تبلیغات در تهران ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در تهران ایران حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک قدم جلوتر یک پله بالاتر One Step Forward.

One Step Higher یک قدم جلوتر یک پله بالاتر One Step Forward.

One Step Higher تبلیغات محیطی یعنی تبلیغاتی که هر روزه شما در گذرگاهها ،جاده ها،بیرون ساختمان ها،عرشه پل ها و.

.

میبینید.

تبلیغاتی که میتواند مانند یک فیلم سینمایی بر بیلبرد های شهر اکران شود .

تبلیغاتی که به تعداد انسان های رهگذر بیننده دارد دیجیتال مارکتینگ یعنی تبلیغاتی که در بستر فضای مجازی و اینترنت صورت میگیرد .

تبلیغاتی که مشتریان شما را از محدوده ای که در آن زندگی میکنید فراتر میبرد .

مشتریان شما میتواند به تعداد انسانهایی که به اینترنت دسترسی دارند،باشد طراحی خلاقانه یعنی ایجاد ارتباط بصری و چندین ارتباط پنهانی بین تصویر و کسب و کار شما .

قطعا در هر نوع رسانه ای که میخواهید تبلیغات کنید محتوای تبلیغات شما حرف اول را میزند .

طراحی میتواند بهترین دعوت کننده ی مشتریان شما باشد دشواری در یافتن ایده جدید نیست بلکه در فرار از ایده های قدیمی است آن چیزی که تصورش میکنی قطعا میتواند به واقعیت تبدیل شود برای سریعتر رسیدن به هدف وقت را نباید با نگاه به گذشته هدر داد مزیت های تبلیغات در کسب و کار شاید بر هیچ کس پوشیده نباشد، اما گاهی اوقات برخی صنایع بدون در نظر گرفتن اهداف تبلیغات ازآن رویگردان میشوند که شاید عمده ترین علت این مسئله کم کردن هزینه های مربوط به تبلیغات است.

مزایا واهداف تبلیغات شامل معرفی محصولات،گسترش بازار،افزایش فروش، مقابله با رقبا، افزایش حسن نیت، آموزش مصرف کنندگان جهت آشنایی با محصولات جدید و متنوع، از میان بردن واسطه ها که ارتباط مستقیم و بی واسطه بین تولید کننده و مشتریان ایجاد میکند ، تلاش تولیدکننده درتولید محصولات با کیفیت تر ، حمایت از بخش فروش، آگاهی از برند، ایجاد وفاداری مشتریان به یک برند، انتقال فرهنگ یک سازمان به مصرف کننده و ایجاد تمایز بین سایر برندها می باشد.

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات درباره ی بازار و مشتریان کنونی، قدیمی و یا بالقوه ی یک محصول یا خدمت است.

این تحقیق در مورد خصوصیات، عادت مصرف، محل زندگی ونیازهای بازارهدف شما و همچنین ویژگی های رقبا و صنعتی که در آن فعالیت می کنید، صورت میگیرد.

تحقیقات بازار به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا قبل از استفاده از منابع خود در یک کسب و کار، آن را امکان سنجی کنند استراتژی هایی همچون بخش بندی بازار ، تقسیم افراد حاضر در یک بازار در چندین گروه و برندینگ یک محصول و متمایز سازی محصول ، ایجاد هویت به یک محصول جهت خلق تمایز با محصولات رقبا بدون استفاده از تحقیقات بازار میسر نمی گردد.

ایده پردازی در کلیه امور بازاریابی و خصوصا در موثر بودن پیام تبلیغ و کمپین و نحوه ارسال پیام نقش به سزایی دارد ، به این منظور در تخصص های مرتبط ، تیمی تشکیل شده و با استفاده از تکنیک های روز ،اتاق فکری بوجودآمده و در مورد خدمات مورد نظر پیشنهادات حرفه ای ارائه میگردد .

شایان ذکر است قبل از تشکیل اتاق فکر، اطلاعات لازم از قبل جمع آوری می شوند و در خصوص موضوع مورد نظر،بهینه کاوی صورت  گرفته و عملکرد رقبا نیز مورد بررسی قرار میگیرد.

سرعت بالا در ارائه خدمات قطعا موجب صرفه جویی زمانی در راستای اهداف شما خواهد شد پشتیبانی همه روزه و با سرعت بالا بزرگترین تضمین بر روی تمامی خدمات ما میباشد قدرت بالا در کارباعث می شود که تبلیغاتی جلوتر از رقبا در کسب و کار خود داشته باشید کار تیمی موجب ایجاد تبلیغات همه جانبه و موثر در تمام زمینه ها می گردد امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد،عرشه پل، اسکرولینگ، استند و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق ،با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است .

تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است.

تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.

طراحی تبلیغاتی و به عبارتی دیگر ، ایجاد یک تبلیغ خلاقانه و تاثیر گذار از آن جمله تخصص هایی است که از همکاری یک تیم متخصص بر می آید و کمتر پیش می آید که یک طراح،هر چند هم مسلط از عهده آن برآید، اما اشتباه نکنید وقتی میگوییم تبلیغ موثر، منظورمان تبلیغات ریز و درشتی نیست که هر روزه در روزنامه ها و مجلات کشور می بینید و تنها حاصل چیدمان یک دنیا متن در کنار تعدادی تصویر است ، بلکه منظور آن دسته از تبلیغاتی هستند که بیننده را میخکوب کرده و هزاران فکر در پی آن است.

امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود که به راحتی به کسب و کاری اعتماد کند ، در واقع شیوه تصمیم گیری مخاطبان تغییر یافته است.

با وجود رسانه های اجتماعی محبوب، دیگر کسی به حرف شما اهمیت نمی دهد اکثرا به حرف این و آن در شبکه  های اجتماعی توجه  کرده و در واقع بیشتر کامنت ها  برایشان حائز اهمیت است و در تصمیم گیری خرید آنها نقش به سزایی دارد.

پس دقیقا به همین دلیل باید از رسانه های دیجیتال استفاده کنید.

در واقع هر کسب و کاری برای بقا، در بین رقبایش باید در رسانه های دیجیتال حضور داشته باشد.

نه اینکه از آن فقط برای کمک گرفتن استفاده کند.

یکی از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های دیجیتال مارکتینگ ، قیمت ارزان و در دسترس بودن آن 24 ساعته و همیشگی بودن آن است در واقع  در این روش ها هیچ اجباری برای خرید وجود ندارد و به دلیل ایجاد انگیزه ، مشتری خیلی راحت تر اقدام به خرید می کند و در آینده ای نه چندان دور به دلیل کارآمدتر بودن، بازاریابی های درون گرا که در دیجیتال مارکتیینگ(DIGITAL MARKETING)  استفاده می شود جایگزین روش های سنتی، تبلیغات تلفنی ، تلویزیونی و حتی بیلبوردهای شهری خواهد شد .

درصد رضایت مشتریان پروژه برای مشتریان انجام شده است ساعت در حال پاسخگویی به مشتریان کسب و کار نوپا با ایران زمین رشد کرده اند خیابان شریعتی نبش سیمرغ جنب بانک مسکن 021-09121442355 بلوار الغدیر کوچه 11 ساختمان ایران زمین 025-09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map