تبلیغات در سی‌سخت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سی‌سخت کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور که مطلع هستید از بج سینه جهت معرفی کارکنان و اعضای هر مجموعه استفاده میشود.

که بج سینه پلکسی یکی از انواع بج سینه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

.

.

.

تبلیغات صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و پر بازده برای سایر صنایع و باقیتی مناسب و 100 درصد تضمینی به صورتی که ما اول تبلیغات خودمان را در زمینه ی کسب و کار شما.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

اخیراً وقتی به اماکنی نظیر بیمارستانها، هتل ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و .

.

.

سر می زنیم صفحه نمایش های دیجیتالی به چشم ما می خورند که در حال .

.

.

لایت باکس اسنپ فریم| با ضمانت|تابلوسازی برند تابلو ساخت و تولید انواع لایت باکس اسنپ فریم آسانترین روش تعویض تصویر در انواع لایت باکس نور یکدست و قوی چ.

.

.

ایمن ترافیک کالا اجرا کننده انواع المان نوروزی می باشد.

یکی از اهداف المانها میتواند اطلاع رسانی و معرفی منطقه ای خاص به لحاظ تاریخی – جغرافیایی – فرهنگی .

.

.

طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی چاپ و تولید سالنامه و سررسید چاپ انواع تقویم رومیزی انواع ارگانایزر های مدیریتی چاپ و تولید انواع سررسید های سلفونی چاپ.

.

.

لایت باکس پارچه ای| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو طراحی و تولید لایت باکس فریم لس (پارچه ای) ویژگی­های تابلو لایت باکس پارچه­ ای تولی تابلوساز.

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

استند از جمله ابزار های تبلیغاتی محسوب می شود که از انواع مختلفی برخوردار است مانند : - استند ثابت - استند متغییر - استند رول آپ - استند لایت باس - است.

.

.

تابلو پلاستیک | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف - نئون پلاستیک با کیفیت و ارزان قیمت و انواع تابل.

.

.

فروشگاه تخصصی و آنلاین رول آپ استند | فروش انواع رول آپ نمایشگاهی در سایزهای مختلف.

*ایده آل برای کنفرانس ها، جلسات، نمایش ها یا تبلیغات فروش.

* سبک و قاب.

.

.

ساخت المان دهه فجر یکی از دغدغه مشتریان تجهیزات و المان های شهری خرید بدون واسطه می باشد، در همین راستا ایمن ترافیک کالا انواع المان های شهری از جمله الما.

.

.

استند | استند تبلیغاتی | استند بنر | استند آلمینیومی : استند تبلیغاتی سازه ای عموما از جنس استند آلمینیومی که به کمک آن تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد.

قی.

.

.

افزایش مراجعه کننده و زنگ خور یا ارباب رجوع به طور مستقیم برای شما بدون هیچ واسطه ی تبلیغاتی در اصل ما مشتریان شما را به شما می فروشیم ! و به طور تضمینی ت.

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

فروش یک عدد تلویزیون شهری ابعاد 21 متر مربع با مشخصات فنی : دات 16 2rgb هر کابین یک رسیور کارت جداگانه دارد به علت مهاجرت از ایران با قیمت استثنایی.

.

.

مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو کلیه لوح تقدیر های تولید شده را می تواند همراه با جعبه های خاص ارائه دهد و یا به صورت پایه دار تولید نماید.

جعبه های لوح.

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

اجرای تبلیغات محیطی به صورت کاملا حرفه ای و بازده بالا به صورتی که ما کسب و کار شما را مانیتور میکنیم و محل های مناسب و اشخاص مناسب برای کسب و کار شما را پید.

.

.

فروش رول آپ 160*60 | استند رول آپ 160 در 60 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 160در 60 با بهترین کیفیت استند رول آپ سایز 160*60 مناسب برای فضاهای کم مورد اس.

.

.

مجموعه طراحی،چاپ و تبلیغات دنیای نو تولید کننده عروسک های تبلیغاتی هوا رقصان با پارچه های جدید و مقاوم در طرح و سایز های مختلف می باشد.

عروسک های هوا رقصان مع.

.

.

تابلو فلکسی ، ساخت تابلو فلکسی ، نصب تابلو فلکس ، فلکسی تابلو فلکسی در بین تابلوهای تبلیغاتی جزء محبوب ترین ها قرار دارد ، ساخت تابلو فلکسی با استفاده از ر.

.

.

یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که بسیار محبوبیت دارد تابلو فلکسی است ، تابلو فلکسی انواع مختلفی دارند که هم می توان با نور از آن استفاده کرد که از نور پروژک.

.

.

ایمن ترافیک کالا به مناسبت ایام دهه فجر انواع المان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی را طراح های مختلف عرضه می نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول م.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو وکیوم »»» وکیوم تخت ، وکیوم سه بعدی ، وکیوم با رینگی استیل و آهن تابلو لاسوگاسی »»» با لامپ ادیسون.

.

.

فروش تجهیزات و المان های شهری توسط ایمن ترافیک کالا صورت می پذیرد و این محصولات از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد.

مشتریان ایمن ترافیک کالا می توانند در .

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

چاپ روی کاشی سرامیک با دستگاه های جدید و پیشرفته عکس چاپ شده برابر مانیتور کیفیت عالی ماندگاری مادام العمر تا ابعاد یک متر در یک متر یک تیکه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map