تبلیغات در سنت پل دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سنت پل دومینیکا شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

La همدردی دومینیکا 26 میلیون دلار برای حمایت از جوانان خود در خارج از كشور هزینه كرده است.

169 آموزگار فوق برنامه برای دانش آموزانی كه به آنها نیاز دارند قرار داد.

و بازسازی 15 مدرسه آسیب دیده از طوفان ماریا در سال 2017.

این در طی چند سال گذشته اتفاق افتاده است ، برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری (CBI).

طبق گفته نخست وزیر روزولت اسکریت ، استراتژی دومنیکا در مورد هزینه های بودجه CBI تمرکز بر سرمایه گذاری در بخش دولتی ، از جمله آموزش ، چشم انداز جوانان و مهارت ها است.

La جزایر کارائیب جزیره برنامه راهنمایی آموزش و پرورش را تحت برنامه ملی اشتغال طولانی مدت ، با حمایت مالی CBI آغاز کرد.

این امر باعث شده است تا 169 جوان در مدارس سراسر کشور جهت حمایت از دانش آموزانی که به تدریس خصوصی بیشتری نیاز دارند ، مستقر شوند.

با حمایت از برنامه CBI ، جوانان دومنیکن از فرصت تحصیلات عالیه در خارج از کشور ، مانند کشورهایی بهره مند می شوند کانادا, ایالات متحده آمریکا، و انگلستان.

یک سال پیش ، نخست وزیر اسکریت کل هزینه های وجوه CBI را برای آموزش خارج از کشور در برآورد کرد 26 میلیون دلار.

نخست وزیر اسکریت در وبینار خلیج تایمز به "خلیج تایمز" گفت: "ما تصمیم گرفته ایم از منابع CBI به صورت پایدار استفاده کنیم.

" ممکن است 27th.

نخست وزیر توضیح داد: "ما از آن به طور عمده برای برنامه های سرمایه گذاری بخش دولتی ، ساخت مدارس ، [.

.

.

] بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، جاده ها ، پل ها ، آموزش منابع انسانی ، فرزندان ، جوانان خود استفاده می کنیم.

" هر چند کوچک و به سختی جمعیت ، دومینیکا 72,000 کشور از آموزش با کیفیت بالا ، مراقبت های بهداشتی مدرن ، و دسترسی بدون ویزا و ویزا هنگام ورود به 140 کشور و سرزمین بهره مند می شوند.

ماه گذشته ، دولت اعلام کرد که ساخت 14 مرکز پلی کلینیک جدید و یک بیمارستان پیشرفته طبق برنامه پیش بینی شده در حال انجام است.

این بخشی از یک برنامه گسترده تر انقلاب مسکن است که کاملاً توسط کمک سرمایه گذاران خارجی تأمین می شود و در دریافت تابعیت دوم از دومینیکا.

این کشور بخاطر سرمایه گذاری های سنگین و مشهود با استفاده از بودجه برنامه CBI شهرت زیادی دارد.

این یکی از دلایلی است که باعث می شود شاخص CBI توسط کلاس های مجله PWM FT ارائه شود دومینیکا به عنوان بهترین کشور برای شهروندی از طریق سرمایه گذاری.

متقاضیان می توانند یک بار در صندوق تنوع اقتصادی مشارکت داشته باشند و یا در هتل ها و استراحتگاه های لوکس و پایدار از قبل تأیید شده سرمایه گذاری کنند.

ابتدا باید همه عبور کنند دومینیکا بررسی های دقیق دقیق.

سپس می توان تابعیت را برای زندگی حفظ کرد و به نسل های بعدی واگذار کرد.

# سفرسازی مجدد Air Greenland ، حامل پرچم گرینلند ، آخرین خط هوایی است که هواپیمای پهن پیکر A330neo نسل بعدی ایرباس را سفارش می دهد.

A330-800 جدید جایگزین پیری خطوط هوایی خواهد شد .

.

.

ادامه مطلب طبق گفته کره شمالی ، حتی یک مورد ویروس کرونا در این کشور منزوی وجود نداشته است.

این ادعا توسط بسیاری از کارشناسان خارجی مورد اختلاف قرار گرفت.

عمده .

.

.

ادامه مطلب با پایان یافتن سال 2020 ، وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما بار دیگر در مورد یک سال چشمگیر تاریخی و پر چالش تأمل می کند.

بعد از .

.

.

ادامه مطلب سازمان هواپیمایی کشوری اوگاندا (UCAA) به دنبال افزایش ترافیک مسافر دسترسی به فرودگاه بین المللی انتب از زمان ورود به آن ، روش های استاندارد عملیاتی COVID-19 (SOP) را بررسی کرده است.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map