تبلیغات در آچه اندونزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در آچه اندونزی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه تبلیغات دیجیتال یکی از موثرترین راه‌های بازاریابی برای هر برندی است.

در این پست از بلاگ سیماگر به توضیح تبلیغات محتوایی می پردازیم و دلیل ترند شدن این نوع از تبلیغات را در فضای دیجیتال بررسی خواهیم کرد.

در نهایت یک اینفوگرافیک جامع از فراگیری تبلیغات محتوایی یا همسان در نقاط مختلف جهان بهمراه هزینه های صرف شده در آن میپردازیم.

نکته ای که قابل ملاحظه و اهمیت میباشد این است که یکی از دلایل مهم رشد تبلیغات محتوایی درست استفاده شدن از آن و جلوگیری از آزار کاربران رسانه‌های دیجیتال خواهد بود.

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند.

مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند همچنین، نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد.

از آنجا که تبلیغات همسان، با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری رسانه دیجیتال، باعث توجه بیشتر کاربر و عدم آزار او می‌شوند، این دسته از تبلیغات،‌ یکی از کارآمدترین تبلیغات دیجیتالی است و مورد استقبال بازاریابان زیادی در دنیا قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات محتوایی در سال ۲۰۱۸ به ۵۹.

۳۵ میلیارد دلار برسد.

اینفوگرافیک زیر به وضعیت تبلیغات همسان در نقاط مختلف دنیا می‌پردازد:     اگر موفق نشده‌اید، اینفوگرافیک را ببینید،‌ متن زیر را بخوانید.

متن زیر محتوای اینفوگرافیک است.

به زودی تبلیغات همسان یا محتوایی، دنیا را فرا می‌گیرد! در سال ۲۰۱۸، هزینه صرف شده برای تبلیغات native یا همسان ۲ برابر مقدار مصرفی در سال ۲۰۱۵ خواهد شد و انتظار می‌رو که مقدار آن از ۳۰.

۰۹ میلیارد دلار به ۵۹٫۳۵ میلیارد دلار برسد.

۲۰۱۵: ۱۱٫۴۹ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۲۲٫۵۶ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱۰٫۷ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۲۱ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۷۹ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۵۵ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۸٫۶ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱۶٫۸۷ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۲٫۶۱ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۵٫۱۲ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۲٫۲۲ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۴٫۳۶ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۷۸ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۵۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۵۷ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۱۲ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۵۵ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۰۸ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۲۳ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۴۵ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱٫۶۴ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۳٫۲۲ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۷٫۰۹ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱۳٫۹۱ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۲٫۱۲ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۴٫۱۶ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۷۵ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۴۷ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱٫۶۴ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۳٫۲۲ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۵۱ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۳۸ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۷۵ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱٫۷ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۳٫۳۴ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱٫۲۴ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۲٫۴۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۶۷ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۳۱ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۱۷ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۳۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۱۳ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۲۶ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۲۶ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۵۱ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۱٫۳۹ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۲٫۷۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۶۶ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۷۳ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۱٫۴۳ میلیارد دلار ۲۰۱۵: ۰٫۴۱ میلیارد دلار ۲۰۱۸: ۰٫۸ میلیارد دلار   شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل سیماگر با قابلیت‌های پنل سیماگر آشنا شده و کمپین‌های تبلیغاتی خود را امروز شروع کنید.

تبلیغات همسان (Native Ad) نوعی از تبلیغات است که با شکل ظاهری، حس و قالب رسانه‌ای که در… یکی از چالش‌های اصلی در راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات همسان، نحوه بهینه سازی هزینه تبلیغات همسان است به نحوی… گزارش پیش رو، اولین گزارش کامل و جامعی است که به بررسی فِراد (تقلب) در تبلیغات کلیکی، چگونگی… معرفی برند فرادرس فرادرس، یکی از بزرگترین پلتفرم آموزش ویدئویی آنلاین در ایران می باشد که ابتدا با… فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به عنوان… خوب بود فقط دیتا از ایران هم بذارید لطفا الان چه قدر از تبلیغات آنلاین سمت تبلیغات همسان یا نتیو رفته؟ ممنون از شما دوست عزیز متاسفانه دیتای دقیقی از ایران نداریم Visitor Rating: 5 Stars با سلام و خسته نباشید یه سوال اینکه تبلیغات کلیکی به تعداد هر کلیک میگن.

منظور تعداد آی پی سیستم شناسایی می شه دیگه؟ سلام وقت بخیر درواقع تعداد کلیک صحیحی که کاربر رو تبلیغ همسان کلیک کرده و وارد بسایت شده است Visitor Rating: 5 Stars Visitor Rating: 5 Stars تمامی حقوق برای سرویس تبلیغات آنلاین سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map