بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر بخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که سئو چیست؟ بهتر است،قبل از آن نگاهی به زندگی خودمان هم که بیندازیم می بینیم که تقریبا برای حل هر مشکلی یا رفع هر نیازی، دست به دامان غولی بزرگی به نام گوگل می شویم.

اگر بخواهیم از قیمت روز دلار مطلع شویم، به راحتی در گوگل کلمه “قیمت دلار” را جستجو می کنیم و در کسری از ثانیه به نتیجه میرسیم.

اگر سوالی ذهنمان را مشغول کند به هر روش یا زبانی در گوگل جستجو میکنیم تا بالاخره به جواب میرسیم.

چه بخواهیم قبول کنیم چه نه، این گوگل به عنوان یک موتور جستجو است که در نهایت راه مناسب را برای انجام کاری یا یافتن پاسخی برای سوال هایمان به کمک ما می آید.

پس بیایید ببینیم با سئو (SEO) چه می توان کرد و چگونه سئو کنیم! موتور جستجو یا Search Engine یک پلتفرم ، اپلیکیشن یا نرم افزار است که محتواهای را جستجو و بررسی کرده و از میان آنها مناسب ترین گزینه را به عنوان پاسخ جستجو در اختیار ما می گذارد.

کارکرد آن مانند فرآیندی است که ما در یک کتابخانه فیزیکی دنبال می کنیم؛ ما به کتابخانه دار می گوییم که یک کتاب در خصوص موضوع X می خواهیم و کتابخانه دار ما را به سمت قفسه کتاب های مرتبط هدایت و از میان آن قفسه چند کتاب را به عنوان مرتبط ترین گزینه ها به ما معرفی می کند.

موتورهای جستجو در فضای اینترنت عموماً فعالیتشان شامل سه بخش اصلی است: یک نکته مهم: عموماً افراد فعال یا آشنا به سئو؛ گوگل را به عنوان اصلی ترین موتور جستجو در نظر می گیرند و موارد آموزشی و اخبار پیرامون بهینه سازی در آن را مد نظر قرار می دهند.

دلیل آن هم ساده است؛ گوگل اصلی ترین موتور جستجو در فضای اینترنت است و توانسته بیش از ۹۲% جستجوهای تحت وب را در اختیار داشته باشد! Rand Fishkin مدیر عامل MOZ، تعریف سئو را اینگونه بیان میکند: سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیکی است که شما از طریق موتورهای جستجو دریافت می کنید.

خب به زبانی ساده اگر بخواهیم بگوییم، سئو یعنی هر کاری که شما انجام دهید که وب سایت شما در جستجو کلمات کلیدی مرتبط، رتبه بالاتری به دست آورد.

نتیجه آن هم این است که ترافیکی مناسب و هدفمند به سمت وب سایت شما می آید.

احتمالا تصوری که از یک موتور جستجو مانند گوگل دارید وب سایتی است که شما سوال یا نیاز خود را در نوار جستجوی آن تایپ می کنید و در کسری از ثانیه هزاران نتیجه از وب سایت های مختلف نشان می‌دهد که ظاهرا فقط ۵-۶ نتیجه اول برای شما کاربردی است و بقیه شاید نتایج کم اهمیت تر هستند که تطابقی دقیقی با خواسته شما ندارند.

در حقیقت صدها فاکتور مختلف برای مرتب سازی نتایج توسط موتورهای جستجو درنظر گرفته می شوند و اینکه چگونه تمام این فاکتورها برای تمام صفحات وب تجزیه و تحلیل می شوند و در نهایت خروجی از هزارن لینک به شما نمایش داده می شود حاصل از تجزیه و تحلیل الگوریتم های بسیار پیچیده ای است که طی ده ها سال توسط بهترین متخصصان دنیا توسعه پیدا کردند تا نیاز مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهند.

فاکتورهایی زیادی برای بهبود رتبه و کیفیت صفحات وب وجود دارند که با بهینه سازی آن ها می توان بدون اطلاع از جزئیات الگوریتم های جادویی گوگل، رتبه بهتری در نتایج جستجو به دست آورد.

این فاکتورها به دو بخش کلی درون سایتی (On-Site) و برون سایتی (Off-Site) تقسیم می شوند: سئو درون سایتی یا On-Site SEO بخش پایه ای و ضروری بهینه سازی است که قبل از هر اقدام دیگری باید به طور کامل و اصولی انجام شود تا پروسه بهینه سازی برون سایتی به مراتب ساده تر شود.

سئو On-Site شامل بهینه سازی مجموعه فاکتورهایی است که مستقیما از درون وب سایت قابل کنترل هستند.

این فاکتورها به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند: به طور کلی با بهینه سازی این فاکتورها در پی آن هستیم که دسترسی راحت تر و بهتری به محتواهای وب سایتمان را برای کاربران فراهم کنیم.

هر چقدر دسترسی کاربران به محتوای ما از نظر گوگل راحت تر و بهتر باشد؛ گوگل شانس بیشتری را برای دستیابی به رتبه بهتر را برای ما فراهم می کند! سئو برون سایتی یا Off-Site از اهیمت ویژه ای برخوردار است (به خصوص در عبارات کلیدی رقابتی) البته فراموش نکنید که قبل از آن، مرحله اول را به خوبی انجام داده باشید.

سئو Off-Site شامل مجموعه فعالیت هایی است که از بیرون برای اعتبار بخشی یک وب سایت انجام می شود.

تمام کارهایی که باعث می شود گوگل بیشتر به وب سایت شما و محتوای آن اعتماد کند و در نتیجه امتیاز بیشتری به آن بدهد.

لینک سازی اصلی ترین فعالیتی است که در این راستا انجام می شود.

به زبان ساده هر لینک خارجی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما یک رای محسوب می شود که به آن اصطلاحا بک لینک می گویند.

هر چه تعداد رای های شما بیشتر باشد رتبه بهتری خواهید داشت.

البته همه رای ها ارزش یکسانی ندارند.

شاید یک لینک کاملا بی اثر باشد، شاید یک لینک از یک وب سایت معتبر ارزش بیشتری از صدها لینک از وب سایت های کم اعتبارتر داشته باشند.

در عین حال ممکن است یک لینک اثر منفی نیز داشته باشد.

به طور خلاصه هرچه وب سایتی که به شما لینک می دهد مرتبط تر و معتبرتر باشد ارزش رای آن بیشتر خواهد بود.

البته لینک سازی پروسه ساده ای نیست و شامل فاکتورهای زیادی است که در مقالات بعدی به تفضیل توضیح داده خواهند شد.

این روزها افراد زیادی ادعا می کنند که می توانند وب سایت شما را در کلمات کلیدی رقابتی به بالاترین رتبه برسانند، اما استراتژی و روش هر کدام متفاوت است و نتیجه بخش بودن آن بسته به دانش، تجربه و بودجه تیمی است که فرآیند سئو را انجام میدهند؛ روش های مختلف سئو به سه دسته کلی تقسیم می شوند: همانطور که پیشتر گفته شد از نظر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری) یک وب سایت باید محتوای با ارزش و اعتبار بالایی داشته باشد تا بتواند رتبه ی بالایی کسب کند.

گوگل معتقد است وب سایتی که محتوای با ارزشی داشته باشد به مرور زمان و به صورت طبیعی لینک های زیادی از وب سایت های مختلف دریافت خواهد کرد و در نتیجه رتبه آن بهبود می یابد.

در حقیقت در سئو کلاه سفید (White Hat SEO)، لینک سازی به صورتی طبیعی ست که صرفا به واسطه محتوای ارزشمند آن به دست می آید.

به زبان ساده اعتبار بخشی جعلی به یک وب سایت از نظر گوگل کاری غیرقانونی بوده و افرادی که سعی کنند با روش های اسپم و جعلی برای یک وب سایت لینک بسازند توسط گوگل جریمه خواهند شد.

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) دارای تکنیک های پیچیده تری نیز هست که شاید توسط گوگل قابل شناسایی نباشند ولی این موضوع را به یاد داشته باشید که گوگل روز به روز هوشمندتر و فریب دادنش هم سخت تر می شود! همانطور که گفته شد سئو کلاه سیاه روش قابل اطمینانی نیست، از طرفی سئو به روش کلاه سفید نیز بسیار زمان بر و پرهزینه است.

این جاست که مفهوم سئو کلاه خاکستری مطرح میشود.

سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) در واقع همان سئو کلاه سفید است که اعتبار بخشی ظاهری کاملا طبیعی دارد ولی در حقیقت خیلی هم طبیعی نیست.

اما مهم این است که گوگل آن را طبیعی برداشت می کند.

تا این جای کار فهمیدیم که سئو چیست و چرا مهم است.

آشنایی کلی با فرایند سئو یک وب سایت پیدا کردیم و می رسیم به مرحله مهم اصلی به اسم دست به کار شدن! تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید تا در مورد آن راهنمایی تان کنیم! باید بدانید که رسیدن به رتبه ای مشخص در زمانی مشخص از نتایج گوگل امکان پذیر نیست.

شما باید سعی کنید که تمام تلاش خود را در جهت سئو سایت انجام دهید و بعد به بررسی نتایج خود بپردازید.

سئوی سایت و کلمه ی کلیدی شما با توجه به رقابت برای آن کلمه کلیدی متغییر است.

ممکن است با یک سئوی خوب در برای کلمه ای در سه ماه نتیجه بگیرید ولی برای کلمه ای دیگر یک سال طول بکشد.

در دنیای امروز سئوی سایت یک کسب و کار بسیار برای جذب ترافیک و توجه مشتری بسیار مهم است.

نتایج بهتر و بالاتر در گوگل باعث می شود که شما بیشتر دیده شوید.

سئوی اینستاگرام قواعد و تکنیک های ظریفی دارد که با رعایت آنها می توانید نتایج خوبی بگیرید.

آشنایی با فضای اینستاگرام و بهینه سازی پروفایل و هشتگ های شما کمک بزرگی به صفحه شما می کند.

عالی بود برای صنعت ما که گردشگری و هتلداری هستش لطفا آموزش‌هایی در رابطه با سئو کلاه سیاه پست کنید (تکنیک‌ها) ممنون از سایت خوبتان واقعا مقاله خوبی بود, ممنون سلام ممنون از سایت خوبتون.

درباره سئو خاکستری مقاله واضح که توضیح داده باشه و یاد داده باشه کسی میشناسه معرفی کنه؟ بله البته! می‌تونین به مقاله‌ی سئوی کلاه خاکستری مراجعه کنین.

بازار اصلی توی اینترنت نیست، توی فروشگاه ها و رو در روی مشتریانه…این جور کار ها، هنوز خیلی مونده تا توی ایران جا بیوفته و به کار مردم بیاد…بنظرم بیشتر خرید و فروش ها هنوز بصورت حضوری انجام میشن بله هنوز هم خیلی از خریدها در بازارهای سنتی آفلاین انجام میشه… ولی انقدرها هم که فکر می‌کنید، برای این روش‌های بازاریابی زود نیست! کافیست تا با ابزار Keyword Planner گوگل، آمار جست و جوی ماهیانه کلماتی مثل: تور دبی خرید بلیط هواپیما خرید اینترنتی لباس خرید اینترنتی خودرو خرید اینترنتی ….

را به دست بیارین تا متوجه شین که سئو چقدر میتونه روشی موثر در فروش محصولات باشه.

سوالی که ذهن من رو مشغول کرده اینه که این فرآیند (سئو کردن) فقط برای موتور جست و جوگر گوگل به کار میاد؟ یا بقیه موتورهای جست و جوگر هم تحت تاثیر قرار میگیرن؟ حقیقتش رو بخوایم بگیم اینه که سئو کردن با معیارهای گوگل نمی تونه رتبه گرفتن شما رو در Bing، Yahoo و… تضمین کنه.

موتورهای جست و جو برای رتبه دهی به وب سایت ها، معیارهای متفاوتی از همدیگه دارن؛ اما این طور نیست که این معیارها زمین تا آسمون با همدیگه فرق داشته باشن! معمولا سئوکارها تمرکزشونو رو بهینه سازی وب سایت برای “گوگل” میزارن و در وهله بعدی، سعی می کنن تا بدون اینکه قوانین گوگل رو نقض کنند (!)، ترفندهایی رو مخصوص سئوی بینگ، یاهو و… اعمال کنن.

البته هنوز خیلی مونده تا سئو و اهمیت سئو توی ایران جا بیوفته… هنوز همه به چشم کار با کامپیوتر می بینن سئو کردن رو… وااااااااااااااااقعااااااااااا ممنون….

ی همچین مقاله ای رو لازم داشتم آمار و ارقامی که درج شده، تا چند درصد حقیقی هستند؟ مثلا بیش از ۸۰% کسانیک ه از موتور های جست و جو استفاده میکنند … میشه به این آمار و ارقام اتکا کنم یا…؟ خیلی خوب بود.

واقعا توضیح کامل و جامعی بود، به خصوص برای کسانی که میخوان تازه با سئو کردن آشنا بشن بالاخره یه مقاله درست درباره سئو…مرسی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map