تبلیغات در باربودا آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در باربودا آنتیگوا و باربودا مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مقامات گردشگری در آنتیگوا و باربودا در حال آماده شدن برای ژوئن هیجان انگیز دیگری هستند - ماه عاشقانه.

آنتیگوا و باربودا ، "عاشقانه ترین مقصد کارائیب" ، که توسط جوایز سفر جهانی به مدت سه سال رأی داده شد ، فعالیت های امسال را با دو مسابقه در شبکه های اجتماعی آغاز می کند.

اولی قرعه کشی های فیس بوک، جایی که یک زوج خوش شانس یک اقامت 3 شبه را برای دو نفر در این هتل برنده می شود Sugar Ridge Resort.

دومین هدایای میزبانی شده در دسته رسمی اینستاگرام مقصد نیز به زوج خوش شانس اقامت 3 شب در هتل South Point با الهام از ذات القا ارائه می دهد.

هر دو مسابقه شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت برای دو نفر و یک تجربه VIP عاشقانه است.

همچنین به جشن یک ماهه پردازش VIP برای زوجین هنگام ورود و عزیمت به پیشرفته ترین فرودگاه بین المللی VC Bird اضافه خواهد شد.

زوجینی که از طریق آژانس مسافرتی عروسی یا ماه عسل خود را رزرو کرده اند ، رایگان می توانند از این خدمات برخوردار شوند.

این تبلیغ ویژه همچنین بسیاری از پیشنهادات عاشقانه مقصد را که هم برای ماه عسل و هم برای زوجینی که قصد عروسی خود را در بهشت ​​جزیره ایده آل دارند ، به نمایش می گذارد.

بسته های ویژه ای نیز از برخی از رمانتیک ترین هتل های مقصد با معاملات به همان اندازه ارائه می شود تخفیف 65 درصدی عروسی و بسته های ماه عسل.

کالین سی جیمز ، مدیرعامل آژانس گردشگری آنتیگوا و باربودا گفت: "ما می خواهیم در انتخاب آنتیگوا و باربودا به عنوان مکان مناسب برای عروسی یا ماه عسل بسیار خاص ، زوجین به راحتی امکان پذیر شوند.

" "پیشنهاد ماه عاشقانه ما باعث می شود که زوجین در حالی که از 365 سواحل بکر ، تاریخ و فرهنگ فوق العاده غنی ، غذاهای دلپذیر و غیره لذت می برند ، احساس کنند که افراد مستعد شایسته حضور در آنها هستند.

" برای ترویج بیشتر این ابتکار ، مدلهای تازه نامزد Afiya Bennett از برنامه تلویزیونی The Face Reality Naomi Campbell و نامزد لوید دیکنسون به آنتیگوا و باربودا سفر می کنند تا ضمن لذت بردن از مناطق زیبا ، عاشقانه ترین تجربیات و مکانهای تاریخی مقصد را برجسته کنند.

Cocobay Resort، تفریحی همه جانبه و فقط برای بزرگسالان در سمت غروب خورشید آنتیگوا ، مناسب برای عروسی ها و ماه های عسل عاشقانه.

بنت و دیکنسون سفر خود را در شبکه های اجتماعی ثبت می کنند که در حال حاضر فقط در اینستاگرام به بیش از 140,000،2019 دنبال کننده می رسد.

این زوج قصد دارند در ژوئن XNUMX در آنتیگوا گره بزنند.

بنت گفت: "ما بسیار خوشحالیم که برای اولین بار برای برگزاری ماه عاشقانه به آنتیگوا سفر می کنیم.

" دیکنسون اضافه کرد ، "دور شدن از خیابان های شلوغ شهر نیویورک و لذت بردن از نسیم آرام و آرام جزیره بسیار شگفت آور خواهد بود.

ما مشتاقانه منتظر مدتی تنها با هم هستیم و تجربه همه چیز آنتیگوا را ارائه می دهیم! " آنتیگوا و باربودا در تاریخ 20 ژوئن یک گفتگوی ویژه عاشقانه ماه عاشقانه را در تاریخ XNUMX ژوئن برگزار می کنند که توسط Travel Mindset انجام می شود.

این چت روی معاشرت زوج هایی که قصد ازدواج خود را دارند و به دنبال خدمات ، امکانات و تجارب با کیفیت برای موقعیت خاص خود هستند ، تمرکز خواهد کرد.

آنتیگوا (با نام An-tee'ga) و باربودا (Bar-byew'da) در قلب دریای کارائیب واقع شده است.

بهشت دو جزیره ای که به عنوان عاشقانه ترین مقصد کارائیب ، جوایز سفر جهانی 2015 ، 2016 و 2017 رای داده است ، دو تجربه منحصر به فرد متمایز ، درجه حرارت ایده آل در طول سال ، تاریخ غنی ، فرهنگ پر جنب و جوش ، سفرهای هیجان انگیز ، استراحتگاه های برنده جایزه ، دهان - را به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

آبیاری آشپزی و 365 ساحل خیره کننده صورتی و ماسه ای سفید - یکی برای هر روز از سال.

بزرگترین جزیره لیورد ، آنتیگوا شامل 108 مایل مربع با تاریخ غنی و توپوگرافی دیدنی است که انواع مختلفی از فرصت های گشت و گذار را فراهم می کند.

بارانداز نلسون ، تنها نمونه باقی مانده از قلعه گرجی که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است ، شاید مشهورترین بنای تاریخی باشد.

تقویم رویدادهای جهانگردی آنتیگوا شامل هفته معتبر قایقرانی آنتیگوا ، قایق بادبانی کلاسیک آنتیگوا Regatta و کارناوال سالانه آنتیگوا است.

معروف به بزرگترین جشنواره تابستانی کارائیب.

باربودا ، جزیره خواهر کوچکتر آنتیگوا ، آخرین مخفیگاه مشهور است.

این جزیره در 27 مایلی شمال شرقی آنتیگوا قرار دارد و فقط 15 دقیقه با هواپیما فاصله دارد.

باربودا به دلیل مساحت 17 مایل دست نخورده ساحل شن و ماسه صورتی و به عنوان خانه بزرگترین پناهگاه پرندگان ناوچه در نیمکره غربی شناخته شده است.

اطلاعات مربوط به آنتیگوا و باربودا را در اینجا پیدا کنید: visitantiguabarbuda.

us یا ما را در توییتر, فیس بوکو نمایش مشخصات عمومی.

Rove La Mer Beach ، هتلی کاملاً جدید ، درهای خود را در ساحل آفتابی ساحل نمادین La Mer دبی ، جایی که موج سواری با ملاقات .

.

.

ادامه مطلب به عنوان بخشی از شاخص جهانی قدرت نرم - جامع ترین مطالعه تحقیقاتی جهان درباره درک مارک های کشور ، 75,000 پاسخ دهنده از .

.

.

ادامه مطلب راجر داو ، رئیس اتحادیه سفر ایالات متحده ، بیانیه زیر را صادر کرد و از قانون تسکین ویروس کرونا که توسط کنگره تصویب شده است ، تعریف می کند ، ادامه مطلب طبق گفته کره شمالی ، حتی یک مورد ویروس کرونا در این کشور منزوی وجود نداشته است.

این ادعا توسط بسیاری از کارشناسان خارجی مورد اختلاف قرار گرفت.

عمده .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map