تبلیغات اینترنتی کسب و کار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات اینترنتی کسب و کار حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه تبلیغات اینترنتی قدیمی (مانند تبلیغات بنری آزاردهنده)، به عنوان آفت تبلیغات از نوع کلیکی شناخته می ‌شوند.

هیچ شخص عاقلی هرگز روی این نوع تبلیغات کلیک نمی‌کند.

خوشبختانه، تبلیغات آنلاین در قرن 21 به سرعت تحول پیدا کرده است، بنابراین دیگر لازم نیست به بنرهایی با شکل و شمایل ناخوشایند توجه نشان دهید.

شما می ‌توانید تبلیغات جذاب را در قالب ‌های مختلف ایجاد کنید و افرادی را هدف بگیرید که در واقع به محصول یا خدمات شما نیاز دارند.

تعدادی از ابزارهای مفید نیز برای اطمینان از ایجاد تبلیغات لذت ‌بخش و بهینه ‌سازی بودجه ی تبلیغات وجود دارد.

بیایید تا با دیدی عمیق ‌تر به تبلیغات آنلاین مدرن نگاه بیاندازیم و درباره‌ی توانایی‌های موثر کانال‌ های تبلیغاتی امروز، در اینترنت بیشتر اطلاع کسب کنیم.

جدول محتویات با بیش از 3.

5 میلیارد جستجوی در گوگل به صورت روزانه، تبلیغات موتور جستجو، که در آن به گوگل یا دیگر موتورهای جستجوگر پول پرداخت می ‌کنید که در کلیدواژه‌ های خاص شما را نشان دهد، یکی از محبوب‌ ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات، از نوع آنلاین است.

به طور طبیعی، تقاضای زیادی برای جایگاه‌ های بالاتر در این نوع تبلیغ وجود دارد، بنابراین گوگل هر زمان که حداقل دو تبلیغ‌ کننده برای کلمات کلیدی مشابه وجود داشته باشد، مزایده برگزار می ‌کند.

مزایده ‌ی گوگل مانند مزایده‌ های معمولی برای آثار عتیقه نیست.

برگزارکنندگان این نوع مزایده می ‌خواهند میدان رقابت را داغ کنند.

در این مسابقه به جای اینکه بالاترین پیشنهاد کننده همیشه برنده شود، درخواست‌ کننده‌ای که آگهی او بالاترین امتیاز و رنگینگ را داشته باشد برنده است.

رنکینگ آگهی یا به اصطلاح اد-رنک با محاسبه‌ ی قیمتی که به ازای هر کلیک تعیین کرده‌ اید و میزان امتیازی که کیفیت آگهی شما دریافت می‌ کند، سنجیده می ‌شود.

این عمل با اندازه‌ گیری میزان مربوط‌ بودن صفحه‌ ی شما با کلمه ‌ی کلیدی، تجربه ‌ی کاربر و میزان نرخ کلیک روی آگهی محاسبه می ‌شود.

این بدان معناست که سازمان ‌ها صرف اینکه بزرگ ‌ترین بودجه ‌های تبلیغاتی را دارند، نمی‌توانند رتبه‌ بندی برتر را برای هر کلمه‌ ی کلیدی مورد نظر خود بدست آورند و این بدان معناست که باید از یک کارشناس یا آژانس تبلیغاتی کمک بگیرند.

گوگل تمایل دارد تا تبلیغ‌ کنندگان را به تبلیغ بهترین نوع محتوا در صفحه نتایج تشویق کند، بنابراین به تبلیغات باکیفیت جایگاه بهتری می‌ دهد و هزینه ‌ی کمتری برای هر کلیک دریافت می‌ کند.

بیش از 80٪ مردم ایران از شبکه ‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، شبکه ‌های اجتماعی مانند هر اپلیکیشن دیگر در تلاش هستند تا حد ممکن بیشتر از قبل مخاطبان خود درآمد کسب کنند.

یکی از این راه‌ های درآمد خدمات تبلیغاتی است که به مخاطبانشان عرضه می ‌کنند.

سریع‌ ترین و موثرترین راه برای یافتن مخاطبانی که واقعا هدف آگهی مورد نظر شما هستند، همین تبلیغات شبکه ‌های اجتماعی است که افراد بیشترین وقت خود را در آن می‌ گذرانند.

کسب‌ و کارها یا تبلیغ ‌کنندگان فرصت خوبی برای بهبود کسب و کار خود از طریق شبکه ‌های اجتماعی دارند.

آنها می ‌توانند هدف کمپین‌ های تبلیغاتی خود، نوع آگهی را که تبلیغ می‌ کنند و بازار هدف خود را از میان انبوه موارد دست ‌چین کنند.

در ادامه خلاصه ای از قابلیت های تبلیغاتی لینکدین، اینستاگرام و توییتر آورده شده است.

لینکدین جامعه‌ ی کوچکی دارد.

این سایت حدود 250 میلیون کاربر فعال دارد که ماهانه در حال تکاپو و فعالیت هستند، اما از آنجا که متخصصان داخل لینکدین دائماً اطلاعات شغلی خود را بروز می‌ کنند و به‌طور خاص به دنبال محتوا درباره‌ ی تجارت در این پلتفرم هستند، بهترین و پیش‌ روترین شبکه ‌ی اجتماعی در میان شبکه ‌های اجتماعی B2B (کسب‌ و کار به کسب ‌و کار) محسوب می‌ شود.

معمولاً هزینه ‌ها در لینکدین در مقایسه با هر شبکه اجتماعی دیگری بیشتر است، اما به طور کلی بالاترین نرخ تبدیل و شاخص کیفیت را ایجاد می‌کند، این مورد بسیار مهم به توجیه هزینه‌ های تبلیغاتی سرسام‌ آور در این سیستم عامل کمک می ‌کند.

هنگامی که در لینکدین تبلیغ می ‌کنید، می ‌توانید سه اصل مهم را هدف قرار دهید: آگاهی از برند ایجاد کنید، ترافیک وب‌ سایتتان را افزایش دهید و یا مشتریان بالقوه خلق کنید.

بعد از تعیین هدف، می ‌توانید محتوای تبلیغاتی ‌تان را، مانند پست یا فیلم، تبلیغ نمایید.

پس از اتمام فرایند انتخاب تبلیغات مورد نظر و قالب، مشغول به انجام کارهای جالب ‌تری خواهید شد.

قابلیت ‌های هدف‌ گذاری لینکدین بسیار ارزشمند است.

اطلاعات بیشتر متخصصان در لینکدین بروز است، بنابراین می ‌توانید بر اساس اطلاعات، تجربه، تحصیلات و علایق و هویت شرکت، مشتریان ایده‌ آل خود را به طور دقیق هدف قرار دهید.

در اینجا همه‌ ی گزینه ‌های هدف ‌گذاری در لینکدین وجود دارد: یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها در ایران اینستاگرام است.

اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر که به صورت روزانه فعالند و با در نظر گرفتن این مسئله که 64 درصد کاربران آن در بازه سنی 18 تا 29 سالگی قرار دارند، بهترین پلتفرم برای جلب توجه خیل عظیمی از افراد است.

شما با داشتن سه هدف مهم می‌تواند کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید: آگاهی، توجه و تبدیل.

در این مرحله کلیه KPI های مرتبط با هر گروه ذکر شده است: پس از تعیین هدف خود می‌ توانید چند نوع تبلیغات را طراحی و دنبال کنید: تبلیغات با عکس، فیلم و استوری.

از نظر هدف ‌گذاری می ‌توانید بر اساس موقعیت مکانی، جمعیتی، علایق و رفتارها، افراد را هدف قرار دهید.

در اینجا همه گزینه‌ های هدف‌ گذاری اینستاگرام وجود دارد: شما می ‌توانید از امکانات خود اینستاگرام استفاده کنید و پیشنهاداتی که به شما بر اساس نوع مخاطبتان ارائه می ‌دهد استفاده کنید.

توییتر در سال ‌های گذشته  چند میلیون کاربر فعال را از دست داد، اما هنوز 321 میلیون کاربر فعال بدارد که 80٪ از آنها در خارج از ایالات متحده زندگی می ‌کنند.

اگر یک شرکت بین ‌المللی هستید که می‌ خواهید دسترسی خود را شبکه اطلاعات بین ‌المللی و فراسرزمینی به مکان‌ های دیگر گسترش دهید، به ویژه در آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی، تبلیغات توییتر بهترین راه برای موفقیت در این مسیر است.

وقتی در توییتر تبلیغ می‌ کنید، پنج هدف بازاریابی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: پس از تعیین هدف، می ‌توانید توییت خود را با دو ابزار تبلیغ کنید: Twitter Promote و Twitter Ad Campaigns.

توییتر، روزانه حدود ده مرتبه تبلیغات مهم و استخوان‌ دار مد نظر شما را تبلیغ می ‌کند و با این کار کیفیت محصول مورد نظر شما را در مقابل دیدگان مخاطبین قرار می ‌دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پنج مورد از کارهایی که دنبال ‌کنندگان شما به آنها علاقه دارند را انتخاب کنید؛ توییتر بقیه کار را به خوبی انجام می ‌دهد.

اگر از تبلیغات در فضای توییتر استفاده می کنید، و اگر خودتان کمپین ‌های تبلیغاتی را تنظیم می ‌کنید، می‌ توانید از گزینه ‌های هدف ‌گذاری زیر استفاده کنید:   نتیجه‌ گیری کسب ‌و کارها برای اینکه بودجه‌ های تبلیغاتی ‌شان مانند گذشته هدر نرود و امکان سنجش موفقیت کمپین های تبلیغاتی ‌شان را داشته باشند، باید به سمت تبلیغات اینترنتی بروند.

این تبلیغات شامل تبلیغات کلیکی در موتور جستجو است و تبلیغات شبکه ‌های اجتماعی که در این مقاله آنها را معرفی کردیم و درباره‌ شان توضیحاتی دادیم.

اما تبلیغات اینترنتی در ایران محدودیت‌ هایی دارد از جمله فیلتر بودن برخی از سایت ‌ها، تحریم‌ بودن کاربران ایرانی و عدم امکان پرداخت بین‌المللی اینترنتی.

این محدودیت‌ ها باعث می‌ شود خود کسب ‌و کارها به راحتی نتوانند کمپین ‌های تبلیغاتی اینترنتی داشته باشند.

در صورتی که می‌ خواهید از خدمات تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها استفاده کنید و از آژانس تبلیغاتی آران کمک بگیرید از طریق این صفحه با ما تماس بگیرید.

پریناز نیکنامی 2020, 27, فوریه نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت آژانس آران آژانس تبلیغات خلاق و دیجیتال مارکتینگ آران یک آژانس تمام خدمات تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ است که با هدف حضور همه جانبه در بازار و حوزه تبلیغات در این عرصه فعالیت می کند.

تیم آران متشکل از پرسنل و کارکنان مجرب و زبده و متخصص در تمامی حوزه های تبلیغات آفلاین و آنلاین است.

© تمام حقوق این سایت برای «آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ آران» محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map