تبلیغات در جزیره کریسمس سرزمینهای خارجی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در جزیره کریسمس سرزمینهای خارجی استرالیا شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بنا بر گزارش‌ها، پناهجویان مستقر در اردوگاه پناهندگی جزیره نایورو «که بخش اعظم آن‌ها ایرانی هستند» جمعه شب، بیست‌وهشتم سرطان، دست به شورش زده و ساختمان‌های اداری مرکز پناهندگی را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تعداد زیادی از مردم محلی برای خواباندن این شورش در حالی که «ساطور و لوله‌های فولادی» در دست داشتند به کمک نیروهای پولیس آمده‌اند.

این گزارش همچنین حاکی است که نیمی از ۵۴۵ پناهنده این اردوگاه در جریان شورش از اردوگاه گریخته‌اند.

در جریان این شورش ۶ پناهجو زخمی شده و ۱۲۷ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

پناهجویان مستقر در جزیره دورافتاده نایورو که توسط دولت استرالیا به آنجا فرستاده شده‌اند نسبت به کندی روند پناهندگی خود اعتراض دارند و شورش شام روز جمعه پس از آن اتفاق افتاد که کوین راد، نخست‌وزیر استرالیا، از وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تر تازه برای پناهجویان خبر داد.

دولت استرالیا برای جلوگیری از ورود پناهجو به خاک این کشور گروه‌هایی از پناهجویان را به جزایر دورافتاده اقیانوس آرام ازجمله نایورو می‌فرستد و در قبال آن پولی به حکومت‌های این جزایر پرداخت می‌کند.

در همین بی‌بی‌سی می‌گوید که بخش اعظم پناهجویانی که روز جمعه در نایورو شورش کردند ایرانی هستند.

به نوشته روزنامه استرالیایی «سیدنی مورنینگ هرالد»، این شورش به نابودی ساختمان‌های اداری اردوگاه انجامیده و در حدود ۶۰ میلیون دالر خسارت برجای گذاشته است.

دولت استرالیا اخیرا اعلام کرد که این کشور از این پس دیگر هیچ پناهجویی را نمی‌پذیرد و پناهجویانی که خود را به خاک استرالیا برسانند، به پاپوآ گینه نو و سایر جزایر اقیانوس آرام منتقل می‌شوند.

روزنامه بریتانیایی گاردین نیز روز ۲۷ سرطان خبر داد که دولت اندونزیا با درخواست کوین راد، نخست وزیر استرالیا، برای سخت‌تر کردن شرایط صدور ویزا برای ایرانیانی که وارد اندونزیا می‌شوند موافقت کرده است.

این تصمیم پس از آن گرفته شده‌ است که، به گزارش گاردین، «یک سوم» افرادی که از طریق قایق خود را به استرالیا می‌رسانند ایرانی هستند و از ابتدای سال ۲۰۱۳ تاکنون نیز «۱۵ هزار و ۶۱۰ پناهجو» وارد استرالیا شده‌اند که «۵ هزار و ۵۴۱ تن» آنان ایرانی بوده‌اند.

تاکنون صدها پناهجو، از جمله چندین ایرانی که قصد داشتند سوار بر قایق خود را به جزیره کریسمس استرالیا برسانند، غرق شده‌اند.

از جمله روز ۲۲ سرطان قایقی که در حال قاچاق ۹۷ مهاجر غیرقانونی از جمله از کشورهای ایران و افغانستان بود، در شمال این جزیره غرق شد و ۹ تن از مسافران آن کشته شدند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map