تبلیغات خانه هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات خانه هوشمند شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما کاری جز ساختمان هوشمند نداریم.

چه کسی کلید سبز خانه هوشمند من را برداشت!! اتفاق مهمی افتاده و شما سریعا در حال ترک منزل هستید و زمان زیادی برای کنترل کردن همه وسایل خانه هوشمند و ساختمان هوشمند خود را ندارید (عجله کن، دیر شد! هواپیما پرید!!!!)، اینجاست که شما با زدن کلید سناریوی سبز هوشمند سازی، تمام روشنایی‌ها و تجهیزات غیر ضروری را خاموش می کنید.

و با خیال راحت به سفر ادامه می دهید، اما حقیقت به اینجا ختم نمی شود خانه هوشمند و ساختمان هوشمند برای شما برنامه های مهمی دارد.

راه اندازی فروشگاه ساختمان هوشمند خرید بدون واسطه راحت و ارزان Anything in here will be replaced on browsers that support the canvas element سالهاست که لزوم یکپارچه سازی کنترل تجهیزات متصل شونده خانه (Connected Home) احساس می گردد.

واژه BMS (Building Management System) همانطور که از نامش بر می آید سیستمی جهت کنترل و مدیریت ساختمان است که نیاز به اپراتوری ماهر و ساکن در محل می باشد، درحالی که ساختمان هوشمند (Intelligent Building) راه کاری بدون نیاز به نگه داری در محل را ارائه می کند.

با ورود سیستمهای کنترل ساختمان هوشمند از قبیل هوشمند سازی روشنایی، پرده برقی خانه هوشمند، موتور خانه ساختمان هوشمند، اعلام حریق، اتوماسیون خانه هوشمند، دوربین مدار بسته، کنترل صوتی، سیستم صوتی و سایر کنترل ها در ساختمان هوشمند، امید به زندگی راحت تر و شاداب تر را دنبال می کنیم.

ساختمان، معماری، اتوماسیون، برق، هوشمند سازی، ساختمان هوشمند و خانه هوشمند چراها و چگونه و چیست هایی است که مدام می پرسیم و بدان جواب خواهیم داد.

معماری به عنوان اجتماعي‌ترين هنر بشري با فضای اطراف انسان مرتبط است.

تلفیق معماری با تکنولوژی ساختمان چیزی جز معماری هوشمند را نمی سازد.

اصول زیبایی‎ شناسی برگرفته از هنر، علم و ریاضیات در طراحی معماری مورد استفاده قرار می‎گیرند، تکرار موارد با تکنولوژی ساختمان هوشمند چیزی شبیه به زندگی در فضا را شبیه سازی می کند.

اتمسفر خانه هوشمند می فهمد چه کند ساختمان هوشمند تنفس می کشد و هوشمند سازی و یکپارچه سازی تجهیزات جریان تفکرات را به اجرا در می آورد.

ضد تبلیغ نقش ضد تبلیغ در تبلیغات اثر عصبی یا روانی روی مخاطب در ذهن ماندگاری بیشتری دارد، امکان تبلیغات به صورت مستقیم یک روش قدیمی است و چندی است که شرکت ها از تبلیغات انتزای برای تبلیغات خود استفاده می کنند : "شرکت ساختمان هوشمند شما را به دیدن این فیلم دعوت می کند" برداشت های مختلفی به ذهن شما و هر خواننده ای می رسد.

برخی از بیناد ها که باور داشتند اثر عصبی ماندگاری بیشتری دارد تبلیغاتی خود را به نام ضد تبلیغ تبلیغ است منتشر کردند! شاید در آینده ضد تبلیغ همه گیر شود و برای تبلیغات گسترده و اثر گذار از آن استفاده گردد، کرم حلزون را بخاطر دارید؟ کاتالوگ ها را می توانید از قسمت "بارگیری پیوست‌ها" دانلود نمایید.

.

کاتالوگ خانه هوشمند | کاتالوگ ساختمان هوشمند | کاتالوگ G4 | کاتالوگ TIS | کاتالوگ اشنایدر | کاتالوگ ABB | کاتالوگ KNX مشخصات دوره آموزشی خانه هوشمند G4 هدف دوره : آموزش طراحی، نحوه سیم کشی, نصب وراه اندازی؛ برنامه نویسی سیستم خانه هوشمند شامل سیستم روشنایی ، سرمایش گرمایش، سیستم صوتی کاربرد سیستم­ های کنترل در جهت افزایش کارایی ساختماننوع دوره : حضوری- تحت نظارت گروه شرکت های سیستم هوشمند G4 Smart Homeآموزش SBus شامل آموزش TIS و آموزشG4 می باشد.

مدت دوره : 2 روز (6 ساعت تدریس در کارگاه عملی و تئوری)زمان برگزاری : بعد از ثبت­ نام، برنامه زمانبندی دوره ها اعلام خواهد شدتعداد شرکت کنندگان : دو الی شش نفر در هر دورهمخاطبین دوره : تمامی افراد شاغل در یکی از رشته های (برق ، معماری ، شبکه ، تاسیسات ، سیستم هوشمند) در کشورروش ثبت نام : با استفاده از فرم ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده در لیست ثبت نام ساختمان هوشمند قرار خواهید گرفت همچنین میتوانید در دوره آموزش رایگان ساختمان هوشمند به مدت زمان آموزش 4 ساعت شرکت نمایید تا با تجهیزات خانه هوشمند آشنا شوید.

دوره آموزش تخصصی ساختمان هوشمند شما را مستقیما به بازار کار هدایت می کند.

در این صفحه از سرفصل های مهم آموزشی ساختمان هوشمند و کنترل خانه هوشمند مطلع شوید با شرکت در کلاس های آموزشی به عنوان همکار فروش ساختمان هوشمند با ما همراه باشید.

پس عضویت در فرشگاه ساختمان هوشمند به راحتی می توانید خرید کنید.

ساختمان هوشمند ساده ترین، نزدیکترین و مرقوم به صرفه ترین راه برای هوشمند سازی پیاده سازی اتوماسیون هوشمند سازی کاملا مطابق با بهترین تکنولوژی های روز جهان در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ممکن.

گروه ساختمان هوشمند .

کام | فروشگاه آنلاین تجهیزات هوشمند سازی گروه مهندسی ساختمان هوشمند با استفاده از تجارب پرسنل متخصص و خلاق مفتخر به ارائه خدمات مشاوره و طراحی در زمینه سیستم های هوشمند خانگی، تجاری، اداری می باشد.

شعار ما خانه های لوکس و هوشمند منحصر به فرد متناسب با سلیقه مشتریان محترم می باشد، از این رو وظیفه خود می دانیم تا با ایجاد شرایط کاملا اختصاصی و محیطی دوستانه تکنولوژی لوکس و مدرن خانه های هوشمند را به منزل شما بیاوریم.

ادعا نمی کنیم بزرگ هستیم اما ادعا می کنیم که خاص می اندیشیم و خدمات خاص و متفاوت ارائه می دهیم.

آموزش هوشمند سازی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن به صورت تخصصی و تضمینی در مبحث هوشمند سازی از نیاز های هر دانشجو می باشد، کارآموزان با گذراندن دوره آموزشی هوشمند سازی ساختمان می توانند در مبحث های ویژه هوشمند سازی ساختمان از جمله برنامه نویسی ها و راه اندازی اجزای سخت افزاری آن فعالیت عملی انجام دهند تا پس از اتمام دوره بتوانند در رشته هوشمند سازی ساختمان یا BMS فعالیت داشته باشند.

هوشمند سازی ساختمان با توجه به سابقه کمی که در ایران دارد بسیار مورد توجه صاحبان صنعت و ساختمان قرار گرفته است و به خاطر کمبود نیروی متخصص در این حوزه و مرکز آموزشی برای ساختمان هوشمند آموزشگاه فن آموزان با گردآوری اساتید با تجربه و صاحب نظر در این زمینه اقدام به تشکیل دوره هوشمند سازی ساختمان (BMS) نموده است تا بتواند با پرورش نیروی متخصص از مشکلات این حوزه بکاهد.

KNX Publish the Menu module to "offcanvas" position.

Here you can publish other modules as well.

Learn More.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map