تبلیغات حرفه ای تلگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات حرفه ای تلگرام کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دسته‌بندی نشده آموزش اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام آموزش ترفندهای تلگرام پیشنهاد ما شبکه‌های اجتماعی آموزش یوتیوب آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام معرفی داستان موفقیت اخبار آموزش تلگرام پیامرسان‌ها آموزش لینکدین دسته‌بندی نشده آموزش اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام آموزش ترفندهای تلگرام پیشنهاد ما شبکه‌های اجتماعی آموزش یوتیوب آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام معرفی داستان موفقیت اخبار آموزش تلگرام پیامرسان‌ها آموزش لینکدین عمر انواع شبکه‌های اجتماعی (مانند تلگرام، فیس‌بوک، اینستاگرام و …) در ایران از ۱۰ سال کمتر است.

اولین جریانی که به موازات فراگیری شبکه‌های اجتماعی پدید آمد، جریانی مخالف بود که اعتقاد داشت این شبکه‌های اجتماعی ارتباطات رودرو را ضعیف کرده‌اند و جوانان نخبۀ ایرانی را از مطالعه و کارهای مفید دور کرده‌اند.

به خصوص که این شبکه‌ها در ابتدا مورد استفادۀ جوانان بود و کمتر مورد توجه طیف بزرگسالان بود.

اما زمان گذشت، زمان گذشت و به تدریج ویژگی‌های مثبت شبکه‌های اجتماعی در میان تمام رده‌های سنی جا افتاد.

در این میان یکی از اساسی‌ترین مسائلی که به شبکه‌های اجتماعی هویت ویژه‌ای داد و جایگاهشان را ارتقا بخشید، بحث تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بود.

امیدوارم شما هم مثل من از طرفداران پروپاقرص سوریلند باشید تا بتوانید درک کنید که چه لذتی در دیدن یک تبلیغ خلاق و متفاوت وجود دارد.

تبلیغات مجازی به خصوص تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام به سرعت گوی سبقت را از تمام فرم‌های دیگر ربود.

چراکه به نسبت فرم‌های سنتی بیشتر هدفمند بود، مخاطب را در نظر می‌گرفت، آدم‌ها ساعت‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کردند و بسیار پربازده‌تر از هر نوع دیگری از تبلیغات بود.

(علتش را در همین مقاله قرار است توضیح دهم.

) من در این مقاله قرار است به تبلیغات در تلگرام بپردازم.

در نهایت خوشحالی باید به شما بگویم که این شما و این ۴۰ میلیون کاربر فعال تلگرام در ایران.

البته من به شخصه نیازی به این آمار ندارم وقتی که پدرم را می‌بینم که برای من تبلیغات کتابفروشی‌ها را فوروارد می‌کند و او همان آدمی بود که تا دو سال پیش حتی با خریدن گوشی هوشمند! مخالف بود.

پس قطعا تبلیغات تلگرام می‌تواند غوغا کند.

و اما ….

تیلیغ در تلگرام به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود.

در ادامه ۵ روش اساسی تبلیغ در تلگرام را بررسی می‌کنم تا شما بتوانید بهترین تبلیغ را متناسب با کسب‌وکار خود انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات در تلگرام همین روش تبلیغات بازدیدی در تلگرام است، چراکه اساسا تلگرام بر اساس بازدید پیش می‌رود.

منظور من از بازدید در تلگرام چیست؟ حتما برایتان پیش آمده است که مطلبی را از یک کانال برای شخصی فوروارد کنید.

در این حالت شما یک آیکن چشم کوچک پایین پست می‌بینید و یک عدد کنارش.

این عدد نشان‌دهندۀ بازدید از آن پست یا تعداد افرادی است که آن پست را دیده‌اند.

تبلیغات بازدیدی به این صورت است که شما تبلیغ خود را (که می‌تواند ویدیو، عکس، وبسایت شما یا هر محتوای دیگر) را در چند کانال پربازدید قرار می‌دهید.

معمولاً کانال های منتشر کننده تبلیغات بازدیدی، از نظر تعداد اعضا در حدی متوسط قرار دارند.

شما می‌توانید چند کانال مرتبط با زمینۀ فعالیت خود و تبلیغتان پیدا کنید و تبلیغ خود را در این کانال‌ها به نمایش بگذارید.

چند مزیت مهم تبلیغات بازدیدی موارد زیر است: هزینه تبلیغات شما هدفمند مصرف می‌شود: در این روش شما بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ شما انچام می‌شود، هزینه می‌پردازید.

در واقع تمام هزینه شما بابت دیده شدن تبلیغتان است و هیچ هزینه اضافی نمی‌پردازید.

مثلا اگر شما در روزنامه تبلیغ کنید اصلا مشخص نیست چه تعدادی تبلیغ شما را می‌بینند اما این روش کاملا هدفمند است.

اصلا مهم نیست چقدر پول تبلیغات دارید: حتی اگر بودجۀ اندکی برای تبلیغاتتان دارید، یا الان شرایطتان مناسب نیست، می‌توانید از تبلیغات بازدیدی استفاده کنید، چراکه می‌توانید به همان تعداد بازدیدی که می‌توانید هزینه کنید و این انعطاف‌پذیری فوق‌العاده است.

برای مثال تبلیغات بیلبوردی بسیار هزینه‌های گزافی دارند و شاید اگر این تلگرام عزیز نبود هیچگاه یک کسب‌وکار کوچک اما خوش‌فکر نمی‌توانست آنطور که باید خودش را به مخاطبان معرفی کند.

و حالا وقت این است که بگوییم، تلگرام! مرسی که هستی هیچ‌چیز مانند مطمئن بودن لذت‌بخش نیست: در این روش شما خودتان می‌توانید ببینید دقیقا چه تعداد تبلیغ شما دیده شده است و از بازدید فیک و چیزهایی از این قبیل خبری نیست.

برای برخی از آدم‌ها این مطمئن بودن از هر چیز دیگری مهم‌تر است و احتمالا فوق‌العاده خوشحالشان خواهد کرد.

شاید در این قسمت بگویید که از کجا می‌توانید مطمئن باشید که این کانال‌ها برای تبلیغ شما کیفیت مطلوبی دارند؟ شما به راحتی می‌توانید به صفحۀ تبلیغات بازدیدی در تلگرام در سایت دیدوگرام مراجعه کنید و من به شما این اطمینان را می‌دهم که ما کیفیت تمام کانال‌هایی که قرار است تبلیغ شما را منتشر کنند را به دقت چک می‌کنیم.

  یک روش دیگر تبلیغات تلگرام تبلیغات کلیکی در تلگرام است.

شما برای پیاده‌سازی این روش تبلیغاتی حتما به سامانه‌های تبلیغات در تلگرام نیاز دارید.

روش تبلیغات کلیکی در تلگرام به این صورت است که شما تبلیغ خود را به کانال‌هایی که موضوعاتی مرتبط با فعالیت شما دارند می‌دهید و تنها به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات شما می‌شود، هزینه می‌پردازید.

اما مزیت‌های این روش تبلیغاتی چیست؟ برای اطلاع بیشتر از تبلیغات کلیکی و آشنایی با تعرفه‌های ما تنها کافی است به صفحۀ تبلیغات کلیکی ما در دیدوگرام مراجعه کنید.

البته این روش را نمی‌توان مستقیما یک روش تبلیغاتی دانست، چراکه افزایش اعضای کانال شما عموما به معنای افزایش فروش شما نیست.

اما اگر شما برای کسب‌وکار خود یک کانال راه‌اندازی کنید و برای کانال خود محتوای مناسب، خلاق و آموزنده تولید کنید، افزایش تعداد اعضای کانال کمک زیادی به فروش و دیده‌شدن کانال شما می‌کند.

با اینکه افراد زیادی به این روش علاقه‌مندند من این روش را به شما توصیه نمی‌کنم.

اگر کسب‌وکاری دارید و به فکر فروش و درآمد بیشتر هستید و هنوز تبلیغات تلگرام را پیاده نکرده‌اید.

سریعا دست بجنبانید.

مطمئن باشید که رقبای شما نیز مانند خیلی دیگر به تبلیغات تلگرام رو آورده‌اند و شما قطعا نباید این بازار فوق العاده را از دست بدهید.

هر زمان هم که به مشورت و راهنمایی نیاز داشتید، کافی است به دیدوگرام زنگ بزنید.

بسیار جالب بود سپاس بسیار عالب و سپاسگزار قالب سایت بسیار جالبه موفق باشید کاملا با نظر خانم الله بیگی موافقم.

انسان تو هر شرایطی از زندگی که قرار گرفته محکوم به شاد بودنه .

آرزوی بهترین ها تو فضای باحال مجازی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه همین حالا شرکت کنید تهران امیرآباد دانش‌ثانی پلاک 44 021-09121442355 didogram.

co@gmail.

com همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود همکاران ما پاسخگو خواهند بود نیاز به مشاوره دارید؟ ارسال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map