تبلیغات در دامپزشکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در دامپزشکی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سامانه مدیر پیامک ، بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک با رابط کاربری ساده پاسخگوی تمامی نیازهای شماست.

پنل اس ام اس دامپزشکی نیز یکی دیگر از این امکانات است .

استفاده از پنل اس ام اس در حوزه بهداشت و درمان مزایا و فواید بسیار زیادی را به همراه دارد و می تواند کسب و کار شما را در این حوزه رونق دهد و رضایت هرچه بیشتر مشتریان را در پی داشته باشد.

استفاده از پنل اس ام اس در کلینیک دامپزشکی می تواند موجب ارتباط بهتر پزشک و مشتریان ، اطلاع رسانی پیامکی به مشتریان ، تبلیغات پیامکی برای پزشکان و رونق کسب کار در حوزه بهداشت ، درمان و سلامت حیوانات شود.

با امکانات فوق العاده سامانه پیامکی مدیر پیامک و پنل اس ام اس دامپزشکی ، مطب یا کلینیک دامپزشکی خود را از حالت سنتی در آورید و و زیرساخت های بهداشت و درمان را ارتقاء دهید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Veterinary استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم ؟ ۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات ۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت ۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت ۴- لیست شماره های هر شهر به تفکیک سن و جنسیت ۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل هدف از روی نقشه ۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه برای کلینیک دامپزشکی ارتباط پیامکی آسان میان دامپزشک و مشتریان باعث افزایش اعتماد و ایجاد صمیمیت بین مشتری و پزشک شده و در نتیجه باعث همکاری بسیار بهتر مالکان حیوانات و پزشکان می شود و با مدیریت زمان طول درمان را کاهش می دهد.

با استفاده از راه کار ارتباط پیامکی ، رنج حیوانات به دلیل مراجعات بهتر و کارآمد تر کمتر می شود و همچنین موجب عدم هدر رفتن وقت گرانبهای دامپزشکان محترم می شود.

شما می توانید به صاحبان حیوانات خانگی ، در روزی که آنها نوبت دارند و در روز قبل یک پیامک یادآوری ارسال نمایید، در حال حاضر بسیاری از پزشکان ، مخصوصا دامپزشکان به این نحو عمل می کنند که منشی های آنها با صاحبان حیوانات خانگی و دام های صنعتی تماس می گیرند ، به جای اینکار می توانید دوبار در روز به کلیه کسانی که آن روز نوبت دارند با ذکر ساعت نوبت پیامک ارسال نمایید.

و حتی از ابزار منشی خودکار جهت ارسال پیامک خودکار استفاده نمایید.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

صاحبان حیوانات خانگی و دام های صنعتی، از اینکه شما پیامک های دامپزشکی مرتبط برای آنها ارسال نمایید بسیار استقبال می نمایند و این باعث می شود که از خدمات بیشتری بهره مند شوند و همیشه شما را در خاطر داشته باشند.

دامپزشکان محترم می توانند با استفاده از سیستم ارسال پیامک انبوه به محدوده کلینیک خود پیامک ارسال نمایند و به همه اشخاصی که در آن محدوده قرار دارند مطب خود را یادآوری نمایند.

میتوانید از ارسال پیامک صوتی برای این کار استفاده کنید .

  دامپزشکی دانشی تجربی است که در خصوص شناخت، پیشگیری، ریشه کنی و درمان بیماری‌ های حیوانی اعم از بیماری‌ های خاص حیوانی و یا بیماری‌ های قابل انتقال بین انسان و حیوان ، شیوه‌ های کنترل و بازرسی بهداشتی مواد غذایی و فراورده‌ هایی با منشأ حیوانی، بهداشت خوراک و پرورش بهداشتی حیوانات به مطالعه می‌پردازد.

دامپزشکان در همهٔ کشورها م سئو ل بهداشت دام می‌باشند تا بدین وسیله بهداشت و رفاه دام اعم از جانوران خشکی زی، آبزی ، انسان و اکوسیستم فراهم شود.

اگر شما نیز خواهان افزایش کارایی خدمات کلینیک دامپزشکی ، بهداشت و سلامت حیوانات خانگی و صنعتی هستید پنل پیامک دامپزشکی یکی از بهترین ، آسان ترین و ارزانترین راه کاری است که به شما معرفی می کنیم.

لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک و دریافت راهنمایی های بیشتر به صفحه خرید پنل اس ام اس مراجعه نمایید و یا با شماره 09121442355 تماس بگیرید .

بنابراین شما دامپزشکان گرامی می توانید با ثبت نام در پنل انبوه ما تمامی پیامک های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی خود را داشته باشید.

در بخش ارسال های اطلاع رسانی به مشتریان نیز اطمینان داشته باشید که با استفاده از ماژول باشگاه مشتریان در پنل انبوه، پیامک شما به دست مخاطبینتان خواهد رسید.

  نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Veterinary استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه برای کلینیک دامپزشکی با کد تخفیف Veterinary از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل پیامک دامپزشکی تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد.

همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Time limit is exhausted.

Please reload the CAPTCHA.

یک  +  1  =  فرستادن دیدگاه دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیوهای آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیو های آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map