تبلیغات در علیبوری بنین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در علیبوری بنین کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در راستای مشاوره و تامین اقلام تبلیغاتی شرکت های دانش بنیان و لزوم ورود شرکت های دانش بنیان به بازارهای صادراتی در قالب های مختلف حمایت های تجاری سازی، هزینه های تهیه بخشی از خدمات تبلیغاتی و بازار یابی بین المللی شامل کاتالوگ، بروشور، سی دی های تبلیغاتی و … به شرکت های دانش بنیان پرداخت می شود.

این حمایت های در جهت تقویت بازار یابی بین المللی صورت می گیرد.

مجموعه حمایت های تامین اقلام تبلیغاتی شرکت های دانش بنیان، در قالب ارایه خدمات زیر انجام می شود: بنا به اساس نامه حمایتی معاونت علمی، ارایه خدمات تبلیغاتی به شرکت های دانش بنیان به شرح زیر است: پرداخت 50 درصد از هزینه های مرتبط شامل مشاوره، عکاسی صنعتی محصولات، طراحی کاتالوگ و بروشور تا سقف 20 میلیون ریال پرداخت 70 درصد هزینه های چاپ و تولید نمونه های تبلیغاتی تا سقف 20 میلیون ریال پرداخت 70 درصد هزینه های ثبت و تبلیغات محصئل در وبسایت هایB2B تا سقف 30 میلیون ریال در هر پایگاه اینترنتی ( برای هر شرکت حداکثر 3 وبسایت (B2B در راستای دریافت حمایت های تبلیغاتی، ابتدا می بایست شرکت های دانش بنیان، نمونه های اولیه ای از طراحی های خود را برای کریدور ارسال کرده و پس از ارایه اطلاحات و دریافت مشاوره با توجه به مبانی شاخص های ذکر شده در آیین نامه، از حمایت ها بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که اگر شرکتی به طور مستقل و بدون بهره مندب و به کارگیری از کارگزاران مورد تایید کریدور، اقدام به تهیه بروشور و کاتالوگ نمایند، شرکت دانش بینان می تواند پس از بررسی و ارزیابی کاتالوگ ها و بروشورها، قسمتی از هزینه های خدمات به عنوان حمایت پرداخت می شود.

توجه حداکثری و به کارگیری این موارد به شرکت های دانش بنیان توصیه می شود:     شرکت متقاضی با ثبت درخواست مکتوب خود مبنی بر بهره مندی از خدمات، خود رذا به همراه ارسال مستندات به کارگزار معرفی می نماید و صلاحیت ئی در کریدور مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از یک هفته و اتمام روند بررسی و تکمیل مدارک، در وصرت تایید صلاحیت، پرداخت مبلغ حمایتی انجام می گیرد.

انعقاد پیش فاکتور یا قرار داد با کارگزار نمونه فایل های گرافیکی بروشور و کاتالوگ فاکتور رسمی و چاپ طبق فرمت ابلاغی اداره مالیات ارایه یک نسخه از کاتالوگ یا بروشور جهت استفاده تبلیغاتی در کریدور وبسایت‌های B2Bبه مجموعه ای از وبسایت ها اطلاق می شود که مشتریان می تئانند با دسترسی مستقیم به این سایت ها، به اطلاعات موجود شرکت ها و محصولات آن ها دسترسی پیدا کنند و در صورت امکان و با استفاده از ظرفیت های تجارت های الکترونیکی محصولات خود را سفارش دهند و در مقصد تحویل بگیرند.

ایم سایت ها یکی از بهترین بسترهای معرفی، بازار یابی و ورد با بازارهای صادراتی است.

کریدور  در راستای این هدف، فهرستی از وبسایت‌های B2B معتبر بین‌المللی را جهت درج محصولات و اطلاعات شرکت‌ها منتشر کرده است  و بر مبنای همین فهرست تا 70 درصد از هزینه‌های درج محصولات در این وبسایت‌ها تا سقف 30 میلیون ریال را پرداخت می نماید.

با بررسی و توجه به فهرست تبلیغات دانش بنیان اعلام شده از طرف کریدور صادرات، شرکت ها می توانند با ثبت درخواست  به صورت رایگان اقدام تکیل پروفایل خود نمایند.

پس از تکمیل پرو فایل، شرکت نسبت به درخواست حمایت، از طریق مکاتبه رسمی با کریدور  اقدام می نماید.

پس از ارزیابی پروفایل شرکت به همراه محصولات و بر مبنای میزان تکمیل بودن اطلاعات درج شده، مبلغ حمایت را مشخص و به شرکت اعلام می نماید.

مبلغ حمایتی در صورت تایید مستندات مالی به شرکت عودت داده می شود.

با ما راحت باشید.

هر سوال و درخواستی دارید تماس بگیرید.

مشاوران ما به صورت رایگان به شما خدمت رسانی مینمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map