تبلیغات در خضرآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در خضرآباد شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انجام چاپ قطعات پلاستیکی و ای بی اس و.

.

.

انجام چاپ چند رنگ بر روی تمام قطعات انجام چاپ چند رنگ بر روی انجاس با استفاده از دستگاه تامپو برای انجام چاپ با کیف.

.

.

چاپ ، طراحی کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ فوری - بهترین قیمت چاپ کاتالوگ در چاپ هدیه برتر در سراسر ایران طراحی و چاپ بهترین و با کیفیت ترین کاتالوگ ها توسط چاپ هدی.

.

.

لوگوی تجاری لوگوی سه بعدی لوگوی حرفه ای لوگوی تصویر و متن لوگوتایپ و .

.

.

.

●نماد تجاری تایپوگرافی برند لوگو شخصی و .

.

.

.

●طراحی کاور پست ، استوری ، هایلایت و .

.

.

انواع خدمات عکاسی صنعتی ، طراحی گرافیک و طراحی لوگو توسط شرکت کوشان مبین ، آژانسی خلاق در زمینه ی تبلیغات و چاپ .

طراحی لوگو ، بروشور ، کاتالوگ ، برند بو.

.

.

طراحی انواع پوستر تجاری طراحی انواع پوستر مناسبتی طراحی انواع پوستر های مذهبی طراحی انواع پوسترگرافیکی طراحی انواع پوسترهای اینقورگرافی انجام می شود.

برای.

.

.

طراحی انواع لوگو 3بعدی 2بعدی لوگوی ساده لوگوی تجاری لوگوی سه بعدی لوگوی حرفه ای لوگوی تصویر و متن لوگوتایپ و .

.

.

.

مهر شخصی برای مشاهده ی نمونه ها.

.

.

خدمات طراحی و چاپ روی جلد کتاب، طراحی تبلیغاتی جهت تابلوها ، مجله، روزنامه ، صفحات مجازی، تلگرام ، اینستاگرام، و انواع پوسترهای تبلیغاتی و همایش و .

.

.

.

طراحی 2 بعدی 3 بعدی لوگو ، کاتالوگ ، بروشور ، هولوگرام ، جعبه مفتخریم با بکارگیری طراحانی خلاق در زمینه طراحی و اجرای گرافیک ، انیمیشن سازی , طراحی کارت ویز.

.

.

لوگوها چهرهی کسب و کار شما هستند و تقریبا اولین عاملِ شناسایی برند شما توسط مشتریان بالقوه به حساب میآیند.

لوگوها تنها یک تصویر ساده نیستند، بلکه یک عامل ش.

.

.

طراحی انواع سربرگ شیک وخاص ولاکچری طراحی انواع فاکتور طراحی انواع کارت ویزیت لاکچری طراحی تتخصصی لوگو وبرندجاری طراحی تخصصی ارم طراحی مهر شخص.

.

.

طراحی بروشور و کاتالوگ طراحی و چاپ کاتالوگ طراحی بروشور و کاتالوگ , .

.

.

به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی مناسب و حرفه ای نشانه برند و .

.

.

طراحی کارت ویزیت بارکد دار با طرح های جدید و زیبا .

طراحی بنر تبلیغاتی برای شما عزیزان همراه با ارائه ی بهترین قیمت طراحی بنر .

اگر به دنبال شرکتی با ساب.

.

.

نایلکس تبلیغاتی در کرج : چاپ نایلکس تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی موثر و به صرفه که به راحتی آرم یا لوگوی کسب و کار شما برروی نایلکس با کیفیت مناسب چاپ م.

.

.

چاپ و طراحی کارت ویزیت ( Name card ) با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط مجموعه " طراحی و چاپ قاصدک سفید " چاپ و طراحی حرفه ای کارت ویزیت معمو.

.

.

طراحی گرافیکی انواع ست اداری شامل سربرگ یک رو و دورو پاکت های ساده و عطف دار و انواع کارت ویزیت و طراحی و ساخت مهر انوع صورتحساب فروش کالا، فاکتور، فرم ها و.

.

.

لوگوه چهره کسب و کار شما هستند و اولین عاملِ شناسایی برند شما آنرا به اماتورها نسپارید.

مرکز تخصصی طراحی آنلاین لوگو ایمان بخش برای حرفه ای شدن و خاص بودن .

.

.

طراحی لوگو ، طراحی بنر ثابت و متحرک جهت سایت ، اینستاگرام و تلگرام ، تایپوگرافی ( طراحی اسم ) طراحی کارت ویزیت ، سربرگ، فاکتور، تراکت، استند اسم، بنر و فلک.

.

.

طراحی بسته بندی در قم و طراحی پکیج در قم؛ بسته بندی و طراحی بسته بندی یکی از عوامل دخیل در فروش می باشند که در استودیو اُ گرافیک قم با تجربه بالا براساس نیا.

.

.

طراحی انواع ست اداری طراحی انواع کارت ویزیت مدیریتی ولاکچری طراحی لوگو و ارم تجاری طراحی انواع بوایستاگرامی وتلکرامی طراحی انواع سربرگ طراحی انواع کاتلوگ برا.

.

.

طراحی و چاپ لیبل و برچسب - Labels - چاپ برچسب و لیبل مات و براق چاپ لیبل شیشه ای توسط مجموعه طراحی و چاپ قاصدک سفید همانطور که اطلاع دارید برچسب ها م.

.

.

طراحی و چاپ بسته بندی انواع محصولات غذایی و دارویی و جعبه و کارتن طراحی بسته بندی محصولات صنعتی، انواع هارد باکس طراحی و چاپ انواع جعبه ماسک سه لایه طراحی .

.

.

طراحی ست اداری ، چاپ ست اداری اختصاصی : یکی از رایج ترین محصولات چاپ افست طراحی ست اداری می باشد.

طراحی ست اداری به دو صورت چاپ عمومی ست اداری و چاپ اختصاص.

.

.

مرکز طراحی اُ گرافیک ، ارائه دهنده خدمات طراحی دو بعدی و سه بعدی ، پویا نمایی و تصویرسازی گرافیک در استان قم می باشد.

انجام دهنده مواردی همچون موشن گرافیک.

.

.

طراحی و چاپ انواع لیبل ترشیجات و رب گوجه لیبل ترشی مخلوط لیبل ترشی بندری لیبل سیر ترشی لیبل رب گوجه فرنگی لیبل نخود آبگوشتی لیبل خیار شور لیبل زیتون .

.

.

طراحی لوگو ، قیمت طراحی لوگو ، طراحی آرم بدون شک تولید کالای با کیفیت و بازاریابی مناسب ارکان مهم افزایش فروش هستند ، اما در سال های اخیر با توجه به صنعتی ش.

.

.

انجام خدمات چاپ رنگی پاکت های پارچه ای وساک های دستی جهت تبلیغات انجام تولید پاکت های پارچه ای و سوزنی در سایز و مدل های مختلف و امکان چاپ تمام رنگی بر روی آن چاپ بر روی متالایز با دستگاه چاپ سیلک اسکرین به صورت تک رنگ و چند رنگ و با استفاده از مرکب های مرغوب جهت ماندگاری بالا و مقوامت بر روی جنس قیمت کارت ویزیت ، طراحی کارت ویزیت چاپ انواع کارت ویزیت خاص و لاکچری با استفاده از جنس فلز ، چوب و پلاستیک (پی وی سی) چاپ کارت ویزیت فوری برای کسب اطلاعات .

.

.

طراحی و چاپ انواع بیلبورد تبلیغاتی طراحی و چاپ انواع بیلبورد گرافیکی طراحی وچاپ انواع بیلبورد شهری طراحی و چاپ انواع بیلبورد محصولات موادغذایی طراحی و چاپ ال.

.

.

آموزش گرافیک ، طراحی تا چاپ ، پوستر، کاتالوگ این دوره با این هدف برگزار می گردد : آموزش هنرجویان و دانشجویان گرافیک به صورت تخصصی ، ایجاد بستری مناسب برای.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map