تبلیغات در سود بانداما ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سود بانداما ساحل عاج کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پرچم ساحل عاج جمهوری ساحل عاج کشوری می باشد که در سمت غرب آفریقا قرار دارد نام این کشور به معنی محل صادرات عاج فیل است پایتخت ان یاموسوکورو و واحد پول ان فرانک آفریقای غربی می باشد زبان رسمی مردم این کشور فرانسوی است , همسایگان ساحل عاج , کشور غنا در شرق این کشور , گینه و لیبریا در سمت غرب ع مالی و بورکینیافاسو در سمت شمال و از سمت جنوب نیز به اقیانوس اطلس متصل می باشد , پرچم ساحلی عاج به ترتیب از سمت چپ به رنگ های عمودی نارنجی , سفید و سبز می باشد تناسب ان نیز 2 به 3 است این پرچم به عنوان پرچم ملی و نشان ملی در سال 1959 میلادی به عنوان پرچم ملی و نشان ملی به رسمیت شناخته شد پرچم ساحل عاج به عنوان پرچم زمینی و دریای ملی این کشور کاربرد دارد .

کشور ساحل عاج در گذشته از جمله کشور های آفریقایی بود که تحت مستعمره فرانسه قرار داشت این کشور پس از به دست اوردن آزادی و استقلال خود پرچم کشور خود را از روی پ رچم کشور فرانسه طراحی کرد , پرچم کشور ساحلی عاج از رنگ های عمودی نارنجی , سفید و سبز تشکیل شده است , مفهوم رنگ نارنجی در آن , نشانه ساوان های شمال ساحل عاج می باشد , رنگ سفید در آن به  صداقت و وحدت این مردم را می رساند , رنگ سبز نیز به جنگل های جنوبی این کشور اشاره دارد .

یاموسوکرو پایتخت ساحل عاج و پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد قبل از یاموسوکرو شهر آبیجان پایتخت این کشور بود .

از جاذبه های گردشگری این کشور می توان به سواحل اقیانوس اطلس که توانسته است بستری برای ورزش های ساحلی و آبی فراهم کند اشاره کرد , صحرا های شمال این کشور و جنگل های استوایی در جنوب , مراسمات سنتی , تنوع در غذاهای دریایی , رستوران ها , آسمان خراش ها و باغات سرسبز این کشور توانسته اند باعث جذب توریست به این سرزمین شوند .

کشور ساحل عاج به دلیل طبیعت سرسبزش باعث شده است تا گردشگران زیادی از اقسا نقاط جهان جذب این سرزمین زیبا کند گردشگران می توانند علاوه از چشم انداز زیبای این کشور و تماشای زیبای غروب آفتاب در ساحل اقیانوس اطلس از جاذبه های شهر آبیجان مانند , کلیسای سنت پل , زیگورات و سازه هرمی دیدن کنند و لذت ببرند , برای اخذ ویزا مدارکی چون , پاسپورت , گواهی اشتغال , فرم سفارت و کپی شناسنامه لازم می باشد زمان لازم برای گرفتن ویزا ده روز و مدت اقامت 30 روزه می باشد .

شهر آبیجان در کرانه خلیج گینه قرار دارد و پایتخت قبلی کشور ساحل عاج و بزرگترین شهر در این کشور می باشد بعد از پاریس , کینشاسا , شهر آبیجان سومین شهر بزرگ فرانسوی زبان درجمهوری ساحل عاج می باشد .

پرچم ساحلی مقتدرترین پرچم های بکار رفته در تبلیغات میباشند .

فرق چندانی نمیکند شما تبلیغات خود را در کجای این پرچم درج نمایید .

این پرچم های ساحلی آنقدر زیبا هستند که  دیدگاه هر بیننده ای را با زاویه ای بهتر جذب میکند .

تولید کننده پرچم نما پرچم انواع و اقسام  پرچم ساحلی را برای شما عزیزان در نظر دارد .

تنها کافیست با ما تمسا بگیرید تا از مشاوره رایگان و کاربردی در تولید تعیین قیمت این هدایای تبلیغاتی کاربردی برخوردار شوید .

Modir 1399-06-11 مقالات مفید جاذبه های گردشگری ساحل عاجمفهوم رنگ های پرچم ساحل عاج همراه مکانیک سیار فروش لوله و ورق و میلگرد استیل فروش نمک حمام اسپیر تولید گلنرده چدنی و فرفورژه تولید کننده کابینت روشویی مشاور و مجری امور چاپ و تبلیغات و پرچم.

ارائه انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال، سازه نمایشگاهی، تولید انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، پرچم دستی و پایه پرچم و روبان.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map