تبلیغات در جزایر دریایی مرجانی سرزمینهای خارجی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در جزایر دریایی مرجانی سرزمینهای خارجی استرالیا حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استرالیا سرزمین رویاها است.

این کشور پهناورکوچکترین قاره و بزرگترین جزیره جهان است .

در واقع استرالیا تقریباً هم اندازه ایالات متحده است اما با جمعیتی به بزرگی ایالت نیویورک، به همراه عجیب ترین حیات وحش کره زمین.

استرالیا همچنین سرزمینی با تضادهای حیرت انگیز و زیبایی های دیدنی فراوان است.

در امتداد ساحل ، می توانید شهرهای پرجمعیت چند فرهنگی ، جزایر شن و ماسه وسیع ، جنگل های بارانی باستانی و یکی از هیبت انگیزترین شگفتی های طبیعی این سیاره – صخره بزرگ سنگی را پیدا کنید.

پارک های ملی ناهموار و بیابان های سرخ پوش لذت سفر و ماجراجویی بسیاری را به شما نشان می دهند.

همه اینها را با احساس آرامش  و مهمان نوازی مردم لمس خواهید کرد .

وقتی نام سیدنی استرالیا به میان می آید ، بیشتر مردم به خانه اپرا فکر می کنند.

این ساختمان معروف در بننونگ پوینت سیدنی ،  شکلی به مانند دیواره های عظیم یا بادبان های بلند دارد ، و در لیست مکان های میراث جهانی یونسکو جای دارد ، همچنین یکی از نمادهای بزرگ معماری در جهان است.

این بنای خیره کننده از سه طرف توسط آب احاطه شده است و باغ  گیاه شناسی سلطنتی از سمت جنوب با آن هم مرز است.

ساخت این بنا در سال 1973 با هزینه ای ده برابر بودجه اولیه به پایان رسید.

در زمان پایان پروژه ، طراح این طرح معروف (اوتزون) استرالیا را ترک کرده بود و دیگر هرگز به دیدن خلقت باشکوه خود بازنگشت.

شما می توانید از اجرای نمایش در این مکان لذت ببرید.

ناهار خوردن در یکی از رستوران ها ؛ یا گشتی در ساختمان هایی که تئاترها ، استودیوها ، سالن کنسرت ، اتاق های نمایش و سینما را دربرمی گیرد ، بسیار لذت بخش خواهد بود.

صخره های بزرگ سد مانند که در فهرست میراث جهانی ثبت شده اند و از فضا نیز  قابل مشاهده است ، یکی از بزرگترین سازه های زنده روی کره زمین است.

در سال 1975 ، پارک دریایی باریر ریف بخاطر محافظت از اکوسیستم های شکننده این مکان ، که شامل بیش از 3000 صخره مرجانی است ، تأسیس شد.

600 جزیره  ، از جمله ساحل های مرجانی ؛ و جزایر حرا دریایی را در بر می گیرد.

این پارک یکی از هفت عجایب طبیعی دنیا است که به طول 2300 کیلومتر در امتداد ایالت کوئینزلند ، در ساحل شرقی استرالیا امتداد یافته است (مانند فاصله بین مکزیک تا ونکوور).

مجموعه حیرت انگیز زندگی دریایی شامل مرجانهای نرم و سخت ، بیش از 1600 گونه ماهی گرمسیری ، کوسه ، دلفین ، لاک پشت و صدف های غول پیکر است.

در قلب کشور استرالیا مکانی وجود دارد که یکی جالب ترین عجایب طبیعی در این کشور است.

صخره های یکپارچه قرمز رنگ ، واقع شده در مرکز پارک ملی کاتا توتا که جزئی از میراث جهانی است و به طور مشترک توسط پارکبان های  استرالیایی و زمینداران سنتی ، اداره می شود.

نام این مکان شگفت انگیز اولورو ، به معنای "مکان سایه" در گویش بومی می باشد و تا ارتفاع 348 متر از دشت های اطراف گسترش می یابد ، در حالی که بیشتر قسمت عمده آن در زیر زمین پنهان شده است.

همچنین در این پارک صخره های قرمز گنبدی شکل به نام کاتا توتا (اولگاس) وجود دارد.

همزمان با طلوع خورشید در آسمان ، تماشاگران دور هم جمع می شوند تا تلفیق رنگهای دشت اولورو و صخره های کاتا توتا را مشاهده کنند.

پارک ملی زیبای کوه های آبی (Blue Mountains) که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد ، در 81 کیلومتری غرب سیدنی قرار دارد و به عنوان یک سفر یک روزه محبوب در نظر گرفته می شود .

این پارک زیبا که به دلیل رنگ های آبی ناشی از درختان اکالیپتوس به این نام معروف شده است ، بیش از 664000 هکتار از بیابان را در بر می گیرد و شامل دره های چشمگیر ، آبشارها ، نقاشی های بومی سنگ و 140 کیلومتر مسیر پیاده روی است.

معروف ترین جاذبه های این پارک ، سازه های سنگی ماسه سنگی برجسته ای هستند که سه خواهر نامیده می شوند .

از دیگر نکات جالب توجه می توان به راه آهن قدیمی کاتوما اشاره کرد، شیب دارترین راه آهن در جهان ، که مسافران دره جمیسون را از طریق یک تونل کنار صخره به یک جنگل بارانی باستانی منتقل می کند.

ملبورن ، دومین شهر بزرگ استرالیا ، مقصد محبوب  بسیاری از برنامه های سفر استرالیا - به ویژه برای علاقه مندان به فرهنگ استرالیا است.

گالری ها ، تئاترها ، رستوران ها ، مغازه ها و.

.

.

احساس یک شهر قدیمی و سنتی را به شما می دهد.

این شهر همچنین یک شهر سرسبز است ، پارک ها ، باغ ها و فضای باز تقریباً یک سوم از کل مساحت آن را اشغال کرده است.

از نکات برجسته این شهر می توان به باغ های گیاه شناسی سلطنتی اشاره کرد .

میدان فدراسیون ؛ گالری ملی ویکتوریا ؛ و زمین کریکت ملبورن، جایی که علاقه مندان به ورزش می توانند در تابستان کریکت و در زمستان فوتبال تماشا کنند.

خریداران به خیابان سلطنتی زیبا در خیابان بورک و همچنین خیابان چاپل رهسپار می شوند.

مرکز خرید بزرگ ملبورن ؛ و بازار کوئین ویکتوریا ، که بیش از یک قرن است که میوه ، سبزیجات ، لباس و صنایع دستی را به فروش می رساند ، در شرق ، ملبورن بزرگ به رشته کوههای زیبای داندنوگ و در جنوب به شبه جزیره مورنینگتون منتهی می شوند ، جایی که بسیاری از مردم محلی برای سفرهای روزانه و سفرهای دریایی به آنجا می روند.

جزیره فریزر در فهرست میراث جهانی ، بین باندابرگ و بریزبین در سواحل شرقی استرالیا ، بزرگترین جزیره شن و ماسه در جهان و یکی از برترین مکان های گردشگری استرالیا  به ویژه برای علاقه مندان به موتورهای چهار چرخ است.

در امتداد ساحل ، می توانید انبوهی از کشتی های زنگ زده ، صخره های ماسه ای رنگی کلیساهای جامع ، و استخرهای سنگی پر از ماهی را به نام استخرهای شامپاین را مشاهده نمایید .

این منطقه محل زندگی بسیاری از آبزیان شامل کوسه ها ، دلفین ها و نهنگ ها و همچنین جانورانی شامل اسب های وحشی ، دینگو ، خفاش  و بیش از 300 گونه پرنده است.

دسترسی به جزیره فریزر توسط کشتی  انجام می شود.

مطالب مشابه همین دسته سفیران گردشگری نور زیر مجموعه ای از برند نام آشنا و معتبر هلدینگ سفیران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه درخشان ، بالاترین سطح کیفیت خدمات سفر و گردشگری را در ایران ارائه داده است.

© 2020.

کپی رایت، کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سفیران تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است آژانس مسافرتی سفیران طراحی و توسعه | شرکت آویژه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map