تبلیغات در دامنه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در دامنه شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از مسائل و مشکلاتی که همیشه مشتریان تبلیغات در گوگل فرنیان با آن مواجه می‌شوند این است که دامنه وب‌سایتشان .

IR است و گوگل اجازه تبلیغات با این دامنه را نمی‌دهد.

به‌همین جهت می‌خواهم در این نوشته تمامی روش‌های موجود برای رفع این مشکل را بنویسم تا بتوانید به راحتی این مشکل را رفع کنید و تبلیغات خود در گوگل را همین امروز آغاز کنید.

  در حال حاضر با توجه به تحریم‌های آمریکا، امکان تبلیغ در گوگل با دامنه .

ir امکان پذیر نیست.

تمام اکانت‌هایی که با این نوع از  دامنه تبلیغ کنند ساسپند شده و یا تبلیغ آن‌ها نمایش داده نمی‌شود.

  یکی از راهکارهای موجود این است که صفحه فرودی (Landing Page) طراحی کنید و آن را روی یک دامنه با پسوند بین‌المللی آپلود کنید و تبلیغات خود در گوگل را با این دامنه انجام دهید.

نکاتی که باید در طراحی این صفحه فرود یا Landing Page رعایت کنید:   راهکار مرسوم موجود این است که دامنه بین‌المللی‌ای را روی سایت خود Park کنید.

یعنی اگر کاربر با دامنه farnian.

org وارد سایت شما شد، بدون تغییر آدرس (Redirect)، صفحات سایت شما را مشاهده کند.

در صورت استفاده از ریدایرکت ممکن است اکانت گوگل شما توسط گوگل بسته شود.

برای این کار می‌توانید از طریق پنل هاست خود، دامنه‌ای را در بخش Parked Domains یا Addon-Domains اضافه کنید و مطمئن شوید که سایتتان با آن دامنه به درستی بارگذاری می‌شود.

حال من مرحله به مرحله شیوه انجام این تنظیمات را می‌نویسم: ۱- تنظیم DNS دامنه بین‌المللی وارد داشبورد پشتیبانی شرکتی که از آن دامنه‌تان را خریداری کردید بشوید و DNS های آن را دقیقا همانند دامنه ملی خود تنظیم کنید.

به طور مثال اگر دامنه ملی شما، DNSهایی به شکل: ns1.

farnian.

com و ns2.

farnian.

com دارد، آنها را دقیقا در بخش تنظیمات DNS دامنه بین‌المللی‌تان بنویسید.

سپس برای حداقل ۱۲ ساعت الی ۲۴ ساعت صبر کنید تا DNSهای شما تنظیم شوند.

  ۲- پارک کردن دامنه در پنل هاست در صورتی که پنل مدیریت هاست شما DirectAdmin است، در پنل DirectAdmin گزینه Domain Pointers را انتخاب کنید: سپس اسم دامنه بین‌المللی خود را در بخش Source Domain بنویسید و Add کنید.

حالا باید پس از این که دامنه بین‌المللی خود را در مرورگر می‌زنید سایت شما بارگذاری شود.

در صورتی که سایت به دامنه ملی شما منتقل(Redirect) می‌شد و سایت‌تان وردپرسی است مراحل زیر را طی کنید: اگر هم می‌خواهید آن دامنه صفحه خاصی از سایت شما را نمایش دهد، آدرس آن را بدون HTTP://domain در بخش Original URI وارد کنید.

  پس از این که وارد پنل شدید، به بخش Add-on Domain بروید: حالا دامنه بین‌المللی خود را در بخش new domain name وارد کنید، سپس نامی به عنوان ساب‌دامنه انتخاب کنید (مهم نیست!)، سپس در بخش Document Root حتما نام دامنه بین‌المللی خود را حذف کنید.

یعنی فیلد Document Root باید فقط حاوی public_html/ باشد.

حالا در صورتی که سایت شما با دامنه بین‌المللی redirect می‌شود به تنظیمات پلاگینی که چند پاراگراف بالاتر توضیح دادم مراجعه کنید.

  در صورتی که از سیستمی به جز وردپرس استفاده می‌کنید با توسعه‌دهنده (برنامه‌نویس) خود صحبت کنید تا راهکاری برای جلوگیری از ریدایرکت شدن دامنه بین‌المللی روی دامنه ملی برایتان پیدا کند.

امیدوارم با استفاده از این راهنما بتوانید مشکل دامنه .

ir در گوگل ادوردز را رفع کنید.

مدیرعامل آژانس فرنیان گوگل آنالیتیکس چیست؟ چطور مخاطبین هدف در تبلیغات اینترنتی را شناسایی کنیم؟ راهنمای انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای ادز با Keyword Planner تهران، جردن، عاطفی شرقی، نبش ساسان، پلاک ۱، طبقه ۴ ساعت کاری: همه روزه ۹ صبح الی ۹ شب موقتا تلفن‌های آژانس دچار اختلال هستند؛ از طریق چت آنلاین در خدمت شما هستیم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map