تبلیغات در سانگوئی بورکینافاسو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سانگوئی بورکینافاسو شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-سیماگر-سازمان دیده‌بان حقوق بشر روز دوشنبه نیروهای امنیتی بورکینافاسو را متهم کرد که ۹ماه آوریل (۲۱ فروردین ماه) گذشته، ۳۱ زندانی غیر مسلح را در جریان آنچه عملیات علیه گروه‌های تندرو اعلام شد، اعدام کرده‌اند.

به گزارش رویترز، ۱۷ شاهد که در جریان این حادثه قرار داشته‌اند به این سازمان حقوق بشری اعلام کردند که جسد مردهای قبایل فولانی ۹ آوریل (۲۱ فروردین ماه) در دهستان "جیبو شمالی" بدست آمده است.

براساس این گزارش جسد این افراد تنها چند روز پس از بازداشت این افراد توسط پلیس و انتقال آنان به یک نقطه دور دست پیدا شده است.

سخنگوی دولت بورکینافاسو به پرسش رویترز در خصوص این حادثه و نیز سؤلات مطرح شده در گزارش دیده‌بان حقوق بشر تاکنون هیچ پاسخی نداده است.

یک روز پس از این حادثه، یک پژوهشگر سازمان عفو ​​بین الملل نوشت که براساس گزارش شاهدان، نیروهای امنیتی بورکینافاسو ۲۹ مرد را در دهستان جیبو اعدام کردند.

برپایه گزارش دیده‌بان حقوق بشر، گروه‌های مسلح تروریستی که برخی با گروهک تروریستی داعش و دیگری با گروه القاعده در ارتباط هستند، بیش از ۳۰۰  غیرنظامی را از سال ۲۰۱۷ تاکنون کشته‌اند، همچنان که دولت این کشور نیز به خاطر عضویت این افراد در این دو گروهک تروریستی، شماری از آنان را کشته است.

شمال بورکینافاسو پنجم و سیزدهم بهمن ماه  نیز شاهد ۲ حمله تروریستی جداگانه بود که در جریان آن به ترتیب ۲۰ و ۳۹ نفر کشته شدند.

بورکینافاسو از جمله مستعمرات فرانسه بود و یکی از فقیرترین کشورهای جهان به شمار می‌رود که در غرب قاره سیاه قرار دارد و پایتخت آن شهر "اوآگادوگو" است.

مقامات بورکینا فاسو در گذشته قول داده‌اند که درباره چنین ادعاهایی در موارد مشابه تحقیق کنند ، اما دیده‌بان حقوق بشر بر این باور است که دولت کاری برای مجازات عاملان این حملات انجام نداده است.

بغداد – سیماگر – حملات راکتی یکشنبه شب گذشته (سی ام آذرماه ۹۹) به سفارتخانه… مسکو- سیماگر - ۲۰ دقیقه ملاقات «یوگنی گونچاروف» از افسران ارشد روس… سیماگر، آنکارا- عبدالقادر سلوی روزنامه نگار سرشناس ترکیه و مقاله نویس… پکن- سیماگر- با شیوع یک مورد جهش یافته کرونا در انگلستان که سرعت سرایت… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map