بهینه سازی وب سایت برای موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی وب سایت برای موبایل شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در حال حاضر بر سئو موبایل برای موبایل های هوشمند و تبلتها بسیار تاکید می شود و کار به جایی رسیده است که شرکت گوگل نیز مجبور به اتخاذ تصمیمی در این باره شده است.

دلیل این موضوع نیز مشخص است، طبق آمارها حدود ۵۰ درصد از ترافیک اینترنت مربوط به موبایلها و تبلتهاست و گوگل می خواهد وب سایتهایی را به این کاربران نشان دهد که برای موبایل و تبلتشان بهینه سازی شده باشند.

کافی است در مورد آمار فروش میلیونی اپل تحقیق کنید و بررسی کنید که اپل تا کنون چند صد میلیون گوشی گران قیمت فروخته است و نسبت آنها به کل کاربران اینترنت را حساب کنید.

هر سال مردم زمان بیشتر و بیشتری را صرف تلفن همراه و تبلت خود می کنند، اما هنوز هم بسیاری از وب سایت ها برای اندازه صفحه نمایش های مختلف طراحی نشده اند و بارگذاری آنها بسیار طول می کشد.

سئو موبایل شامل: طراحی سایت ، ساختار سایت، سرعت صفحه و فراهم کردن محیطی مناسب برای بازدیدکنندگان تلفن همراه است.

اگر سایت شما در حال حاضر برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده، تنها چند مورد برای بهینه سازی سایت شما برای موبایل وجود دارد: سرعت صفحه برای کاربران تلفن همراه از کاربران دسکتاپ نیز مهم تر می باشد.

حتی فراتر از بهینه سازی تصاویر، شما به فشرده سازی کدها و ذخیره سازی اطلاعات در کش مرورگر جهت افزایش سرعت لود وب سایت نیاز دارید.

در گذشته، برخی از دستگاه های تلفن همراه نمی توانستند همه این عناصر را پشتیبانی کنند، بنابراین مدیران سایت برای سایت های تلفن همراهشان  یک یا هر سه را مسدود می کردند.

اما در بیشتر قسمت های دیگر درست است، و کاربران گوشی های هوشمند GoogleBot می خواهند قادر باشند به دیدن دسته بندی محتواهای سایت و پنهان نبودن آنها، این عناصر نیز به Google کمک کرد جهت درک یک سایت پاسخگو و اینکه ارائه راه حل های مختلف برای تلفن همراه بسیار مهم هستند.

دستگاه های تلفن همراه تسهیل و انقلابی در راه طراحی سایت ها شده اند، و بی وقفه در حال حرکت هستند.

این پلاگین ممکن است بر روی تلفن کاربران شما در دسترس نباشد، مشکل فلش این است که خیلی از عناصرش توسط مرورگرهای گوشی های موبایل رندر نمی شوند.

یعنی اگر در وب سایت تان از Flash استفاده کنید، به احتمال زیاد رنکینگ جست و جوی موبایل (Mobile Ranking) خوبی به دست نمی آورید.

خود گوگل هم این موضوع را اعلام کرده است و به همه توصیه کرده که از فناوری های پیش رفته تر برای قرار دادن انیمیشن، محتوا و … در سایت خود استفاده کنند.

اگر شما می خواهید جلوه های ویژه ایجاد کنید ، از HTML5 به جایfalsh  استفاده کنید.

این می تواند  برای کاربران مشکل و خسته کننده کننده باشد بویژه زمانی که  تلاش می کنند آن را در صفحه موبایلشان ببندند.

همچین این ممکن است به نرخ گزاف گویی بالا منجر شود.

این پاپ آپ ها در صفحه موبایل ناخوانا می شوند و معمولاً تجربه کاربری را کاهش می دهند.

نتیجه این است که زحمات شما برای بهینه سازی وب سایت برای موبایل به هدر می رود چرا که گوگل جریمه ای برای وب سایت هایی که از پاپ آپ فول اسکرین استفاده می کنند، در نظر گرفته است.

تاچ صفحه نمایش لمسی می تواند به کلیک تصادفی منجر شود اگر دکمه های خود را بیش از حد بزرگ، بیش از حد کوچک، و یا در مسیر یک انگشت که در تلاش برای حرکت در صفحه است(scroll)، قرار دهید.

بنابراین به این موضوع هم دقت کنید.

از آنجا که از فضای صفحه نمایش محدود است، بنابراین اطلاعات خود را به صورت غنی شده بگذارید.

اگر کسب و کار شما دارای یک عنصر محلی است، به یاد داشته باشید محتوای تلفن همراه خود را برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید.

که شامل نام استاندارد، آدرس و شماره تلفن و از جمله شهرستان خود میباشد اطلاعات بیشتر در مورد SEO محلی را می توان در پست سئو محلی مطالعه کنید.

احتمالا مهم ترین تصمیم شما هنگام راه اندازی یک وب سایت، تصمیم گیری در مورد این موضوع است که آیا شما می خواهید از خدمات یک وب سایت پویا و واکنش گرا با پیکربندی مناسب استفاده کنید.

موتورهای جستجو بویژه گوگل نیز در نتایج جستجوی انجام شده توسط تلفن‌ های همراه، اولویت را به وب سایت هایی می‌دهند که از تطبیق پذیری بیشتری با تلفن های هوشمند برخوردار هستند.

این امر طراحی وب سایت پاسخگو را به یکی از مهمترین پارامترهای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نیز تبدیل نموده است.

سایت های واکنشگرا با استفاده از CSS3 نمایش داده شده اند و طرح ‌بندی سند را با توجه ویژگی‌های وسیله نمایش‌دهنده تنظیم می‌نماید.

در طی این نوع طراحی دستگاه‌های تلفن همراه در اولویت قرار داده شده و با استفاده از تکنیک‌های ارتقاء پیشرونده (Progressive Enhancement) امکانات موجود در آن‌ها به منظور فراهم‌آوردن تجربه کاربری بهتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طرح های پاسخگو طرح را براساس عرض صفحه نمایش و جهت گیری، هدف قرار می دهند.

به عنوان مثال، شما می توانید از CSS زیر برای چگونگی نمایش مطالب برای یک صفحه نمایش که ۴۲۰ یا کمتر پیکسل عرض دارد استفاده کنید: کد نمونه @media screen and (max-width: 420px) { .

class { [styles for this class here] } } برای پیوند به یک شیوه جداگانه به جای آن، قرار دادن کد زیر در بین <head> برچسب ها: کد نمونه <link href=”mobile.

css” type=”text/css” media=”screen and (max-device-width: 480px)” rel=”stylesheet”/> طرح های واکنشگرا به شما اجازه نمایش را می دهند به طوری که کاربران بر روی صفحه نمایش کوچک تلفن همراه، بزرگتر از حد متوسط صفحه نمایش تلفن همراه، و حتی تبلت ها می توانند تمام یک سایتی را که به نظر می رسد برای دستگاه های خود طراحی شده اند را مشاهده نمایند.

به طور کلی بهتر است برای اطمینان از بهینه بودن وب سایت برای موبایل، فونت پیش فرض را ۱۶ پیکسل تعیین کنید، که در این صورت فاصله میان سطرها به طور خودکار۱٫۲تعیین می شود.

این کار بدین جهت است که وب سایتتان در موبایل به هم ریخته نمایش داده نشود.

سئو و بهینه سازی سایت برای موبایل تنها به این چند مورد خلاصه نمی شود و مسائل زیادی وجود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌سایت دیدگاه آدرس موسسه تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، کوچه مهدیزاده، پلاک 1، طبقه اول، واحد 1 **هماهنگی پیش از مراجعه الزامی است** شماره تماس موسسه 21-09121442355 (98+) 910-09121442355 (98+) ساعات پاسخگویی 10 الی 20 Email: info@ftcenterco.

com Email: info@ftcenterco.

com Web: www.

ftcenterco.

com اف تی سنتر از بدو تاسیس، با بهره گیری از اساتید متخصص و با تجربه و با هدف ارائه آموزش های تخصصی و پرورش نیروهای کارآمد می کوشد تا در افق چشم انداز سازمانی خود، سرآمد و پیشرو در سطح ملی و مطرح در سطح بین المللی باشد.

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و خدمات، در خبرنامه ما ثبت نام کنید تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اف تی سنتر می باشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و سئو وب سایت توسط اف تی سنتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map