تبلیغات در جامائیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در جامائیکا در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ژوئن 25 یک روز خاص برای بازار جامائیکا بود.

ارتقاء SHACMAN در شهرستان پایتخت از کینگستون با دولت، بانک ها، نمایندگان مشتری محلی و پرسنل سفارت چین حضور در این رویداد برگزار شد.

این رویداد شاهد صفحه نمایش از سری F3000 کامیون کمپرسی، کامیون کامیون، کامیون تریلر و کامیون سیمان.

وسایل نقلیه با موتورهای کامینز و انتقال سریع مجهز شدند.

در طول این رویداد، بسیاری از بازیکنان بزرگ در صنعت محلی از جمله فروشندگان، رهبران بانک، نمایندگان تجارت و وزیر کارگر و تاجر شیلات ساخته شده برداشت عمیق با در میان همراه با سخنرانی خود.

ابزاری خودرو واردات و صادرات شرکت با م سئو لیت محدود مرکزی و جنوب امریکا از مدیران منطقه نیز یک سخنرانی تاثیرگذار که منجر به تغییر شرایط همکاری که ساخته شده ساخته شده است.

همچنین در این جلسه مدیر منطقه به مهمانان معرفی تیم SHACMAN جامائیکا.

پس از آن شرکت کنندگان، از جمله وزیر کارگر، دهقان و تاجر شیلات آدلی شاو، مدیر اجرایی بانک ملی جامائیکا کورتیس مارتین و دیگران وسایل نقلیه بازرسی.

شرکت کنندگان درجه بالایی از توجه و اعتماد کامل از محصولات چینی و SHACMAN داد.

90٪ از محصولات جامائیکا آمده از واردات با چین محصولات اشغال یک موقعیت محوری این معنی که SHACMAN آینده ای روشن در بازار جامائیکا است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map