تبلیغات اینترنتی مزاحم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات اینترنتی مزاحم شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این روزها کاربران دشمن تبلیغات و آگهی هستند! این جمله را می توان بهترین توصیف برای وضعیت تبلیغات در وب سایت های فارسی یا حتی خارجی زبان نامید.

زمانی که به عنوان یک مدیر، وب سایتی راه اندازی می کنید قرار است در وبلاگ یا سایت خود ارزش آفرینی کنید نه اینکه بازدیدکننده را با انبوه تبلیغات مزاحم فراری دهید باید تمرکز اصلی را روی انتشار محتوا و برندسازی از طریق وبلاگ نویسی اصولی تمرکز کنید.

این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هر چه بیشتر از تبلیغات چشمک زن ریز و درشت استفاده کنید کاربران بیشتری در برابر شما گارد خواهند گرفت این اندیشه که چون مطالب خاص منتشر می کنید همیشه حق با شماست و این حق را دارید که هر طور دلتان می خواهد با کاربر رفتار کنید را دور بیندازید چون به سادگی جایگزین شما پیدا خواهد شد.

اکثر کاربران همانند بنده برایشان فرقی نمی کند که کدام سایت چه مطلبی را منتشر کرده چون همیشه یکی دیگر بهتر و کامل تر همان مطلب را ارائه خواهد کرد پس همیشه جایگزین برای شما وجود دارد.

با این تفاسیر نباید کاربران را فراری دهید همیشه حد متعارف در استفاده از تبلیغات را رعایت کنید.

اما برای حذف تبلیغات در سایت ها چه راهکاری وجود دارد تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوید؟راهکار تضمینی برای این روش استفاده از نرم افزار و افزونه های ادبلاکریست که به وفور با عناوین مختلف در اینترنت یافت می شوند که دو تا از بهترین نمونه ها به ترتیب شامل Adblcok plus و Adgaurd Adblcok هستند که به نظر بنده با توجه به تجربه چندین ساله ای که در این حوزه کسب نمودم نرم افزار Adgaurd گزینه بهتری به شما می رود زیرا علاوه بر امکانات جالب توجه دارای رابط کاربری بهتری است که در حال حاضر در هیچ یک از افزونه های موجود وجود ندارد.

هم اکنون بعد از چند سال تست و بررسی بیش از ۲۰۰۰ سایت فارسی زبان توانستیم کلیه تبلیغات موجود در این سایت ها را حذف کنیم،سایت هایی مانند سافت۹۸،آسان دانلود،پی سی دانلود،دانلودها،فیس نما،زومیت،ورزش۳ و بسیاری دیگر که اکثرشان از فعالین حوزه وب هستند.

با لود نشدن تصاویر چشمک زن و مزاحم علاوه بر داشتن اعصابی آرامتر در زمان وبگردی هایتان، ترافیک اینترنت بیشتری را ذخیره کنید که در نهایت از نظر اقتصادی بصرفه تر خواهد شد.

اما این روزها تبلیغات اینترنتی علاوه بر شکل سنتی که بصورت چشمک زن نمایش داده می شوند به صورت حرفه ای تر در قالب افزونه یا پلاگین های استخراج پول های الکترونیک بدون اجازه از قدرت و توان پردازش سیستم کاربران استفاده می کنند،اگر دارای سخت افژار مناسبی نباشید کار سیستم تان به قفل کردن می انجامد که فقط با بستن مرورگر مشکل خواهد شد.

نمونه چنین سایت هایی چندی پیش در بین وب سایت های معروف فارسی زبان مشاهده شد که با گزارش و اعتراض کاربرافزارن قابلیت را در سایت خود غیرفعال کرده اند اما سایت هایی که همچنان از این روش برای کسب درآمد استفاده می کنند کم نیستند از این رو در این فیلتر سایت هایی که برای استخراج ارزهای الکترونیکی مانند بیت کوین از قدرت سخت افزار سیستم شما استفاده می کنند مسدود شده اند.

به تازگی آژانس های تبلیغاتی آنلاین مانند سرویس عدد روش های پیشرفته تری را برای نمایش تبلیغات درپیش گرفتند اگر در انتهای پست های سایتی مانند یک پزشک دقت کرده باشید عناوینی از پست ها را با تصاویر جذاب خواهید دید که ربط چندانی به پست مربوطه ندارد و با کلیک کردن روی هر کدام به فروشگاه هایی مانند دیجی کالا،بامیلو و.

.

.

.

منتقل خواهید شد.

در این لیست کلیه شبکه های تبلیغات محور آنلاین از پایه مسدود شده اند تا هیچ گونه تبلیغی از این سرویس ها مشاهده نکنید تعدادی از سرویس های مذکور عبارتنداز:ای نتورک،گاما،سیگما،صباویژن،مدیااپ،کاپریلا،ادبید و.

.

.

.

برای مطالعه آموزش فیلترنویسی نرم افزار Adgaurd می توانید پست های زیر را مطالعه کنید.

چگونه فیلتر مسدودکننده تبلیغات در افزونه Adgaurd بنویسیم؟ با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map