بهینه سازی وب سایت چیست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با بهینه سازی وب سایت چیست کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  در سال ۱۹۹۰ میلادی موتورهای جستجو به وجود آمدند برخی از برترین های آن زمان یاهو و آلتاویستا و… بودند.

در آن دوره نتایج بصورت فهرستی ساده بود که طبق حروف الفبا از A تا Z نتایج به نمایش در می آمدند.

به تدریج موتورهای جستجو در طی مدت زمانی کمی پیچیده تر شدند بر اساس برخی معیارهای الگوریتمها را به موتور جستجو اضاف کردند.

یکی از معیارهای مهم استفاده از کلمات کلیدی(پرتکرار) و تکرار آن ها در صفحات و عنوان و توضیحات بود تا موتور جستجو فهم بیشتری برای تشخیص موضوع محتوا داشته باشد.

در آن زمان بهینه سازی سایت با انجام دادن برخی تکنیک ها مانند انتخاب کلمه کلیدی به تنهایی به صدر نتایج می آمد.

به مرور افراد زیادی از این روشها سوء استفاده کردند و همین موضوع باعث سخت گیری جستجوگرها و پیشرفته شدن الگوریتم ها شد.

  بهینه سازی سایت به مجموعه فعالیت هایی که مطابق با قوانین و استانداردهای موتورهای جستجو بر روی وبسایت صورت می گیرد.

و در صورت تشخیص بهینه بودن ان وبسایت رتبه ی بهتری به ان وبسایت تعلق بگیرد پس بهتره بگیم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مدت زمانی که برای بهینه سازی وب سایت یک سئو کار انجام می دهد متغیر است و معمولا حداقل از ۳ ماه تا ۱ سال می تواند زمان ببرد.

چرا که بهینه سازی سایت نیازمند زمان خواهد بود و باید در یک دوره ی چند ماهه صورت بگیرد تا تاثیر دائمی و مثبتی داشته باشد.

  Seo که در زبان فارسی بین افراد این حرفه و عموم مردم به صورت سئو خوانده می شود ولی اصولا seo مخفف search engine optimization می باشد که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

امروزه به تنهایی داشتن یک سایت در فضای انلاین برای کسب و کار شما کافی نیست بزارید.

با یک مثال ساده اهمیت سئو را برای شما روشن کنم سایت همانند نوزادی می باشد که تازه متولد شده ولی هیچ کسی نیست که این نوزاد را بزرگ کند و رشد او متوقف می شود.

روشهای زیادی برای افزایش بازدید و جذب مخاطب وجود دارد ولی اکثرا هزینه بر و تاثیر کوتاه مدت دارند ولی بهینه سازی وبسایت روشی به مراتب به صرفه تر و ماندگاری بیشتر نسبت به روش های دیگر است که امروزه لازمه همه ی کسب و کارهای انلاین خواهد بود.

هدف اصلی نمایش بهترین نتایج به کاربران است.

اما اگر بخواهیم مساله را کمی بیشتر باز کنیم یک مثال برای شما می زنیم: اگر کلمه ای را جستجو کنید و روی لینک اول کلیک کنید ولی به نتیجه دلخواه خود نرسید حس بدی به شما دست می دهد و سریعا از آن صفحه خارج می شوید تجربه کاربری خوب یکی از مهمترین اهداف در سئو می باشد.

اگر بخواهید مثلا در کلمه آموزش سئو رتبه اول را داشته باشید باید محتوای بسیار باکیفیتی داشته باشد و وبسایت شما به راحتی برای کاربر باز شود و به مطلب مورد نظرش دسترسی داشته باشد.

  روند انجام سئو را به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی سایت تقسیم کرده اند که در درباره ی هر کدام توضیح خواهیم داد.

  به مجموعه کارهای بهینه سازی که در ساختار داخل سایت مانند: محتوا نویسی،انتخاب نام مناسب،بهینه کردن تصاویر و …سئو داخلی گفته می شود.

بعد از بهینه سازی داخلی سایت فعالیتهایی مانند لینک سازی،اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی،تحلیل سایت خارج از سایت انجام می گیرد که زیرمجموعه سئو خارجی نامیده می شود.

سئوی فنی که از مهمترین بخش یک پروژه سئو وبسایت به حساب می آید که شامل رعایت استانداردهایی مانند: سرعت سایت،کدنویسی استاندارد،تگ های HTML در سئو و استفاده از کدهای اسکیما و AMP می باشد.

    این سوال بحث برانگیز است و اگر قصد بهینه سازی سایت خود را دارید و هیچ تجربه ای در این کار ندارید دست نگه دارید.

چرا که همان گونه که سئو می تواند برای یک سایت جذب مخاطب و ورودی کند انجام ان بطور ناآگاهانه می تواند به سایت شما ضربه ی بزرگی بزند و شما جریمه بشوید و رتبه ی شما افت پیدا کند و حتی از نتایج حذف شوید.

بنابراین بهینه سازی سایت یک حرفه تخصصی است که باید انجام ان را به یک اهل فن این کار سپرد افراد زیادی سئو سایت را انجام می دهند و تعداد انها کم نیست بنابرابن باید محتاط بود.

نکته ی مهمی که باید برای شما بگم اینه که زمانی که کار بهینه سازی را به شخص یا شرکتی محول کردید و قیمت پایین و مدت زمان زیر ۳ ماه را به شما گفتند حتما شک کنید زیرا لازمه ی یک فرایند سئوی مناسب زمان و صبر دوطرفه خواهد بود.

سوال بسیار مهمی که برای خیلی از کاربران پیش میاد اینه که ; هزینه سئو سایت چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگم که هزینه بهینه سازی وبسایت متغیر هست و بستگی به مشکلات وبسایت شما دارد.

البته یک گزینه ی بسیار مهم در تعیین هزینه میزان رقابتی بودن کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما می باشد.

یعنی هر چه رقبای شما بیشتر باشند میزان سختی و هزینه سئو بیشتر و زمان بیشتر باید صرف ان شود.

کلمات کلیدی همینطور که از اسمش پیداست کلماتی که بیشتر در میان عموم مردم جستجو می شوند کلیدی هستند و انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در انجام بهینه سازی سایت داشته باشد.

هر چه کلمه کلیدی رقبای کمتری داشته باشد در نتیجه هزینه کمتر شده و زمان انجام بهینه سازی کاهش می یابد.

  نتیجه گیری: بهینه سازی سایت از جمله روشهای کاربردی و تاثیرگذار بر روی کسب و کارهای مختلف است و برای وبسایتی با بهینه سازی اصولی تجربه از چاشنی های اصلی این فرآیند هست.

پس اگر تجربه ی بهینه سازی وب سایت را ندارید بایستی آن را به دست متخصص سئو بسپارید تا بهینه سازی اصولی را برای شما انجام دهد.

    مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن.

همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند.

بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

از مقالات جدید دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ با خبر شوید ممنون از عضویت شما به ایمیل خود رفته و ایمیلتان را تایید کنید مشکلی پیش امد لطفا مجدد عضو شوید اسپم نمیکنیم چون از اسپم بیزاریم وحید صادقیان says: zhr says: میترا says: FAEZEH says: وحید صادقیان says: ایران-شیراز-میدان صنایع-خیابان فرمانداری 09121442355 nopaweb.

com@gmail.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map