بهینه سازی سایت با gtmetrix

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی سایت با gtmetrix در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما همواره در حال رشد هستیم.

.

.

مجموعه‌ی ماندگار وب فعالیت خود را از سال 1390 با انگیزه‌ی رفع نیازهای کاربران سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارایه‌ی خدمات رایگان به وبمستران پارسی زبان آغاز نمود.

بهترین سرمایه و پشتوانه برای هر مجموعه موفق وجود نیروهای متخصص و مجربی هست که انجام امور گوناگون را ممکن می‌سازند، لذا آنچه ما بر آن معتقدیم این است که کسب تجربه یک عنصر اصلی در ارایه خدمات متفاوت و متمایز است که در همین راستا پیش از ارایه‌ی هرگونه خدماتی همه‌ی جوانب آن‌را بصورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهیم و هم‌اینک ماندگار وب افتخار این را دارد که با فراهم کردن بستر و شرایطی بسیار ویژه آمادگی خود را برای میزبانی حرفه‌ای وبلاگ‌ها و سایت‌های وردپرسی اعلام دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map