تبلیغات اینترنتی به چه صورت است

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات اینترنتی به چه صورت است شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر شما به وبسایت ها ، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و … نگاه کنید، متوجه تعداد زیادی تبلیغات خواهید شد.

برای نمایش تبلیغات در این رسانه ها به اینترنت نیاز است.

از این رو، به این دسته از تبلیغات، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین می گویند.

امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از موثرترین راه های بازاریابی برای هر برندی است و توجه تعداد زیادی از بازاریابان را به خود جلب کرده‌اند.

تقریبا تمام بازاریابان، تبلیغات اینترنتی و آنلاین را در استراتژی بازاریابی خود قرار می دهند و یا در آینده نزدیک تصمیم به استفاده از آن دارند.

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 و به صورت تبلیغات بنری در سایت Wired.

com انجام شد.

تبلیغات اینترنتی، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفت.

در سال 1995 تبلیغات اینترنتی به صورت هدفمند انجام شد و تبلیغات اینترنتی، متناسب با محتوای وبسایت ها و علایق مخاطبان، به آنها نمایش داده می شد.

در سال 1996، اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت کمپین های تبلیغات اینترنتی رونمایی شدند و بازاریابان به کمک این ابزارها برای اولین بار توانستند تبلیغات اینترنتی خود را دنبال کنند و آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

تبلیغات اینترنتی در سرتاسر دنیا از سال 1994 تا به امروز، رشد چشمگیری داشته و امروزه به یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی تبدیل شده است.

نمودار زیر، میزان رشد تبلیغات اینترنتی از سال 2015 تا سال 2020 را نشان می دهد که توسط statistia پیش‌بینی شده است.

قبل از ورود تبلیغات اینترنتی به استراتژی بازاریابی برندها ، بازاریابان تنها از تبلیغات سنتی یعنی همان تبلیغ در تلویزیون ، بیلبوردها، روزنامه ها و … استفاده می کردند.

اما امروزه علاوه بر تبلیغات سنتی، انواع مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنری ، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی و … نیز وجود دارد و این تنوع در تبلیغات، کار بازاریابان را کمی سخت تر و رقابتی تر از قبل کرده است.

شما باید با انتخاب راه‌حل های مناسب برای تبلیغ برندهایشان و اختصاص بودجه های مناسب به هر کدام، میزان بازگشت سرمایه (ROI) خود را تا حد امکان افزایش دهید.

تبلیغات اینترنتی از جهات زیر بر تبلیغات سنتی اولویت دارند: تبلیغات بنری اولین و ساده ترین نوع تبلیغات آنلاین است.

در این دسته از تبلیغات، یک بنر تمام صفحه و یا در سایزهای کوچک تر به مخاطبان نمایش داده می شود.

شما به کمک ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی می توانید به سادگی محصول و یا سرویس خود را معرفی کنید.

همچنین، می توانید بر روی بنرها یک دکمه قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا بر این دکمه کلیک کرده و به فعالیت خاصی مثلاً ورود به یک صفحه فرود خاص و … بپردازند.

تبلیغات ویدیویی ، دسته‌ای دیگر از تبلیغات اینترنتی است که شما از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول و یا سرویس خود را به مخاطبانتان معرفی می کنید.

شما می توانید در انتهای ویدئوی خود یک بنر با دکمه نیز قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق به کلیک بر آن دکمه کنید.

امروزه،رسانه های اجتماعی یکی از پرمخاطب ترین رسانه های دیجیتال است.

بازاریابان با تبلیغ برند خود در این شبکه ها می توانند به تعداد زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

در بازاریابی رسانه های اجتماعی شما می توانید مخاطبان خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید.

مثلاً برای تبلیغات در فیس بوک می توانید سن، علایق، منطقه جغرافیایی، مدرک تحصیلی مخاطبان خود را تعیین کنید و تبلیغ خود را تنها به گروه خاصی از کاربران فیس بوک که به برند شما مرتبط تر هستند، نمایش دهید.

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توانید اسلاید بازاریابی رسانه های اجتماعی که توسط کالج سیماگر تهیه و تنظیم شده است را مطالعه کنید.

ایمیل مارکتینگ یکی از راه های پرطرفدار تبلیغات آنلاین است که شما به کمک آن می توانید از طریق ارسال ایمیل به صورت هدفمند به مخاطبان خود، آنها را به استفاده از محصول و یا سرویس خود تشویق کنید.

کالج سیماگر یک دوره آموزش ایمیل مارکتینگ دارد که با مطالعه جلسات مختلف آن می توانید با صفر تا صد بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.

سیماگر، یک شبکه تبلیغات اینترنتی هوشمند در ایران است که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از رسانه های دیجیتال و ارائه انواع تبلیغات بر روی این رسانه ها قادر است نیازهای تبلیغاتی بزرگترین برندها را برآورده کند.

هم‌چنین سیماگر با ارائه هوشمند تبلیغات به کاربران، جریان درآمدی پایداری برای ناشران فراهم می کند.

ظرفیت نصب اپلیکیشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر شده است.

تعداد توسعه‌دهندگان فعال سیماگر نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

بیش از ده هزار برنامه جدید در سال 96 در سیماگر ثبت شده‌اند.

درآمد توسعه‌دهندگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

ظرفیت پخش تبلیغات اینترنتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده برابر شده است.

اگر تبلیغ‌دهنده و یا صاحب رسانه هستید، به سیماگر بپیوندید.

سیماگر با استفاده از سرویس هوشمند خود و اطلاعاتی که از کاربران آنلاین ایرانی در موبایل دارد، مخاطبان را شناسایی کرده و تبلیغات موبایلی هدفمند را به گونه‌ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌دهد.

تمام حقوق سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است © 2015 Pegahtech.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map