تبلیغات در شرقی جزایر فیجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در شرقی جزایر فیجی شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فیجی (Fiji) نام کشوری جزیره‌‌ای است که در اقیانوس آرام و در قاره اقیانوسیه قرار دارد و با مساحتی معادل ۱۸ هزار و ۲۷۴ کیلومتر مربع، صد و پنجاه و یکمین کشور بزرگ جهان و با جمعیتی حدود ۹۱۲ هزار و ۲۴۰ نفر، صد و شصت و یکمین کشور پر جمعیت شمرده می‌شود.

نزدیک‌ترین همسایگان فیجی از غرب وانوآتو، از جنوب غربی کالدونیای جدید، از جنوب غربی با جزایر کرمادک در نیوزلند، از شرق با تونگا، از شمال شرقی با جزایر ساموآ و والیس و فوتونا و از شمال با تووالو هستند.

 پایتخت کشور، سووا نام دارد.

با ۳۳۰ جزیره، مهم‌ترین جزایر فیجی بعد از سووا شامل نادی و لائوتوکا می‌شود.

  زبان‌های رسمی کشور، انگلیسی، فیجیایی و هندی فیجی است.

دین اکثر ساکنان کشور را با ۶۴.

۳٪ مسیحیت تشکیل می‌دهد و بعد از آن هندویسم با ۲۷.

۹٪  دارد.

۵۶.

۸٪ جمعیت را فیجیایی‌ها، ۳۷.

۵٪ را هندی‌ها و ۱.

۲٪ را روتومایی‌ها شامل می‌شوند.

نوع حکومت فیجی، جمهوری پارلمانی است.

واحد رسمی پول کشور نیز دلار فیجی ( FJ$) نام دارد.

  با سواحل بی‌نظیر، کرانه‌های مرجانی شگفت‌انگیز، مکان‌های غواصی مهیج، غذاهای خوش‌طعم دریایی و صنایع دستی بومی منحصر‌به‌فرد، فیجی یکی از مقاصد ارزشمند گردشگری به شمار می‌رود.

پارک میراث ملی بوما شامل ۱۵۰ کیلومتر مربع جنگل بارانی می‌شود که گیاهان کمیاب استوایی و تنوع بی‌نظیر پرندگان، از آن جاذبه‌ای مهم برای دوست‌داران طبیعت ساخته است.

مجموعه تفریحی تالاب بکا نیز بهشت علاقمندان به غواصی محسوب می‌شود.

در این منطقه، مربیان مجرب غواصی با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی و امنیتی، غواصان را در تجربه‌ بی‌نظیر دنیای زیر آب همراهی می‌کنند و غواصان می‌توانند موجودات مختلف دریایی را در زیستگاه طبیعی‌شان از نزدیک تماشا کنند.

  در شمال جزیره‌ یاساوا، غارهای شگفت‌انگیز و مرموز ساوایی لائو پس از هزاران سال، بر اثر وزش باد، امواج دریا و فرسایش تشکیل شده‌اند.

گردشگران می‌توانند در آب‌های کریستالی و خنک استخر ایجاد شده در غار به شنا بپردازند و شگفتی این فرم‌های صخره‌ای را ستایش کنند.

پارک ملی تپه‌های شنی سیگاتوکا با تپه‌هایی که ارتفاع آنها به ۶۰ متر نیز می‌رسد، از دیگر جاذبه‌های فیجی محسوب می‌شود.

تماشای مناطق باستانی، آثار تاریخی و صنایع دستی اقوام باستانی از جذاب‌ترین بخش‌های پارک ملی تپه‌های شنی سیگاتوکا به شمار می‌رود.

اگر به تاریخ و فرهنگ شگفت‌آور فیجی علاقه دارید، موزه فیجی بهترین گزینه است.

از بخش‌های جالب موزه می‌توان به تاریخچه‌ آیین‌های آدم‌خواری، آثار سفالی پیدا شده در منطقه‌ باستانی سیگاتوکا و آثار هنرمندان معاصر فیجی اشاره کرد.

برخی دیگر از مهم‌ترین دیدنی‌های فیجی شامل چشمه‌های آبگرم سابتو و استخر گل، معبد سری سیوا سوبرامانیا، باغ اسلیپینگ جاینت، آبشارهای تاورو و ساحل ناتادولا می‌شود.

ساعت محلی فیجی به طور تقریبی در نیمه اول سال ۷.

۵ ساعت و در نیمه دوم ۹.

۵ ساعت از ساعت ایران جلوتر است و هموطنان عزیز برای سفر به این کشور توریستی، به ویزا نیاز دارند.

  دیدنی‌ها (11) keyboard_arrow_left هتل‌ها (1) keyboard_arrow_left رستوران‌ها و کافه‌ها (0) keyboard_arrow_left تور ها (0) keyboard_arrow_left سوالی دارید؟ بپرسید keyboard_arrow_left فیجی کجاست؟ واقع در قلب اقیانوس آرام و دارای ۳۳۳ جزیره گرمسیری و محل زندگی شادترین مردمان جهان است.

چرا باید به فیجی سفر کنید؟ با کجارو همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسید.

فیجی یک کشور جزیره‌ای در منطقه‌ی ملانزی در اقیانوس آرام جنوبی است.

با راهنمای سفر به فیجی، همراه کجارو باشید.

مطمئنا تا به حال با جزیره‌های زیبای بسیاری آشنا شده‌اید، اما این مقاله ۸ نمونه از مهم‌ترین جزیره‌های بی‌نظیر دنیا در یک‌جا به شما معرفی می‌کند.

در ادامه با کجارو همراه باشید.

فیجی با نام رسمی جمهوری جزایر فیجی، کشوری جزیره‌ای در اقیانوس آرام جنوبی است که از نظر گردشگری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و هر ساله افراد مشتاق زیای جذب آن می‌شوند.

در ادامه با کجارو همراه باشید تا این جزیره را بیشتر بشناسیم.

۸ مورد از خطرناک‌ترین شهرهای قاره اقیانوسیه در استرالیا و نیوزلند قرار دارند و ۲ شهر دیگر، در «پاپوآ گینه نو» و «فیجی» واقع شده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با این شهرها، همراه کجارو همراه باشید.

وب‌سایت تریپ‌ادوایزر ۲۵ هتل برتر جهان در سال ۲۰۱۶ را معرفی کرده است که در بخش اول مقاله به معرفی ۸ مورد از آن‌ها پرداختیم.

در ادامه با کجارو همراه باشید تا با سایر هتل‌های بی‌نظیر این لیست آشنا شوید.

باور کنید یا نه، برای بازدید از یک سری از مقاصد گردشگری کافی است چمدانتان را ببندید، بلیط تهیه کنید و راهی سفر شوید.

خبری از مصاحبه‌های طولانی و صرف وقت و هزینه برای دریافت ویزا نیست.

اگر سفرهای ناگهانی را دوست دارید، ماجراجو هستید یا حس می‌کنید این روزها به سفر نیاز دارید با کجارو همراه باشید تا شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری جهان که احتیاجی به اخذ ویزا ندارند را به شما معرفی کنیم.

مسافران پرسش‌های خود را مطرح کرده‌اند و دیگر کاربران ما به آن‌ها پاسخ داده‌اند.

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map