تبلیغات در خوزستان ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در خوزستان ایران مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شادگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: شادگان از اهمیت به سزایی برخوردار است و برای ما مهم است؛ بنابراین از راه‌های مختلف پیگیر رفع محرومیت از این شهرستان هستیم.

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راه برون رفت از مشکلات جامعه و کشور، مقاومت است و ما با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا رودر رو گفت‌وگو کنیم.

اهواز- مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت امام جمعه شهر شوشتر را تسلیت گفت.

اندیمشک- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: انحرافات در جهان اسلام به دلیل دنیا طلبی و سکوت خواص است.

اهواز- مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: رسالت اصلی ما یک رسالت فرهنگی است و باید بتوانیم در جابه‌جا کردن مرزهای فرهنگی تأثیرگذار باشیم.

خرمشهر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مانعی ندارد.

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه مداحان جایگاه خود را جدای از جریانات و رویدادهای اجتماعی نمی‌دانند، گفت: مداحان از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند.

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سعی کرده‌ایم در تمامی عرصه‌های فرهنگی در استان خوزستان خود را قوی کنیم.

اهواز – استاندار خوزستان گفت: با انتصاب مدیران جوان و جهادی به مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، روح تازه‌ای به کالبد این سازمان دمیده شده است.

اهواز – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خوزستان از جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است.

اهواز- معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: باحضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از طریق ویدئوکنفرانس ،۱۲پروژه عمرانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی در محروم استان افتتاح شدند.

اهواز - معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و فرهنگی این اداره کل در مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از جریانی که به دنبال تحریف اسلام ناب محمدی در کشور است به عنوان خطری یاد کرد که انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

اندیمشک- رئیس اداره تبلیغات اندیمشک با اشاره به نقش مساجد شاخص، گفت: بیشترین تمرکز برنامه‌ای را باید به مساجد شاخص اختصاص داد.

اندیمشک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: تشکیل شورای راهبردی با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی برای حمایت از تشکل‌های دینی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مساجد ضروری است.

اهواز- کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای طرح مطالعاتی بینش مطهر در ۸۷ مسجد در این استان خبر داد.

ماهشهر- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر گفت: قرارگاه جهادی هیئت‌های مذهبی شهر بندر ماهشهر در محل اداره ویژه تبلیغات اسلامی این شهر راه‌اندازی شد.

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ظرفیت های حوزه هنری ایجاب می کند که آن را به پاتوق بچه های مذهبی و انقلابی تبدیل کرد.

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در استان با طراحی و اجرای ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

شوشتر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر از افتتاح دفتر نمایندگی اداره تبلیغات اسلامی در شهر شرافت شوشتر خبر داد.

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری فرایند جذب و گزینش قریب به ۱۰۰ روحانی مستقر با حضور استادان مطرح و صاحب نظر در این اداره خبر داد.

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به فضل الهی، این نهاد هم‌افزای دانشگاه قرآن و حدیث برای دست‌یابی به اهداف متعالی خود است.

اهواز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محکوم کردن فتنه توهین به پیامبر و تفرقه‌افکنی بین صفوف مسلمانان جهان است.

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با حکمی «معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی» این اداره کل را منصوب کرد.

اهواز- مشهدالشهدای ایران همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) سیاه‌پوش شد و مراسم‌های مختلفی را به همین مناسبت برگزار کردند.

مسجدسلیمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گفت: شهید دوران دفاع مقدس پس از ۳۸ سال، توسط گروه تفحص کمیته مفقودان در مناطق عملیاتی کشف و در این شهرستان به خاک سپرده شد.

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، برنامه‌های پیشنهادی این اداره کل برای مراسم اربعین حسینی را اعلام کرد.

شادگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شادگان در زمینه شیوع کرونا، هیچ برنامه‌ای برای روز اربعین در قدمگاه ابوالفضل العباس شادگان برگزار نخواهد شد.

شادگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: امسال مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار نمی‌شود.

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از افزایش چشمگیر فضاهای آموزشی مدارس معارف اسلامی صدرا در این استان به واسطه همکاری مطلوب آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map