تبلیغات در دستجرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در دستجرد شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قم - خبرگزاری مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي دستجرد در مراسمي با حضور امام جمعه اين شهر، بخشدار خلجستان و اعضاي شوراي اداري اين بخش معرفي شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين مراسم حجت‌الاسلام سيد موسي حسيني المدني به عنوان رئيس جديد اداره تبليغات اسلامي دستجرد معرفي شد.

رئيس قبلي اين اداره حجت‌الاسلام سید عباس رفیعی‌پور علویجه بود كه به مدت 6 سال اين م سئو ليت را برعهده داشت و اوايل ارديبهشت‌ماه امسال بر اثر نارسايي مغزي و قلبي دار فاني را وداع گفت.

حجت‌الاسلام محمود نجاريان‌زاده معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان قم در مراسم معارفه حجت‌الاسلام حسيني المدني، توسعه امور معنوي و نشر فرهنگ و آموزه‌هاي اهل بيت(ع) را يكي از ماموريت‌هاي مهم سازمان تبليغات اسلامي برشمرد و از همه نهادهاي مستقر در بخش خلجستان خواست كه در اين زمينه با اداره تبليغات اسلامي دستجرد همكاري تنگاتنگي داشته باشند.

وي با ذكر يادي از مرحوم حجت‌الاسلام رفيعي‌پور كه در توسعه فرهنگ دين اهتمام زيادي داشت، ابراز اميدواري كرد كه حجت‌الاسلام حسيني المدني با همكاري ساير نهادها در مسير تحقق ماموريت‌هاي سازمان تبليغات اسلامي تلاش خواهد كرد.

در اين جلسه برنامه‌ها و اقدامات سازمان تبليغات اسلامي استان در زمينه طرح اوقات فراغت در روستاهايي كه روحاني در آنها استقرار دارد و طرح اعزام مبلغ در روستاهاي فاقد روحاني مستقر در ماه مبارك رمضان تشريح شد.

حجت‌الاسلام حسيني المدني پيش از اين رياست اداره تبليغات اسلامي جعفريه را بر عهده داشت و طبق هماهنگي‌هاي انجام شده، حجت‌الاسلام عباس ابراهيمي كه پس از رحلت حجت‌الاسلام رفيعي‌پور سرپرستي اداره تبليغات اسلامي دستجرد را عهده‌دار بود در حال حاضر به عنوان سرپرست اداره تبليغات اسلامي جعفريه انتخاب شد.

  کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map