندهی کنند.

آنها می خواهند بدانند: هر چقدر بهینه سازی ساختار سایت برای موتورهای جستجو بیشترانجام شود موتورهای جستجو می توانند درک بهتری از محتوای سایتتان داشته باشند و این روی سئو ی وب سایتتان تاثیر میگذارد.

  بیشتر بخوانید : تولید محتوا چیست؟چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟   فرض کنید شما چندین سال در مترو کار می‌کنید.

حالا شما در جایگاه موتورهای جستجو قرار دارید ، بهترین و سریعترین مسیر برای رسیدن به مقصد را می‌دانید.

مردم برای کسب اطلاعات به سراغ شما می آیند و شما بهترین و ساده ترین مسیر را به آنها پیشنهاد می دهید.

این کار را با خیالی آسوده و با بالاترین سرعت و دقت انجام می‌دهید.

چه دلیلی دارد ؟ بله شما توانسته اید درک درستی از مسیرهای رفت و آمد در مترو پیدا کنید و به همین خاطر با خیالی آسوده می توانید این مسیر ها را به افراد پیشنهاد کنید.

این حالت برای موتورهای جستجو وجود دارد هرچقدر ساختار وبسایتتان بهینه تر باشد موتورهای جستجو بهتر می‌توانند با وبسایتتان تعامل برقرار کنند.

بهینه سازی ساختار کلی یک سایت  می تواند به موتورهای جستجو کمک کند که درک درستی از محتوا و موضوع وب سایت داشته باشد.

    روش کار موتورهای جستجو به این صورت است که صفحه اصلی وب سایت شما را پیدا می کنند و سعی می کنند تا از طریق لینک های داخل این صفحه به محتوای شما دست پیدا کنند.

موتورهای جستجو از میان لینک های صفحه اصلی شما حرکت می کنند تا به محتوای شما دست پیدا کنند.

بنابراین لینک های داخلی وب سایتتان بسیار اهمیت دارد و حتما باید به آن توجه داشته باشید.

فرض کنید شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید.

باید لیستی از دسته بندی های محصولات را ایجاد کنید و به زیر دسته ها لینک کنید.

علاوه بر آن باید از زیر دسته ها به محصولات لینک دهید.

به مثال زیر دقت کنید:   بیشتر بخوانید : سئو منفی چیست؟ – هرآنچه درباره آن باید بدانید (بررسی کامل)     در این تصویر دی جی کالا دسته بندی های اصلی سایت را در منوی اصلی وب سایت قرار داده است.

و در زیر منو می توانیدزیر دسته های مربوط به دسته بندی های اصلی را مشاهده کنید.

برای هرکدام از این زیر دسته ها صفحه هایی ساخته شده که در آن محصولات دیجی کالا قرار گرفته است و کاربران می توانند با کلیک بر روی محصولات وارد صفحه خرید محصول شود.

    این ساختار تجربه کاربری را بالا می‌برد و این همان چیزی است که موتورهای جستجو به آن اهمیت می دهند.

توجه داشته باشید هراستراتیژی لینک سازی داخلی که برای سایتتان در نظر می گیرید باید در جهت بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو باشد.

یک ساختار سایت بهینه نه تنها به کاربران سایتتان در جهت یافتن محتوای دلخواهشان کمک می کند , بلکه به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک و بیشتر پیشنهاد کنند.

البته این تنها فاکتور نیست ولی تاثیر بسزایی دارد.

از سوی دیگر یک ساختار سایت بد می تواند باعث شود موتورهای جستجو نتوانند درک درستی از محتوای سایت شما داشته باشد.

حتما وب سایت هایی را مشاهده کرده اید که شما را مجبور می‌کنند برای یافتن آن چه می‌خواهید ساعت‌ها در میان صفحات سایت جستجو کنید.

  و یا لینک هایی را می بینید که شما را به یک مسیر بن بست بدون‌بازگشت برده اند و یا روی لینک هایی کلیک می کنید که شما را وارد صفحاتی می کنند که دیگر وجود ندارند.

اگر شما جای موتورهای جستجو باشید آیا این وب سایت ها را به دیگران پیشنهاد می دهید؟ اگر یک موتور جستجو نتواندطرح کلی سایت شما را درک کند و یا مطمئن نباشد که ساختار مناسبی برای وبسایتتان ایجاد گرده اید ممکن است دیگر به سایت شما بازنگردد و قطعاً شما را به دیگران پیشنهاد نمی کنند بیشتر بخوانید : ابزار های انتخاب کلمات کلیدی مناسب (۱۶ ابزار)   موتورهای جستجو به وبسایت های مختلف سر می زنند تا موضوع و محتوای سایت ها را مشخص کنند .

آنها قصد شبیه‌سازی رفتار کاربران را دارند و هر چقدر ساختار وبسایتتان بهینه تر باشد موتورهای جستجو می توانند درک بهتری از محتوای سایتتان داشته باشند و بیشتر به شما اعتماد کنند.

هیچ ساختار درستی وجود ندارد که برای همه وب سایت ها یکسان باشد مهمترین نکته این است که به خاطر داشته باشید ساختار سایت شما بایستی برای شما و دیگر افراد روشن باشد.

سعی کنید زمانی را صرف طراحی و توسعه یک ساختار منطقی  و آسان برای وب سایت تان کنید.

اگر بتوانید  فرایند رسیدن به اطلاعات  برای کاربرانتان را آسان کنید.

رضایت آنها را جلب کرده اید  موتورهای جستجو این موضوع را درک خواهند کرد و با اعتماد بیشتری شما را به کاربران پیشنهاد خواهند داد.

می توانم بگویم که برنامه نویسی وب و بازاریابی اینترنتی را ازهرکاری در دنیا بیشتر دوست دارم و همین علاقه موجب شد که همراه آی سی تی را راه اندازی کنم تا اندک دانشی را که در این اقیانوس بیکران صفر و یک دارم با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * آموزش طراحی سایت .

راه اندازی کسب و کار اینترنتی مانی سرویس تمامی حقوق برای همراه آی سی تی محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map