تبلیغات در برهمن باریا بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در برهمن باریا بنگلادش شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ده ها هزار نفر در مراسم خاکسپاری یک روحانی اسلامی در بنگلادش شرکت کردند.

به گزارش فرارو، با وجود اعمال محدودیت ها و قرنطینه در بنگلادش طرفداران جبیر احمد انصاری روحانی مسلمان بنگلادش محدودیت های وضع شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکردند.

.

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها برای مشاهده عکس در اندازه بزرگ لطفاً بر روی آن کلیک نمایید ابتدای گزارش .

.

.

کُرد با جمعیتی بیش از چند ده هزار نفر زیر تابوت او را گرفتند و تشییعش کردند و پیکر مرحوم "محمد اوراز"، فرزند بزرگ آذربایجان غربی، در قلب کوه در سلطان یعقوب نقده طبق وصیت خودش به خاک سپرده شد.

او حتی طرح مزار خود را قبل از مرگ وصیت کرده بود.

مزار "محمد" درست در وسط سکویی دایره شکل قرار دارد و دو کمانی که این دایره را تشکیل داده، نماد اقوام کرد و ترکی است که مردم نقده را تشکیل می دهند و پلکان هلالی آن .

.

.

کار به جایی رسید که قرآن فرمود یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا یعنی در طول 14 سال ابتدایی بعثت، جمعیت مردان مسلم به هزار نفر نمی رسد، ولی در پایان حیات ایشان شاهد ده ها هزار نفر مسلمان نه تنها در مدینه، بلکه در نقاط مختلف دنیا هستیم و امروز هم کار اسلام به جایی رسیده که یک پنجم جمعیت دنیا را مسلمانان تشکیل می دهند.

آیت الله هادوی تهرانی با بیان اینکه توسعه و رشد سریع اسلام در .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ، جلسه اتیان سوگند کارشناسی 26 نفر از کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین بحرینی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری صبح امروز تشکیل شد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان بوشهر نکات و توصیه های لازم برای حضور به موقع در جلسات دادگاه، بازید .

.

.

.

مبلغان موسسه خیریه رشد در سال 2017 میلادی به این روستا رفتند و به دنبال آن 90 نفر از اهالی آن مسلمان شدند.

روستای سلنایلی 400 نفر جمعیت دارد که پیش از این 40 مسلمان داشته است و با تبلیغات این موسسه بر تعداد مسلمانان آن افزوده شد.

پایان پیام/ 43 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه امروز متخصصان که ساعت 28 : 13 دقیقه پخش می شود، " احمد لبافی"، پزشکیار که قبل از انقلاب در مناطق روستایی و خانه بهداشت فعالیت می کرده است از وضعیت پزشکی در آن دوران می گوید.

گزارشی از سال 57 مبنی بر اینکه در آن زمان صرفاً 7 دانشکده پزشکی با 700 دانشجو داشتیم و در حال حاضر در 47 دانشگاه، 180 هزار دانشجوی گروه پزشکی مشغول به تحصیل هستند از .

.

.

تلاوت می کنند، گفت: هر روز سه نفر از قاریان قرآن کریم در این مراسم به تلاوت آیات وحی می پردازند.

او در خصوص حضور مخاطبان در این مراسم نورانی نیز اظهار کرد: برنامه ریزی های که برای مراسم جزءخوانی قرآن کریم حرم مطهر انجام شده این است که فعلا بدون حضور زائر برگزار شود و از طریق صدا و سیما پخش زنده انجام می شود.

سلامی یادآور شد: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا ویروس، حرم .

.

.

شفقنا – منابع آمریکایی مدعی شدند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پی یک عمل جراحی دچار مشکلاتی شده که جان او را تهدید می کند.

به گزارش شفقنا از سی ان ان، این منابع افزودند که رهبر کره شمالی از تاریخ 11 آوریل یعنی ده روز پیش در هیچ مراسم رسمی شرکت نداشته است و عدم حضور او در مراسم تولد پدربزرگش کیم ایل سونگ (بنیانگذار کره شمالی) در روز 15 آوریل که مهمترین تعطیلات مکره شمالی است، پرسش .

.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، حجت الاسلام احمد سلامی با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به طور مجازی، گفت: این برنامه ها بدون حضور زائران و مجاوران برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم ، شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه با توجه به اینکه بارگاه مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به طور موقت به خاطر شیوع .

.

.

به طور متوسط ماهانه حدود 30 هزار نفر در کشور فوت کرده و خانواده های بسیاری را دچار غم و اندوه می کنند، بنابراین می توان گفت که در طی این مدت شیوع کرونا ده ها هزار خانواده بدون برگزاری مراسم سوگواری، تنها در غم و اندوه از دست دادن عزیزان خود، سر در گریبان کرده و در سکوت اشک ریخته اند، اتفاقی که روانشناسان را از حیث خطر ابتلا به افسردگی بسیاری از آنان در آینده بیمناک کرده است.

برگزاری .

.

.

.

.

.

، خانواده ها فرصت چندانی برای تامین آذوقه مورد نیاز برای شب های رمضان ندارند.

این در حالی است که برای خرید مایحتاج تنها یک نفر از اعضای خانواده اجازه خروج از خانه را دارد.

در آستانه ماه رمضان، مقامات دولت اندونزی نگرانند رسم سالانه مودیک در اندونزی که با آغاز ماه رمضان برگزار می شود، تمامی تلاش های دولت را برای مهار شیوع کرونا بی نتیجه سازد.

در این مراسم ده ها میلیون نفر از شهروندان .

.

.

می کند.

با این حال، مقامات دولت و اکثر نمایندگان مجالس علیا و سفلای هند، چنین اعتراضی را به اعضای حزب حاکم (بی.

جی.

پی) مطرح نمی کنند.

به عنوان مثال، برگزاری مراسم جشن تولد توسط یکی از سران حزب بی جی پی موجی از اعتراضات را در پی داشته است.

جی رام، عضو ارشد حزب بی جی پی و نماینده این حزب در پارلمان ایالتی ضمن برگزاری مراسم جشن تولد صد ها نفر را گرد هم آورد.

اما کمترین اعتراضی به این .

.

.

.

.

.

تبصره: شاعران دانشجو در این بخش عنوان دانشجو را روی اثر خود قید نموده و تصویر کارت دانشجویی را نیز ضمیمه ارسال نمایند.

نکات: - دبیرخانه حق استفاده از آثار ارسالی را برای چاپ با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می دارد.

- برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی با حضور چهره های شاخص در حوزه شعر از ویژه برنامه های مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

- هرگونه نظر و .

.

.

احتمالی به این ویروس در جریان این تجمع را شناسایی کنیم.

پلیس انتظار چنین جمعیتی را برای این مراسم نداشت.

مردم به این ترتیب مقررات قرنطینه را که برای چند هفته است اجرا شده، زیر پا گذاشتند.

رسانه های محلی گفته اند، تعداد کمی از شرکت کنندگان ماسک داشتند.

دولت بنگلادش دو افسر ارشد پلیس را به دلیل عدم موفقیت در جلوگیری از تجمع مردمی در مراسم تشییع مولانا جبیر احمد انصاری که به دلیل .

.

.

.

.

.

: امروز در منطقه ده رضا شهرستان ریگان، براساس شناسایی های انجام شده کالا های مورد نیاز مردم سیل زده تهیه و در اختیار مردم عزیز و بزرگوار و کم توقع این شهرستان قرار گرفت.

سردار معروفی گفت: در مناطق سیل زده 20 روستا با تعداد یک هزار و 500 خانوار و با جمعیت حدود 6 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته اند که نحوه خسارت در این روستا های حیدر آباد، ده رضا و حسین آباد متفاوت است.

او .

.

.

شفقنا – شرکت بیش از یکصد هزار تن در تشییع یک شخصیت اسلامی بنگلادش به رغم ممنوعیت کرونایی به گزارش شفقنا زا سی ان ان، از بنگلادش خبر می رسد بیش از یکصد هزار تن در مراسم تشییع مولانا زبیر احمد انصاری یک شخصیت وابسته به حزب اسلامی بنگلادش در ایالت برهمن باریا شرکت کردند.

این تشییع روز شنبه انجام شد و این در حالی است که برای پیشگیری از کرونا اجتماع بیش از پنج تن در این کشور ممنون است .

.

.

به گزارش رسانه های بنگلادش، حدود 50 هزار نفر در مراسم تشییع جنازه مولانا زبیر احمد انصاری در منطقه براهمن باریا شرکت کردند.

این گروه بدون داشتن ماسک بر روی صورت و همچنین با رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در یک مدرسه در منطقه براهمن باریا حضور یافتند.

تسلیما نسرین یک سیاست مدار بنگلادشی با اشاره به این مراسم در حساب توییتری خود نوشت: چرا دولت بنگلادش برای توقف برگزاری این مراسم اقدام .

.

.

شفقنا- دانشگاه الازهر مصر با اعلام اینکه مسلمانان روهینگیایی با ظلم مذهبی و کشتار دسته جمعی روبرو هستند، از تمامی سازمان ها و نهادهای بین المللی خواست، م سئو لیت خود را در قبال آنان انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، شیخ احمد الطیب رییس الازهر روز یکشنبه در بیانیه ای وضعیت این اقلیت ساکن میانمار و ظلم مذهبی، کوچ اجباری و کشتار دسته جمعی علیه آنان را تاسف بار خواند و با تاکید بر لزوم .

.

.

اعمال منع آمد و شد ناشی از کرونا، با مشکلات بزرگی روبرو هستند و مردم به راحتی نمی توانند نیازهایشان را برآورده کنند.

وی افزود: دولت هند منطقه محل حضور آوارگان مسلمان را جزو مناطقی اعلام کرده که شامل ممنوعیت تردد می شود.

این تصمیم بحران مسلمانان مقیم این منطقه را دوچندان کرده زیرا اگر کسی از مسلمانان برای آوردن غذا و یا دارو از اردوگاه خارج شود، مورد هجوم نیروهای پلیس قرار می گیرد.

.

.

.

المللی علاوه بر آواره شدن حدود یک میلیون تن به بنگلادش، هزاران تن دیگر از این مسلمان کشته شدند.

دولت میانمار مسلمانان روهینجا را مهاجران بنگلادشی می داند این در حالی است که سازمان ملل آنها را "ستم دیده ترین اقلیت در جهان" قلمداد کرده است.

انتهای پیام های این کشور در سطح جهان مانند دیگر کشور های مسلمان در ترویج مدلی از اسلام است که به آن باور دارند.

ترکیه مثال خوبی مشابه همین رویه است.

این کشور نیز با رویکرد هایی که نسبت به قدرت نرم مبتنی بر پیوند های تاریخی با سرزمین های عثمانی سابق دارد سعی میکند در نقاط دوردست مانند آسیای میانه، صحرای آفریقا تاثیر بگذارد.

ایران نیز روی فرهنگ چند هزار ساله ایرانی متمرکز شده و اندونزی و بوسنی برخیگروه های .

.

.

له همسایگان هندوی خود قرار گیرند و چهار عضو خانواده زخمی شوند.

موج تازه حملات علیه مسلمان در واقع در اعترض به همایش اعضای یک گروه از مسلمانان به نام جماعت تبلیغی در اواسط ماه مارس در مرکز تبلیغاتی نظام الدین در دهلی نو بود که بر خلاف مقررات قرنطینه برگزار شد.

هزارو چهارصد نفر از شرکت کنندگان در این همایش به کرونا مبتلا شدند و مقامات دولتی برگزار کنندگان این همایش را به ایجاد اختلال در تلاش های د .

.

.

شهدای ایران: ویلهلم اوت، ستاره ورزش بوکس اتریش پس از تحقیق و بررسی درباره دین اسلام در دوره قرنطینه اختیاری خانگی، مسلمان شد و اسلامش با انتشار ویدئویی که در آن شهادتین می گویید، اعلام کرد.

ویلهلم اوت در این ویدئو که در سطح گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کوشیده است شهادتین را بر زبانش جاری کند.

این ویدئو پس از آنکه منتشر شد در مدت کوتاهی، ده ها هزار بیننده داشت.

.

.

.

کنسرت مجازی یا تولید آهنگ مشترک را دنبال کنند.

24 فروردین اولین روز سال نو بنگالی و یکی از مهمترین مناسبت های این کشور بود که لغو شد و مردم به صورت عمومی و شخصی نیز هیچ تجمعی را برگزار نکردند.

یکی از مهمترین اخبار رسانه های جهان و بنگلادش حضور حدود 100 هزار نفر در تشیع جنازه رهبر یکی از احزاب اسلامی بنگلادش است.

ارتش به منظور جلوگیری از تجمع مستمندان و فقرا در مناطق مختلف، بسته های غذایی را .

.

.

توجیهی و مذاکره با علمای شیعه و سنی، تجمعات مذهبی و نمازهای جماعت در این ماه برگزار نشود چرا که با برگزاری هرگونه تجمع و مراسم قطعاً شاهد افزایش شیوع این بیماری خطرناک خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون تعداد مبتلایان به بیش از 475 نفر و متاسفانه تعداد فوتی ها به 43 نفر رسیده گفت: تعداد کل بیماران حاد تنفسی نیز بیش از 2 هزار نفر است که از این تعداد نیز تاکنون 197 نفر .

.

.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد گلپریان، مسئول بسیج مداحان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراسم ها از جمله مجالس ختم و فاتحه خوانی تصمیم برآن شد تا پیج اینستاگرامی Tarhim_ir را ایجاد کنیم، گفت: با توجه به اینکه خانواده اموات بعد از فوت نزدیکان خود از نظر روحی آرامش ندارند ما در صدد ایجاد فضایی برای برگزاری مراسم قران خوانی .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map