تبلیغات در بوکه گینه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در بوکه گینه شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما یک آژانس بین المللی دیجیتال مارکتینگ هستیم که دفاتر ما در ایران ،انگلیس ، ترکیه فعال است کارشناسان ما مسلط به زبان فارسی/ انگلیسی / ترکی / عربی هستند و برای بسیاری از کسب و کارها در سراسر دنیا کمپین های تبلیغات پربازده به زبان های مختلف راه اندازی کرده ایم ، در طول سیزده سال تلاش و تجربه یاد گرفتیم که بازار هدف و مخاطبین هر کسب و کاری را بشناسیم و برای هر محصول یا خدمات پلن استراتژی بازاریابی نتیجه محور بچینیم ، تیم ما به کاملا خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین بین المللی تسلط دارند و برای هر کمپین متناسب با بازار هدف و زبان و فرهنگ مردم هر کشور برنامه ریزی خواهیم کرد ، ما با استفاده از ابزارهای آنالیز و تحلیل معتبر ، میزان بازدهی کمپین های شما را اندازه گیری میکنیم و تلاش میکنیم تا با حداقل بودجه بیشترین نرخ تبدیل و بازدهی را دریافت کنید.

اگر میخواهید مشتریان خود را افزایش دهید یا خدمات خود را به زبان انگلیسی /ترکی/عربی در کشورهای دیگر گسترش دهید ما در این مسیر همراه شما هستیم.

تبلیغاتCPO – (Cost Per Order) افزایش فروش آنلاین محصولات فروشگاه شما تبلیغات Call only ADS افزایش تماس تلفنی با کسب و کار شما تبلیغات CPI افزایش نصب اپلیکیشن تبلیغات CPL افزایش لید فروش تبلیغات Local Business , افزایش ویزیتور یا مراجعین مغازه و فروشگاه تبلیغات CPC یا پرداخت به ازای کلیک برای افزایش ترافیک وب سایت ، فروشگاه یا شبکه اجتماعی شما تبلیغات ریمارکتینگ و ریتارگتینگ و افزایش نرخ تبدیل تبلیغات نمایشی یا CPM (تبلیغات به ازای نمایش) برای افزایش آگاهی از برند و خدمات شما هر کجای دنیا که هستید ، اگر کسب و کار محلی خارج از ایران دارید و میخواهید خدمات و محصولات خود را به زبان دلخواهتان در محله خود معرفی کنید ،کارشناسان ما تبلیغات شما را به صورت 360 درجه در تمام پلتفرم های منطقه ای منتشر خواهند کرد.

در کمپین های تبلیغات ریتارکتینگ و ریمارکتینگ یک پیشنهاد ویژه برای برای بازدید کنندگان قبلی سایت یا اپلیکیشن شما طراحی میکنیم، یاکمپین حرفه ای برای لیست مخاطبان شما تشکیل میدهیم تبلیغات نتیجه محور CPA یعنی ما از ۰ تا ۱۰۰ تبلیغات را انجام می دهیم، شما بابت هر کسی که از طریق تبلیغات ما با شما تماس گرفت، اپلیکیشن شما را نصب کرد، از شما وقت رزرو کرد و یا به هر نوع دیگری به شما مراجعه کرد به ما هزینه پرداخت می نمایید.

ما یک مجموعه بین المللی هستیم ، برای سفارش خدمات هیچ محدودیت و تحریمی وجود ندارد ، ما تمامی ارز های دیجیتال معتبر در coinmarketcap.

com، تمامی فیات ها و رمز ارز ها را پذیرش میکنیم ،شما می توانید با خیال راحت و با استفاده از درگاه های امن به ما اعتماد کنید.

درصورت امکان میتوانید واریزی را به حساب های بیزینس ما در ایران،ترکیه یا انگلیس انجام دهید یا از طریق پرفکت مانی،پی پال یا وب مانی اقدام نمائید.

برای دریافت مشاوره رایگان و استراتژی  و نقشه راه دیجیتال مارکتینگ لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال نمائید،طی 24 ساعت آینده به درخواست شما پاسخ خواهیم داد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map