بهینه سازی سایت در رشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی سایت در رشت شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات آموزش دوره ها خدمات سئو طراحی سایت مشاوره سئو تدریس خصوصی سئو آنالیز و تحلیل سایت تولید محتوا طراحی بنر گرافیکی آموزش کامل سئو آموزش وردپرس آموزش دیجیتال مارکتینگ آموزش سرچ کنسول آموزش سئو مبتدی الگوریتم های گوگل آموزش سئو داخلی آموزش سئو خارجی دوره گوگل سرچ کنسول ( google search console) کامل ترین دوره گوگل آنالیتیکس | کاملا تخصصی و رایگان دوره پیشرفته گوگل آنالیتیکس دوره آموزش گوگل ادوردز جدید | آموزش google adwords دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ | آموزش digital marketing اطلاعات تماس موبایل: 09121442355 ایمیل: info@wikidemy.

ir آدرس: تهران فلکه دوم صادقیه ثبت نام / ورود اگر شما ساکن استان گیلان یا شهر رشت هستید، این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

شهر رشت به خاطر دارا بودن موقعیت عالی از نظر آب و هوا و جاذبه های گردشگری، به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل شده و همین امر باعث بوجود آمدن تعداد زیادی کسب و کار در این شهر شده است.

اگر شما دارای یک کسب و کار فیزیکی در این شهر پر جمعیت هستید، ولی از درآمد خودتان راضی نیستید، پیشنهاد ما به شما راه اندازی یک وب سایت به همراه بهینه کردن آن برای موتورهای جستجو می باشد.

مجموعه ویکی دمی با دارا بودن متخصصان و مشاوران حرفه ای در زمینه سئو و طراحی سایت، تمامی تلاش خود را برای افزایش درآمد و دیده شدن در موتورهای جستجو مانند گوگل به کار گرفته اند.

ارائه خدمات سئو سایت رشت (استان گیلان) یکی دیگر از خدماتی است که این مجموعه برای گیلکی های عزیز در نظر گرفته است.

برای دریافت مشاوره می توانید دکمه زیر را انتخاب نمایید.

رشت را به عنوان اولین ها می شناسند؛ یعنی اولین شعبه بانک، راه آهن، کتابخانه، شهرداری و داروخانه، که همگی به عنوان اولین ها در این شهر بنا شده اند.

اقلیم آب و هوایی این شهر به گونه ای است که  همیشه سرسبز بوده و آب و هوایی معتدل دارد.

رشت به خاطر دارا بودن تنوع در خوراک و غذا، جز  یکی از ۱۹ موردی است که در لیست جهان معرفی شده است و همچنین این شهر زیبا،به شهر باران نقره ای هم شهرت دارد.

حالا فرض کنید در چنین شهر زیبایی سکونت دارید و می خواهید به صورت آنلاین خرید محلی خود را انجام دهید؛ حال اگر فروشگاهی که همیشه از آن خرید می کردید دارای سایت نباشد یا با جستجوی شما در صفحه اول گوگل ظاهر نشود، قطعا ناامید خواهید شد، و برای خریدهای آنلاین خود، از آن فروشگاه خرید نخواهید کرد.

اگر کسب و کار شما مانند مثال فرضی ما باشد، متاسفانه به خاطر ارائه نکردن خدمات به صورت آنلاین، مطمئنا بسیاری از کاربران خود را از دست خواهید داد و چه بسا تعدادی از آن ها همان مشتریان فیزیکی شما باشند.

برای پیش گیری از چنین اتفاقی می توانید با شماره 09121442355تماس حاصل نمایید یا فرم مشاوره و آنالیزی که در انتهای این مطلب قرار گرفته است را پر نمایید تا کارشناسان ویکی دمی با شما تماس گیرند و سئو سایت شما در رشت را بهبود دهند.

ویکی دمی از جمله سایت هایی است که علاوه بر آموزش سئو و بهینه سازی سایت، خدمات بسیاری را هم در این راستا به مجموعه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد.

از عمده ترین تفاوت هایی که این مجموعه با دیگر خدمات سئویی دارد، می توان به داشتن تنوع در ارائه استراتژی ها، آنالیزهای متفاوت با توجه به نوع کسب و کار هر سایت و… اشاره کرد.

با بهینه سازی سایت می توانید خود را به دیگران معرفی نمایید که این کار به افزایش درآمد و ترافیک سایت نیز کمک فراوانی می کند.

لطفا برای مشاوره تلفنی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

اگر کسب و کار شما نیاز به مشورت برای بهینه سازی دارد، می توانید با پر کردن فرم زیر از ما مشاوره دریافت نمایید و مطابق با عکس زیر، یک پروپوزال آنالیز برای ارتقا سایت یا طراحی بر اساس نوع بیزینس خود دریافت نمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map