تبلیغات اینترنتی پوستر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات اینترنتی پوستر شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پوسترها صفحات کاغذی در ابعاد بزرگ هستند که برای تبلیغات، آموزش، فراخوان حضور و حتی تکثیر آثار هنری به جهت تزئین از آن استفاده می‌شود.

 این صفحات بزرگ یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین روش‌های انتقال پیام‌ تبلیغاتی در مدت زمان کوتاه می‌باشند.

با این ویژگی خود را از دیگر محصولات متمایز می‌کند.

چاپ پوستر ما برای فراخوان برنامه‌ها، آموزش در محیط کار، ارائه محتوا در محیط‌های آموزشی و پژوهشی، پیام‌های تبلیغاتی( از جمله معرفی محصولات جدید، تخفیف و فروش ویژه برای نصب پشت شیشه فروشگاه و .

.

.

) ، یا حتی فقط برای دیزاین یک اتاق ایده‌آل است.

چاپ پوستر در سایزهای بزرگ و غیر استاندارد روزگاری چالش فعالان در عرصه تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌رفت.

پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها و یا دیگر سطوح عمودی طراحی شده‌اند.

اهداف در ارائه پوسترها متنوع است، از قبیل موارد ذیل؛ فانوس‌پرینت می‌تواند با استفاده از؛ به همین منظور باید از پتانسیل خلاقیت و گرافیک بیشتر بهره ببرید.

تا این محصول را زیبا، ماندگار و منحصر به فرد کنید.

همین حالا قیمت آنلاین بگیرید!!… ما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع‌رسانی زیباتر و کم هزینه‌تر از این پوسترها بدون سلفون و لمینیت، پشت شیشه واحدهای صنفی خود استفاده نمایید.

و یا با لمینیت در هرکجا با اطمینان استفاده کنید و حتی بر روی سازه‌های نمایشگاهی، شاسی و … نصب نمایید.

هنگامی که شما برای اجرای خدمات چاپی با فانوس‌پرینت سهیم می‌شوید.

به ارزش افزوده‌ای که از این ارتباط نصیبتان خواهد شد بیاندیشید.

  شما بدون نیاز به ترک میزکار خود می‌توانید گام به گام از طریق مشاوره و خدمات پشتیبانی online اقدام به سفارش چاپ پوستر با مجموعه‌ای متنوع از کاغذ و مواد اولیه مرغوب نمایید و آن را در اولین فرصت با برشی دقیق و با بسته بندی متفاوت تحویل بگیرد.

شما می‌توانید با توجه به ارزش نیروی انسانی و فضای اداری محدودتان، مجموعه‌ای از سفارشات آسان و پیچیده خود را از فانوس‌پرینت بخواهید.

چک لیست عمومی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map